Suzy Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #1841 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) God morgen! Og Supra også!? Det var koselig! Ikke på langt nær så energisk i dag nei Ikke helt vekk heller, men jeg merker godt at jeg hadde to treningsøkter i går. Var vanskelig å komme seg ut fra dyna i dag og jeg blir sliten i kroppen. Så i dag er det treningsfri, rett og slett. Har bedt pappa på middag i dag, så jeg må nesten finne på et eller annet smart og greit. Han reiser på ferie på fredag og blir borte en måned, tror jeg, så det er hyggelig å se ham før han stikker OG hyggelig å gi middag for innsatsen med kjellervinduet. Snakket med kjæresten i gårkveld og han har skaffet meg billig maling til kjellergulvet (tørkerommet), så jeg tar med meg det opp igjen etter helga og forsøker å bli ferdig med den til uka. Da kan jeg jo faktisk begynne å rydde og organisere på det rommet også - noe som forhåpentligvis har ringvirkninger utover resten av kjelleren. Syns jeg har ryddet og kastet mye det siste året, men slett ikke nok, virker det som... Jeg har sjukt mye ting! Å er så utålmodig på å komme igang med det nye jenterommet, for når jeg får det på plass så kan jeg bære ned møblene fra rommet hennes oppe - og når det er gjort kan jeg flytte pult og kontor inn på det gamle rommet (som nå blir gjesterom) og dermed er det brått mer romslig i stua... Å ringvirkninger altså... I go on and on her.. dette kan da ikke være spennende for noen andre enn meg? Tatt på meg vikarsykling på torsdag - en halvtime klokka fem, og har beregnet at da rekker jeg akkurat å gå viderer på yoga 2 klokka 18. Det blir dobbelttrim alle treningsdagene denne uka faktisk. Ikke så mye å skryte av, men om jeg hadde trent bare en og en time pr dag så hadde det blitt seks treninger... Fortsatt tretall på vekta. Så over målingene mine og jeg var på firetallet i nesten tjue dager rimelig stødig før jeg beveget meg videre nedover - altså har jeg ei uke igjen før jeg kan håpe på å se totallet - kanskje Huh... og jobbe. Egentlig har jeg skikkelig lyst på bacalao i dag, men vet ikke om jeg rekker å lage det..? :klø: Endret 14. oktober 2009 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 14. oktober 2009 #1842 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ringvirkninger liker vi! Er jo så godt når ryddigheten klarer å forplante seg litt, slik at flere rom nyter godt av at et rom er ferdig! 6 treningsøkter på 3 dager denne uka? Du er RÅ! Gale menneske... Jeg skal få unna økt 1 i dag tenkte jeg, og har planer om halvannentimes økt i morra. Men kjenner jeg er litt på etterskudd denne uka... Liker det ikke, men får bare ta meg sammen og komme skikkelig igang i dag! Synes det er koselig når du skravler i vei jeg Er det ikke derfor vi har dagbok da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #1843 Del Skrevet 14. oktober 2009 Er'ke SÅ rå da - det er ikke snakk om så tøffe økter heller, men god og ganske variert trening igrunnen. Jeg er ganske fornøyd med meg selv, sjøl om jeg kanskje burde ha fordelt det mer utover uka - det viktigste er nå at det er endel. Forresten mer yogababling: Jeg sverger at jeg merker at musklaturen min har endret seg alt - etter bare en måned med yoga et par ganger i uka. Det er helt pussig - og selvsagt alle muligheter for at jeg tar feil og bare innbiller meg det - men jeg er fastere langs sidene av overkroppen, over midjen og har fått noen slags muskler der.. ? Og lårene har også endret seg. Jeg elsker yoga altså! Det gikk bra med alle meddratte i går også, tror jeg. Venninna mi var fornøyd da hun dro, så jeg får ringe henne i kveld og høre åssen det gikk utover kvelden - og den andre får jeg snakke med til uka og høre om hun vil mer. Jeg har mye å gjøre - så derfor prokrastinerer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 14. oktober 2009 #1844 Del Skrevet 14. oktober 2009 Tviler ikke på at du merker endringer i muskulaturen! Merket det samme da jeg prøvde meg på et lite pilates-kurs for en tid tilbake. Dessverre var ikke rygg og isijas like fornøyde med alle bevegelsene rundt hofteleddet, så måtte legge hele pilatesen på hylla. Men prøver enkelte øvelser innimellom, og det er skikkelig virkningsfullt... Men muskler i midje-partiet? Er ikke det skrekkelig skummelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #1845 Del Skrevet 14. oktober 2009 Tviler ikke på at du merker endringer i muskulaturen! Merket det samme da jeg prøvde meg på et lite pilates-kurs for en tid tilbake. Dessverre var ikke rygg og isijas like fornøyde