Gjest Purple Haze Skrevet 20. februar 2013 #10181 Del Skrevet 20. februar 2013 Uff da Ferie er sårt tiltrengt, skjønner jeg! Og jeg tenkte meg at du kom til å fikse den testen bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. februar 2013 #10182 Del Skrevet 20. februar 2013 Fyller på med litt fjøskaffe. Og håper at de siste timene fram mot ferien går fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. februar 2013 #10183 Del Skrevet 21. februar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. februar 2013 #10184 Del Skrevet 24. februar 2013 Ser at du koser deg på ferie. Det er jammen bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. februar 2013 #10185 Del Skrevet 26. februar 2013 Innom og hilser på etter en lang ferie. Ser du er på ferie og koser deg, og håper du nyter skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. mars 2013 #10186 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Velkommen hjem! Endret 4. mars 2013 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. mars 2013 #10187 Del Skrevet 6. mars 2013 *tørker støv her* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. mars 2013 #10188 Del Skrevet 6. mars 2013 *hjelper Sauen, sparker bort litt hybelkaniner også* Alt vel med tiger'n? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #10189 Del Skrevet 6. mars 2013 Alt vel - har det travelt på jobb og har akkurat kommet hjem fra ferie, så har ikke tatt meg tid til å komme innom her Kort oppsummert: Super ferie tross variabelt vær, spist og drukket for mye, men er litt brun, spå vi får si det går opp i opp sånn ca Jobb er gøy men fortsatt en smule forvirrende, jeg har fått brev fra eierskifteforsikringsselskapet til hun som kjøpte huset mitt med klage på fukt i kjelleren, jeg skal til hjemtraktene og feire datteren til helga og ellers er det meste ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. mars 2013 #10190 Del Skrevet 6. mars 2013 Koselig med et livstegn fra Tiger'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. mars 2013 #10191 Del Skrevet 6. mars 2013 Koselig med oppdatering! Godt å ha deg hjemme igjen Og variabelt vær på ferie vet jeg alt om (vurderer solarium i morgen for å prøve å tviholde på det lille som er av farge, men vurderer å gi opp prosjektet før jeg har forsøkt). Håper det løser seg med fukt-problematikken, og at dere får en kjempekoselig feiring av datteren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. mars 2013 Forfatter #10192 Del Skrevet 15. mars 2013 Sneiser innom på en fredag formiddag Alt vel, men lite KG-gira om dagen, så det blir bare en kikk innom i ny og ne. Ser dere jo alle på FB, og da er det liksom ikke så farlig... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. mars 2013 #10193 Del Skrevet 15. mars 2013 Koselig med en "sneis" innom Håper alt står bra til i tigerstaden. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. mars 2013 #10194 Del Skrevet 17. mars 2013 Morn-morn! Koselig med et livstegn fra deg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mars 2013 #10195 Del Skrevet 24. mars 2013 Grrr..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #10196 Del Skrevet 25. mars 2013 God påskeukemandag! Rolig på jobb og på offentlig transport i dag - nesten litt nifst å være helt alene ventende på perrongen en stund (heldigvis kom det et par til, så jeg ikke trodde jeg hadde gått feil ) Ny jobb er så fantastisk. Jeg får ikke uttrykt hvor moro det er å gå på jobb og glede seg til å gå løs på dagen. Det er spennende, variert, vanskelig og nytt - gøy! Så skal jeg snart på tur igjen - onsdag drar jeg til Istanbul med mamma og datteren. Det blir kjempestas - tror jeg Gleder meg til å se byen og alle severdigheter - og gleder meg til å være sammen med dem begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. mars 2013 #10197 Del Skrevet 25. mars 2013 God palmemandag (?) Så godt å høre at du stortrives i ny jobb! De glimtene jeg har fått på FB og andre steder lover i alle fall godt, ser ut til at du har spennende og varierte dager! (og noen av oss kan jo bli rent grønne...). Istanbul høres slett ikke dumt ut, godt å komme bort litt av og til. Og moro med opplevelser! Her går det i litt småsparing og sosialt på hjemmefronten om dagen, oppdaget plutselig at jeg har planer hver helg frem til månedsskiftet mai/juni Trenger ferie... Kos deg, ha en strålende mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. april 2013 Forfatter #10198 Del Skrevet 4. april 2013 God formiddag - for den som måtte titte innom. Tilbake på jobb igjen etter en veldig flott påsketur til Istanbul. Det var veldig fint å tilbringe tid med mamma og datteren - og det var en utrolig by. Mye å se på, mye å oppleve. Vi testet hammam og vi var i Hagia Sofia, den blå moske og på krydderbasar - og en haug annet. Skikkelig stas! Godt å komme hjem også - og greit å være tilbake i tralten. Fikk beskjed av kjæresten at neste påske ville han være sammen med meg og ikke være igjen hjemme lene mens jeg er på tur. I fjor var jeg jo på jentetur på Kreta... Skjønner ham godt jeg og er igrunnen enig. Han hadde kjedet seg endel - og jeg har forståelse for det. Ellers har treningssentert mitt gått konk. Skal dit i dag og hente tingene mine og nå må jeg finne meg et nytt senter. Ja, ja... litt kjipt for det var ok ekstrapenger og det var også fint å måtte trene de dagene jeg gjorde, men sånn er det jo bare. Nå er det Sats vegg i vegg med jobben, så jeg kommer nok til å satse på å melde meg inn der. Må jo ha et sted å trene! Ellers.. ? Njæh... ikke mye annet å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. april 2013 #10199 Del Skrevet 4. april 2013 Høres ut som en herlig tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. april 2013 #10200 Del Skrevet 4. april 2013 Heisann! Så koselig å se deg her. Den påsketuren din høres helt herlig ut. Blir helt misunnelig hver gang jeg ser bildet fra krydderbasaren... Men jeg skjønner godt at kjæresten har lyst til å tilbringe påsken sammen med deg. Er vel bare å begynne å se etter romantiske reisemål for neste påske det. Litt fjøskaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå