Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fy flate!

I dag har jeg hatt enhelt vanvittig Kollendag - så fantastisk moro!!! Jeg har hylt meg mer eller mindre hes, sett all verdens skikjendiser og bare kost meg glugg ihjel...

I går var jeg oppe for å ta litt bilder og da jeg skulle ned igjen så plukket jeg opp en fyr som så ut som han trengte litt hjelp - han hadde mistet bussen og skulle til Soria Moria hotell, så da kjørte jeg ham dit - og i dag traff jeg ham igjen og han takket på nytt. Det viste seg å være landslagsløper Roland Clara fra Italia :ler: Funny!

Trivelig fyr som jeg tror gikk første etappe på stafetten i dag.

Lurer på hvordan jeg skal lande etter disse dagene... det er helt eventyrlig å ha så mye moro og så mye spennede å gjøre. Jeg er helt i sjokk.

Tak Kollenfri i morra, tenker jeg - satser på å ta kvelden tidlig i dag og pleie meg selv litt og t en kontordag i morgen - så blir det festkveld i morgen kveld og femmil på søndag.. Også tilbake til hverdagen...

Nå er det straks middag :spise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grønn av misunnelse. :ler:

Skrevet

Også sånn som jeg lurte på hva en "Kålleendag" slik jeg leste, var for noe.

:klaske:

Morsomt at du har fått med deg litt av hvert og koser deg!

:)

Skrevet (endret)

Hva er egentlig "damejobben"? Jeg har jo vært borte fra dagbøkene en stund, så jeg er litt forvirra. Og så trodde jeg du bodde i Oslo, men siden du må bo på hotell så gjør du kanskje ikke det da? :klo:

Endret av Store My
Gjest Purple Haze
Skrevet

Da var festen over. Regner med du har hatt flotte dager, men at det blir deilig å komme hjem også :)

Skrevet

Hei suzy! :nigo:

Høres herlig ut med kollen! Skulle egentlig gjerne tatt turen dit.. hvis jeg ikke hadde vært så lat.. :sjenert:

Har jo vært fantastisk vær hele helgen! Snart blir det vår!

Skrevet

Jeg har ikke vært misunnelig på deg i det hele tattt....... :sjenert:

Skrevet

God mandag morgen.

Da var jeg jammen tilbake på kontoret - uten boblebukse, akkrediteringskort og kamera :ler: Akkurat nå føles det veldig rart og litt pussig å være tilbake. Skal nok bruke en hel del av dagen på å rydde og sortere i bilder. Maskina mi er i ferd med å knele fullstendig under tyngden av bildene jeg har lagt inn, så jeg må vel gå gjennom, sorter og flikke - plukke de beste og overføre til sentral server, så den ikke dør her :fnise:

Det har vært helt fantastiske dager, som alle sikkert skjønner. Fikk endelig være publikum og bare det på femmila i går og fikk låne et dagpass til kjæresten - dermed kom vi skikkelig på innsiden og fant plasser i svingen mellom tribune og VIP-telt og hadde helt fantastiske utsikt og sola midt i fjeset! Har fått farge etter å ha stått der i noen timer gitt. Skikkelig spennende i går også og vanvittig moro å stå der og hyle dem frem til mållinja!!

Også var det ikke noe annet enn herlig å se igjen kjæresten min etter ti dager unna hverandre... Åhhh.. :rodmer:

Deilige, fine, snille, gode mannen min altså! V har klemt og klint og klenget i hvert øyeblikk vi ikke har vært sammen med andre. Som jeg har savnet ham - og han meg (og det er jo deilig).

My: Jeg bor i Oslo ja og bodde på hotell sammen med resten av jobben min på grunn av VM - vi måtte rett og slett fordi oppgavene var der og var der stort sett hele døgnet - dermed ble det sånn.

Og damejobben er en jobb i et dameblad :fnise:

Nytt intervju i dag på noe helt annet, som jeg ikke vet om jeg vil ha, men som er helt greit å gå på uansett. Kutter ut yogaen i dag - var ikke hjemme før i sjutida i går og har virkelig lyst til å være hjemme i kveld. Dessuten bør jeg få på ei vaskemaskin til med skitne klær etter hotellherligheten og kanskje vaske litt...? I verste fall kan jeg jo gå en tur på ski for å få litt trim.

Deilig med :kaffekopp:

Veldig uvant å være ute på tur så tidlig igjen :overrasket:

Må handle gave til datteren i dag - etter jobben kanskje?

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp: og velkommen "hjem" ;)

Ser du har hatt fantastiske dager! For en opplevelse :) Men jeg kan tenke meg det var deilig å se kjæresten igjen. Blir jo rene vitamininnsprøytningen med litt atskillelse ;)

Lykke til på intervju!

Skrevet

God morgen :kaffekopp: og velkommen "hjem" ;)

Ser du har hatt fantastiske dager! For en opplevelse :) Men jeg kan tenke meg det var deilig å se kjæresten igjen. Blir jo rene vitamininnsprøytningen med litt atskillelse ;)

Lykke til på intervju!

Tusen takk - og vitamininnsprøytning var det virkelig. En blir jo som en fjortis igjen med en gang :flau::rodmer:

Skrevet

Ååhhh det høres ut som du har hatt fantastiske dager!! Lækkert, rett og slett :jepp:

Skrevet

Aha, da skjønner jeg.

Så herlig at dere fortsatt kan være nyforelsket selv etter å ha vært sammen en stund. :)

Skrevet (endret)

Så herlig at dere fortsatt kan være nyforelsket selv etter å ha vært sammen en stund. :)

Mmm.. :rodmer:

Han er så fin og jeg husker det liksom ekstra godt når han har vært vekk litt :fnise: (og omvendt virker det som).

Det er jammen sjarmen med å være voksen når man går inn i et forhold og ha store unger som ikke trenger deg døgnet rundt lenger; Man får mye kvalitetstid og blir på mange måter bundet tettere sammen :hjerte:

Endret av Suzy
Gjest Purple Haze
Skrevet

Skriver under på den :hjerte:

Hvordan gikk intervjuet i dag?

Skrevet

God morgen!

Sjølsagt betraktelig trøttere i dag, men blid. Fremdeles helt :rodmer: av min flotte kjæreste.

Hvordan gikk intervjuet i dag?

Det gikk ikke veldig bra. Jeg tror jeg kom godt ut som person, men jeg imponerte ikke med fag og andre ting. Grunnen er rett og slett at jeg ikek rakk å forberede emg noe særlig. Jeg hadde ikke engang kikket på nettsiden det var snakk om å være redaktør for :flau: og det skinte nok godt gjennom dessverre. Egentlig litt useriøst av meg, men jeg ville vel strengt tatt ikke ha jobben heller :sjenert:

Litt teite-Suzy her.

Ellers var det voldsomt godt å få slappet av hjemme i går. Ble mye tv i sofakroken og litt vasking av bad og vasking av klær. Skulle skiftet på senga også, men det gad jeg ikke :ler:

I dag må vi rydde rommet til datteren til kjæresten, for i kveld skal vi hente barnet på flyplassen. Hun har vært på ferietur ei uke - dit hun var som utveklsingsstudent - og kommer altså hjem i kveld og vi henter henne også ligger hun over til i morgen for da er det bursdagen hennes. Tenk hun fyller 19 år :trist:

Det føles helt, helt utrolig!

nei.. får finne litt :kaffekopp: og en god oppskrift på kake til snuppa mi vel?

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Vet hvordan det er med slike intervjuer. Jeg har også vært på et par sånne, hvor jeg egentlig ikke var så interessert i stillingen, men tok intervjuet lell. Fikk jobben i begge tilfeller :ler:

Rart med disse barna som plutselig er voksne altså! Min yngste blir også 19 om bare et par måneder. Når skjedde det, liksom?! Han er jo babyen min :sjenert:

God kvinnedag, forresten :)

Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Vet hvordan det er med slike intervjuer. Jeg har også vært på et par sånne, hvor jeg egentlig ikke var så interessert i stillingen, men tok intervjuet lell. Fikk jobben i begge tilfeller :ler:

Rart med disse barna som plutselig er voksne altså! Min yngste blir også 19 om bare et par måneder. Når skjedde det, liksom?! Han er jo babyen min :sjenert:

God kvinnedag, forresten :)

Takker - og ditto (kvinnedag altså)!

Og ja, det er jo helt merkverdig med disse ungene.... Jeg blir helt slått ut av at vesle jenta mi er så stor. Og jeg kan liksom ikke fatte at det jeg har brukt stort sett hele mitt voksne liv på nå er på et vis over. Jeg trenger jo ikke hjelpe og mase og styre lenger, og hun er klar til å forsøke å stå på egne bein.

Sprøtt...

Skrevet

Kvinnedag ja... :sjenert: Så mye følger jeg med. Shame on me! :sjenert:

Du skal se at du kanskje får tilbudet selv om du ikke var helt "med" på intervjuet ;):jepp: Skjønt, jeg venter fremdeles på utfallet av den 'damejobben'. Vet du noe mer??? *spent*

Voksne barn ja... Huhmmm! Er det ikke så at det er på ungene man skjønner at man er blitt *host* noe eldre? Jeg synes det er litt forsmedelig å krysse av i 35-45 år boksen. Synes det var heeelt okey å være i boksen 25-35 år :ler:

Skrevet (endret)

Har ikke hørt noe mer om "damejobben" og begynner å regne med at det toget har gått. Da er det jo bare det siste tilbudet mitt igjen og det er helt ok det også. Har absolutt lyst på den jobben og kan tenke meg å få forhandlet meg til litt bedre lønn enn jeg har nå gitt... :roll: Det er utrolig trangt om dagen og jeg er ganske lei.

Meeen.. vi får nå se. Nå har jeg funnet cupcake-oppskrift og skal ut og handle muffinsformer, melis og litt smør - og gave til snuppa mi.

Endret av Suzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...