Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huhmm....akkurat ja. Bummer :sukk: Synes det er litt dårlig at du ikke har fått en tilbakemelding i det minste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huhmm....akkurat ja. Bummer :sukk: Synes det er litt dårlig at du ikke har fått en tilbakemelding i det minste.

Å det får jeg sikkert - bare etter at de har besatt alt, tenker jeg.

Skrevet

Morsomt å lese om de flotte dagene i Kollen. Og herlig at du er nyforelsket igjen etter noen dager borte fra kjæresten. :rodmer:

Regner med at du koser deg sammen med datteren nå. :klemmer:

Skrevet

God formiddag!

Sitter hjemme i sofaen med kaffekoppen og slapper av. Har sovet så lenge jeg fikk sove og spist frokost i fred og ro. Nå sitter jeg og sløver og surfer litt før jeg skal vekke nittenåringen og få i henne litt frokost før hun skal hjemover.

Ute er det noe jeg vil betegne som snøstorm :sno: Fytte! Gruer meg til å skulle ut i det der, men sånn er det nå bare. Tenkte å ta meg en tur i svømmehallen etter å ha fulgt datteren på bussen også tusle meg hjem omtrent til kjæresten er ferdig på jobb.

Er overveldende hjemmekjær nå som jeg har vært så mye borte, merker jeg :sjenert: Men jeg må jo få rørt meg også.

Vasker klær - igjen - for vi måtte jo rydde rommet til husets tenåring slik at datteren hadde et sted å sove i natt - og der var det rett og slett kaotisk :ler: Så skittentøyskurven har fått topp på seg - igjen :husarbeid:

Ja, ja -- sånn går nu dagan.

:kaffekopp: var jammen godt!

Skrevet

*heller på en skvett til i :kaffekopp: * ;)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Gratulerer så mye med datteren! :)

Og jeg skjønner veldig godt at du er litt ekstra hjemmekjær nå som du har vært så mye borte. Slik er jeg også, og da trenger jeg ikke ha vært borte mer enn et par dager :sjenert:

Skrevet

Borte bra, men hjemme best heter det vel. :kaffekopp:

Skrevet

Borte bra, men hjemme best ja :jepp:

Fikk vekket snuppa og vi dro til busstasjonen og fikk slengt henne på rette bussen. Jeg hadde pakket svømmebag og dro på Tøyenbadet - fikk svømt i 40 minutter og 1500 meter og nøt nesten en halvtime i badstua. Deilig!

Traff kjæresten i bakken på vei hjem og ble med på butikken for å handle, også har det vært en rolig hjemmekveld etterpå.

God tv-kveld i kveld og jeg skal se FBI, Luksusfellen og det der skjult kamera programmet med gamlinger :ler: Altså blir det hjemmekjære Suzy sin kveld i kveld også :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Høres ut som en flott kveld :)

Vil bare takke deg for gode ord i boka mi. Du er ei kjempejente, vet du det? :klem:

Skrevet

Høres ut som en flott kveld :)

Vil bare takke deg for gode ord i boka mi. Du er ei kjempejente, vet du det? :klem:

Døh... :sjenert:

Tusen takk og ditto - rett og slett! Det har vært en kjempestøtte for meg at du skjønner så godt hvordan jeg har det og du har gitt meg så mange råd, så om jeg kan støtte litt tilbake er det virkelig det minste jeg kan gjøre.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Litt sånn, felles skjebne, felles trøst ;) Alltid godt at noen virkelig forstår og kan hjelpe en å se ting fra en annen vinkel :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Titter innom med en morgen :kaffekopp: til den flotte dama. Ha en fin torsdag, Suzy :)

Skrevet

God morgen!

Og jeg tillater meg å være litt ekstra glad for deg i dag Purple! Din solstråle - og felles skjebne søster :nigo:

Jah.. Morgen igjen, men det er jo alt torsdag og når denne dagen vel er over så er det så godt som helg! :jepp: Det kommer til å bli ufattelig godt, tenker jeg, for nå har jeg egentlig ikke hatt skikkelig helg siden 20. februar!

Blir en litt lang en også, for mandag titter jeg bare innom her også drar jeg til hjembyen for å bake kake og fikse opp - og feire datteren.

Skal snakke litt med pappa om muligheten for innkjøp i huset også, når jeg først er oppover, men har blitt litt usikker på om det kommer til å bli noe av. Snakket såvidt med ham etter at han kom hjem fra ferien og han har lyst til å være fri til å reise mye og da blir det brått vanskelig å vedlikeholde et hus samtidig. I så fall må jeg oppover ganske myefor å sørge for at alt helger sammen - eller jeg må hyre inn en vaktmester, rett og slett.

Det er jo mulig og jeg håper han er villig til å forsøke - kanskje bare et par år om ikke annet. Jeg vet ikke om jeg orker tanken på å måtte flytte ut alt for å få leid ut og jeg har ikek råd til å fortsette på den måten jeg har gjort dette året - og jeg MÅ få kjøpt noe sammen med kjæresten om det skal være noe poeng i å satse her i byen. Jeg kan ikke fortsette å bo hos ham med ikkenoe av mitt annet enn klærne mine.

Hm.. Dette blir ei nøtt altså.

Vel, vel... Jeg har i allefall bestemt meg for å si opp jobben min hjemme og om jeg ikke hører noe innen helga fra damejobben, så takker jeg ja her. Rett og slett.

Så får jeg ta på meg tøfftrynet og forlange mer lønn - ca hundre opp i året er tanken etter innspill fra her og der. Det vil jaggu hjelpe på økonomisituasjonen det og!

Nå - mer :kaffekopp:

Skrevet
:kaffekopp: Mange ting som må på plass for deg. Men det viktigste er jo at du har bestemt deg for å si opp gamlejobben og satse på nytt. Da har du en avgjørelse å forholde deg til. Også må du finne gode løsninger på alt det andre, ut fra det at du blir i byen. :klemmer:
Skrevet

Åj! Guri så spennende på jobbfronten det ble nå!! :jepp: Skjønner godt at du krever litt "kraft und freude" og setter hjulene i bevegelse :lur:

Skrevet (endret)

Da fikk jeg hyggelig svar fra "damejobben" - de hadde ikke rukket å få alt på plass, så derfor har jeg ikke fått svar - men de går videre med andre enn meg. Så da er saken klar.

Det var det godt å få avklart.

Så fikk jeg telefon fra datteren som har slitt med blødninger den siste tiden og bestilt time hos legen på grunn av det. Blødningene viste seg å være alvorlig (dette ble litt personlig og jeg redigerer) og hun var ganske sjokket og litt redd etterå ha blitt sendt på sjukehuset og div på en liten stund.

Alt er bra med henne og hun følges opp, men huff.. :tristbla:

Endret av Suzy
Gjest Purple Haze
Skrevet

Du verden, her har det skjedd saker og ting i løpet av dagen :overrasket:

Stakkars datteren, skjønner at den var sjokkerende og vond altså. Håper det går bra med henne!

Ellers har du visst utfordringer på løpende bånd du også, med hus og vurderinger fram og tilbake. Regner med du finner ut av det praktiske rundt det. Faren din stiller sikkert opp, om han ser seg råd for det.

Greit å få en avklaring i forhold til jobb også, selv om damejobben ikke ble din. Og jeg syns helt klart du skal bare ta på deg tøffe-Suzy og forhandle hardt om lønn! Det er du verdt :)

Og ellers så må jeg si at du er veldig god, som gleder deg slik på mine vegne. Blir rent rørt, jeg :klem:

Skrevet

:klemmer:

Endelig så smått begynt på dagbokrunden igjen, etter et par uker utenfor. Lest meg opp, og skal være flink til å henge med igjen!

Skrevet

Endelig fredag og første helg på ukevis - dette blir deilig!

Sovet godt, men litt urolig i natt. Er nok egentlig uthvilt søvnmessig, men litt sliten likevel, rett og slett, og i natt tror jeg at jeg har drømt en hel haug (som jeg ikke husker annet enn fornemmlsen av nå) og våknet litt nå og da :vetikke:

Blir godt med en lat morgen i morra!

Ja, ja - gårsdagen fortsatte forsåvidt i samme spor. Jeg sa til sjefen at jeg ønsker å bli og hva jeg ville ha - så får vi se da.. :sjenert:

Nå må jeg bare si opp gamlejobben, finne en plan for huset, sortere møbler, si til alle venner og alt hva jeg har bestemt meg for ... Phu... Det blir en heavy vår dette her :tristbla:

Men ringte barnet og alt er bra med henne og hun var litt mer samlet da jeg snakket med henne på ettermiddagen. Sa at om hun ønsket det så kom jeg gjerne opp søndag kveld så vi kunne få litt mer tid sammen, så får vi se hva det blir.

Har ingen planer i helga annet ennat jeg nok bør komme meg ut og gå en skikkelig tur en gang i løpet av dagene. Blir sikkert noe familiebesøk og sånt, tenker jeg, men ingenting man må - deilig :nigo:

Forøvrig kommer The Rainmakers til Oslo 29. mars og dit SKAL jeg. Samme hva! Fantastisk liveband og utrolig mye bra musikk. Noen som husker

for eksempel? :rodmer:

Litt :kaffekopp: nå kanskje?

Skrevet

Sender over masse knuseklemmer :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...