med alle bevegelsene rundt hofteleddet, så måtte legge hele pilatesen på hylla. Men prøver enkelte øvelser innimellom, og det er skikkelig virkningsfullt... Men muskler i midje-partiet? Er ikke det skrekkelig skummelt? Næh - det ser igrunnen rimelig bra ut - det legger seg liksom muskler rundt ribbeina og i siden - vedsiden av magen. Det er sikkert all denne bøyingen til siden hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #1846 Del Skrevet 14. oktober 2009 Åhhrrr... det er instruktørmøte i kveld klokka åtte og jeg har egentlig sagt at jeg kommer, men jeg har ikke lyst til å bevege meg ut igjen i dag... Vurderer seriøst å ta meg en deilig dusj, varme meg restene etter middagen (jeg orket ikke alt til middag nemlig) og campe foran tv'n og late som jeg ikke vet at det er møte. Fader det er den eneste hjemmekvelden denne uka, så jeg har virkelig behov for å sløve.... Ti på nå.. ja nå er det heldigvis for sent gitt. Jeg går og tapper i badekaret :fnis: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 14. oktober 2009 #1847 Del Skrevet 14. oktober 2009 Åhhrrr... det er instruktørmøte i kveld klokka åtte og jeg har egentlig sagt at jeg kommer, men jeg har ikke lyst til å bevege meg ut igjen i dag... Vurderer seriøst å ta meg en deilig dusj, varme meg restene etter middagen (jeg orket ikke alt til middag nemlig) og campe foran tv'n og late som jeg ikke vet at det er møte. Fader det er den eneste hjemmekvelden denne uka, så jeg har virkelig behov for å sløve.... Ti på nå.. ja nå er det heldigvis for sent gitt. Jeg går og tapper i badekaret :fnis: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #1848 Del Skrevet 14. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #1849 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Ja, ja... i går skulket jeg altså Orket bare ikke å dra ut igjen i gårkveld og trengte en kveld alene i full ro. Tok en lang, varm dusj med tilhørende plukk, skrubb og fix og koste meg i sofaen resten av kvelden jeg I dag er det full rulle igjen. Sykkeltime klokka 17 og yoga klokka 18. Skulle rekke det veldig greit. Regner med å bli svett av syklinga og måtte hjem for å skifte klær, så da er det ok med en halvtimes margin mellom (sykkeltimen er en 30 min). Satser på eggmat til alle måltider i dag (omelett med div innhold er godt, variert, mettende og kjapt) så skal jeg nok rekke det jeg vil. Får bruke kvelden på å pakke bagen til helgas tur til kjæresten. Vi skal ut og spise og på revy, så jeg må vel finne noe som er passe pent og passe påkledd (så jeg ikke fryser skvatt ihjel) og akkurat pr nå har jeg ikke noen slags ide om hva det skulle være... Hm... Mulig det blir litt jobb på meg på lørdag - vet ikke enda. Har lyst på saken, men lite lyst til å jobbe ekstra. Heldigvis kan jeg avspasere de timene jeg jobber da.. Vi får se om avtalen går i boks i allefall. Ingen vits i å bekymre seg på forhånd. Øff... litt prinsesse vil-ikke i dag kjenner jeg... Vil selvsagt se kjæresten, men har ikek lyst til å reise bort hele helga Litt og litt jobb så går det seg vel til... Endret 15. oktober 2009 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 15. oktober 2009 #1850 Del Skrevet 15. oktober 2009 God morgen! Ikke alltid man har like lyst til å reise bort hele helgen, men samtidig gjerne vil se kjæresten så mye som mulig.. Men høres ut som en knallhelg med ute-middag og revy da! Jeg prøver å ikke tenke på at jeg stort sett har planer hver helg frem til desember, det vil bare stresse meg... Og stress vil jeg ikke ha! Håper det blir en grei torsdag, og gode treningsøkter i ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #1851 Del Skrevet 15. oktober 2009 Og nå fant jeg ut at det blir ikek noe ekstrajobbing på lørdag - det blir mandag istedet. Det var litt godt altså Men ... uttrykker jeg meg virkelig så lite klart: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=445262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 15. oktober 2009 #1852 Del Skrevet 15. oktober 2009 Herlig! Synes kanskje sånne klare punkter kan bli noe uklare Dette må jeg bare hive meg med på... *løper inn igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #1853 Del Skrevet 15. oktober 2009 Takk for bra innlegg Svanungen! Nå har jeg lagt min siste mening i den tråden, for nå klikker jeg snart i vinkel på den tanten. Hun vil faktisk at en av oss skal si "da går du inn i hjernen på det viset, slår over den spaken, også er alt i orden og du blir tynn og sunn". Hun gidder jo ikke gjøre NOE! Ferdig med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 15. oktober 2009 #1854 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Du uttrykket deg absolutt ikke lite konkret, og både dine og svanungens innlegg var veldig bra. Jeg har lagt merke til denne brukeren før; her ser man alltid på begrensinger fremfor muligheter. Jeg blir så irritert av slikt, og all kudos til dere som orker å svare henne. Ellers: oppdatert, og innom med en . Endret 15. oktober 2009 av -Englefjes- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #1855 Del Skrevet 15. oktober 2009 Du uttrykket deg absolutt ikke lite konkret, og både dine og svanungens innlegg var veldig bra. Jeg har lagt merke til denne brukeren før; her ser man alltid på begrensinger fremfor muligheter. Jeg blir så irritert av slikt, og all kudos til dere som orker å svare henne. Ellers: oppdatert, og innom med en . Jeg har også lagt merke til henne før i en sak om klær - så jeg var mentalt forbredt på at dette kom til å bli vanskelig... Og en tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #1856 Del Skrevet 15. oktober 2009 Puh... en halvtimes instruktørøkt på sykkel rett før en yoga 2-time var rimelig tøft. Nå er hele moidtpartiet litt "brukt" og jeg er sliten! Har unnet meg litt mat da jeg kom hjem og dermed har jeg landet på litt for mange kalorier i dag og. Skjønner ikke hvorfor jeg havner på over 2000 hver dag denne uka. Det går jo ikke i lengden og jeg vil ikke opp igjen i vekt nå! Nei - skjerpings altså *nei* Nå skal jeg logge av og sløve litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #1857 Del Skrevet 16. oktober 2009 God morgen... ? Litt trøtt i dag, kjenner jeg og ikke helt på nett foreløpig, men det går seg vel til utover dagen. Litt pleier å løse det aller meste og jeg er langt ned i qandre bøtte alt. Sliten i kroppen i dag. merker at jeg trente hardt i går og litt uvant også. Støl på helt nye steder etter yogaen (som vanlig) og det er bare bra. Da fungerer det som det skal. Litt fokusert på å skjerpe inn på mat igjen til uka. Må kjøre ned mengden karber igjen et par uker nå for jeg kommer ikke til å gå ned om jeg skal ligge på over 2000 kcal pr dag over lengre tid. Det er et helt ok vedlikeholdsantall (og det virker jo, for jeg ligger konstant på tretallet nå), men jeg skal jo videre ned og må dermed skjerpe. Jeg har vel sagt dette flere dager nå, men fra mandag er det business. Da er det bare å samle seg og knipe inn *sukk* Slipper å jobbe ekstra i helga, men blir en ekstra dag hos kjæresten og skal jobbe mandag der inne. Det er jo bare stas det Dessuten får jeg lov til å låne meg jobbebil og det hjelper veldig. åh jeg er sliiiten i dag altså... :Gjespe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 16. oktober 2009 #1858 Del Skrevet 16. oktober 2009 God morgen! Trøtt i dag jeg også.. Godt det er fredag! Og så bra med en dag ekstra hos kjæresten! Tror det må strammes inn litt på karbene igjen her også... Men først må jeg prøve å finne ut hvorfor magen min ikke er i vater... Snart tid for billettbestilling av konsertbilletter! Ha en strålende fredag og helg, Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #1859 Del Skrevet 16. oktober 2009 Åhå! Dagens høydare (ehm.. så langt i allefall): Ei dame som er innom her stadig vekk med foreningsstoff kom akkurat inn. Hun har vel ikke vært her siden før sommeren, men er veldig hyggelig og foretrekker å ha meg som fast kontakt, så jeg tok imot og ordnet opp. Også bøyde hun seg innover meg og halvhvisket: Har du slanket deg så veldig du da? Neei, litt, sa jeg, men jeg visste ikke at det syntes noe særlig. Å ja, mente hun, det gjorde det virkelig og det m¨åtte være mer enn litt og jeg var så flott. He, he.. ble litt stolt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 16. oktober 2009 #1860 Del Skrevet 16. oktober 2009 Åhå! Dagens høydare (ehm.. så langt i allefall): Ei dame som er innom her stadig vekk med foreningsstoff kom akkurat inn. Hun har vel ikke vært her siden før sommeren, men er veldig hyggelig og foretrekker å ha meg som fast kontakt, så jeg tok imot og ordnet opp. Også bøyde hun seg innover meg og halvhvisket: Har du slanket deg så veldig du da? Neei, litt, sa jeg, men jeg visste ikke at det syntes noe særlig. Å ja, mente hun, det gjorde det virkelig og det m¨åtte være mer enn litt og jeg var så flott. He, he.. ble litt stolt da Herlig!!! SÅ godt å få sånne kommentarer innimellom, spesielt fra folk man ikke omgås i særlig grad og som ikke vet hva man pusler med i hverdagen. Ta med deg komplimentet videre, og nyt følelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå