Midnattsol Skrevet 3. juni 2003 #41 Del Skrevet 3. juni 2003 Divaaaaa?!?!?!?? :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. juni 2003 #42 Del Skrevet 3. juni 2003 Diva har vært her flere ganger i dag som Gjest og er nok snart tilbake ned nytt nick. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2003 #43 Del Skrevet 3. juni 2003 Tips meg om et innlegg da, Minnie? - Jeg har ikke fulgt med så godt i dag jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. juni 2003 #44 Del Skrevet 3. juni 2003 Tips meg om et innlegg da' date=' Minnie? - Jeg har ikke fulgt med så godt i dag jeg...[/quote'] Ikke jeg heller. Hvor har hun vært som gjest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. juni 2003 #45 Del Skrevet 3. juni 2003 Hun var her inne som "Deeevah" og "D:I:V:A" tidligere i dag, vet ikke helt hvor innleggene hennes ligger. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 3. juni 2003 #46 Del Skrevet 3. juni 2003 Diva HAR IKKE HATT NOEN STIL SOM SKAL FØRE TIL AT HUN BLIR MOBBET FRA KG. IKKE VÅG DEG Å SI DET! HUN HAR VÆRT ÆRLIG, Å BLIR DESSVERRE BESKYLDT FOR TING SOM HUN IKKE HAR STÅTT FOR, GJORT OG FØR HUN HAR GJORT DE.. Forstår GODT hun har forlatt KG, men jeg er utrolig trist og lei meg av den grunn Hun er en saklig, intelligent jente, som har mye bra å tilføre KG. Så det er SYND hun valgte å forlate oss.. Jeg er RASENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så rasende som jeg ikke har vært her noen gang. Fy F*** så unødvendig.. 1-0 til den det gjelder. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 3. juni 2003 Forfatter #47 Del Skrevet 3. juni 2003 Diva har vært her flere ganger i dag som Gjest og er nok snart tilbake ned nytt nick. Minnie So what???!!!!??? Er det ikke ille nok at hun følte seg såpass mobbet her inne at hun forlot forumet?????? Jeg tror ikke du skal si så veldig mye her Minnie Emmerdale..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 3. juni 2003 #48 Del Skrevet 3. juni 2003 DIIIIIIIVA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. juni 2003 #49 Del Skrevet 3. juni 2003 det er tydligvis noe jeg ikke har fått med meg.. kan noen fortelle meg hva som har skjedd her inne de siste dagene? (Hersens eksamen tar all kg tid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 3. juni 2003 #50 Del Skrevet 3. juni 2003 Interaktiv catfight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 3. juni 2003 #51 Del Skrevet 3. juni 2003 Trist at du ikke vil være her lenger Diva. Håper du kommer tilbake en gang, når du har fått ting litt på avstand. Kommer til å savne innleggene dine jeg.. Stor klem fra starie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 3. juni 2003 #52 Del Skrevet 3. juni 2003 Kommer til å savne Diva jeg.... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 3. juni 2003 #53 Del Skrevet 3. juni 2003 Det er synd at noen synes de føler seg nødt til å forlate Kg. Og stor sannsynlighet for at Diva kommer tilbake igjen, når hun har fått ting på avstand, enten under et nytt nick eller som Diva. (Diva - de andre forumene komme ikke opp mot Kg...) Men disse trådene om hvilken side, mobbing, støtte - begynner å bli temmelig patetiske. Det eneste de bidrar til, er å forlenge uenigheten. Og hva er folk uenige om? Hvem som begynte. Hvem som sier hva og støtter hvem. Konspirasjonsteorier. Men hva begynte det med? Siden det sikkert ikke er noen som husker det, må det være ganske bagatellmessig. Har selv vært i konfliktfulle tema - og vært krass, fått slettet det jeg skrev osv. (Ikke bare jeg forresten) Men legger det bak meg. Og tror ikke fordi jeg er uenig med et menneske i en sak eller to, at vi er uenige om alt. Kom på refrenget til en sang. Kanskje Kg burde døpes om - hva med Tuppen og Lillemor? Det virker som om noen av de du får mest støtte fra, utnytter situasjonen - Diva - nå får de avgitt noen usaklige stikkpiller i samme slengen, og det gjør dem ikke bedre enn andre her på forumet. Så kom tilbake. Du trives jo her. Ergo bør du ikke la de negative vibrene her inne - påvirke deg i den grad. Og - jeg er ikke på noens side, bare så det er avklaret. Krangler jeg, så krangler jeg sak, ikke person. (Blir jeg sint, kan jeg bli frekk - men jeg lar ikke sinnet forfølge meg.) Og, det er jo faktisk sunt å bli sint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 4. juni 2003 Forfatter #54 Del Skrevet 4. juni 2003 Kutt ut alt dilldallet om hvorfor ditt,hvorfor datt. Dette var et innlegg for å fortelle at Diva har forlatt oss, og tenk, jeg skrev grunnen til at hun forlot KG også!! Ja, så var det grunnen til at hun forlot KG, er det virkelig noe å kicke på da?!!? Jeg synes det er kjempeleit at hun ikke klarte å være her lengre! Det handler ikke om hva DERE har gjort en eller annen gang på KG, at DERE har fått krasse svar osv. Dette handler om at DIVA valgte å forlate forumet fordi hun regelrett følte seg mobbet av faste brukere her inne!! Det er saken... Fader heller at alt skal bli kicket på her! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 4. juni 2003 #55 Del Skrevet 4. juni 2003 Hvorfor hisser du deg opp? Mobbing kan moderatorer gjøre noe med. Får man PM, får man da ta vare på disse og be moderator ta en sjekk, - men da må man jo ha sitt på det tørre og holde sin egen sti ren. Og det jeg ser av diverse innlegg her inne og rundt om, så slenges det sarkasmer begge veier. Da kan ikke moderator gjøre stort. At Diva føler seg mobbet, er vanskelig. For en følelse er ikke noe vi andre kan ta på, eller gjøre noe med. Får håpe hun kommer tilbake da, dersom hun ønsker det når hun har fått ting på avstand. Men ser på denne tråden - at ingen av de som vil ha ukulturen til livs, er så veldig objektive selv - det slenges små stikk alle veier. Da har man ikke så mye man skal ha sagt. Jeg nevnte at det skjer uenigheter og frekkheter blant brukere - f.eks. meg - men ikke alle skriver om dette på Personlig eller Tips - da dør uenigheten bort av seg selv. Ingen legger stort merke til det når det bare skjer i en tråd av mange (uten de det gjelder). Jeg (og andre) kunne forfulgt minst par andre brukere og lagt ut om deres innlegg her inne, og vi hadde hatt ennå en konflikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 4. juni 2003 #56 Del Skrevet 4. juni 2003 Kan ikke si annet enn: Vega, jeg er så enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. juni 2003 #57 Del Skrevet 4. juni 2003 Synd at Diva er borte! Jeg viste hun kom til og tre av, og veit også hvorfor. Flott at et par-tre fast brukere her inne klarer og mobbe vekk andre! JÆVLIG GODT JOBBA MarianneE.....lettere forbanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 4. juni 2003 Forfatter #58 Del Skrevet 4. juni 2003 Synd at Diva er borte! Jeg viste hun kom til og tre av, og veit også hvorfor. Flott at et par-tre fast brukere her inne klarer og mobbe vekk andre! JÆVLIG GODT JOBBA MarianneE.....lettere forbanna Do I need to say more, VEGA og PJUSK???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 4. juni 2003 #59 Del Skrevet 4. juni 2003 Scampi synes dette begynner å bli så ufattelig barnslig.. Beskyldninger om mobbing lett blandet med små sure stikk som jeg ikke kan tolke som noe annet enn mobbing rett tilbake. Øye for øye heter det, men kan det ikke hende at å snu det andre kinnet til ville hatt en bedre effekt her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 4. juni 2003 #60 Del Skrevet 4. juni 2003 Eowyn Skrevet: Ons Jun 04, 2003 15:32 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- MarianneE skrev: Synd at Diva er borte! Jeg viste hun kom til og tre av, og veit også hvorfor. Flott at et par-tre fast brukere her inne klarer og mobbe vekk andre! JÆVLIG GODT JOBBA MarianneE.....lettere forbanna Do I need to say more, VEGA og PJUSK???? -------------------------------------------------------- Nå synes jeg faktisk det er nok snakk om at jeg har mobbet Diva bort fra KG. Søkte tilbake to måneder og fant disse to trådene der jeg og Diva har "kollidert" i løpet av denne tiden. Hvis dette er mobbing, da vet ikke jeg... Vel, de som gidder å lese trådene, får selv avgjøre hva de synes. http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...der=asc&start=0 http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...der=asc&start=0 (Tror det er en nyere tråd også, men fant ikke denne i farten) Slik svarer Diva på mitt innlegg i en annen tråd - synes ikke dette er spesielt hyggelig attitude heller: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...ighlight=#39058 Og jeg må få understreke at jeg heller aldri har sendt Diva ekle PM'er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg