Roadrunner Skrevet 24. februar 2011 #6101 Skrevet 24. februar 2011 Håper du har interessante og fine dager!
Gjest Purple Haze Skrevet 25. februar 2011 #6102 Skrevet 25. februar 2011 Heia Norge Kan tenke meg at det er fantastisk å få følge dette VM på nært hold altså! Håper du får med deg litt annet enn bare jobb, og ikke blir helt utslitt av det hele
Store My Skrevet 25. februar 2011 #6103 Skrevet 25. februar 2011 Jeg har ikke vært her på noen måneder, så jeg gjør ikke en gang et forsøk på å lese meg opp. Følger deg heller fra nå av igjen.
Suzy Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #6104 Skrevet 25. februar 2011 God kveld ladies Og hei My Phu... Det er lange dager nå gitt! Har vært et par turer i Kollen, men ikke sett noe idrett enda egentlig - bare jobbet med mye annet. Men det er gøy det og - og jammen møter jeg mye positive folk altså! Søndag har jeg tenkt meg oppover og forsøke å få sett litt og opplevd litt, men i morra blir det nok hovedsaklig jobb da og. Dagene går mer eller mindre i ett. I kveld har jeg tatt kvelden tidlig og slapper av på hotellrommet. Har tenkt å dusje, pusse litt på fjøra og ta kvelden tidlig så jeg får hvilt godt. Det kan nok trengs.
Skravla Skrevet 25. februar 2011 #6105 Skrevet 25. februar 2011 Kos deg med fjærpuss.... og sove godt.
Scorpina Skrevet 26. februar 2011 #6106 Skrevet 26. februar 2011 Sååå...har du noe "inside information" å dele med oss dahh???
Suzy Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #6107 Skrevet 28. februar 2011 God morgen! Ikke så mye inside tips å komme med, men det er veldig gøy å være i Kollen om dagen. Fantastisk mye mennesker der i går i allefall og jeg kan love at Kollenbrølet går gjennom marg og bein! Wow! I dag skal jeg være bussvertinne for en gjeng som skal se på kombinert og damerennet - også bærer det ned igjen. Får ikke med meg så mye for jeg må være nede på hotellet igjen til tre, men forhåpentligvis får jeg faktisk sett en øvelse EN av dagene i allefall... Nå må jeg stå på litt her - må gjøre meg klar.
Suzy Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #6108 Skrevet 28. februar 2011 Wow for en dag! I dag har jeg spasert rundt på VM-området og jeg har sett et lass med idrettskjediser; Odd-Bjørn Hjelmeseth, Oddvar Brå, Harald Grønningen, Anette Bøe, Berit Aunli og Juha Mieto! Dævven! Dødsmoro å se alle sammen og vase rundt. Har fått meg gul VM-lue og spist gulrotboller i akkrediteringsteltet.. ja dette har vært kult - nå er jeg temmelig skutt og sløver på senga. Halvgått løp - nå gleder jeg meg til å se kjæresten igjen!
Suzy Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #6109 Skrevet 1. mars 2011 Ikke noe Kollen i dag - skal forsøke å komme ajour med det som faktisk er jobben min... Det blir litt deilig det også, for å være helt ærlig.
Gjest Purple Haze Skrevet 1. mars 2011 #6110 Skrevet 1. mars 2011 Høres ut som du har flotte dager med mange opplevelser! Og selv om du savner kjæresten og syns det er slitsomt i blant, kan jeg love deg at du kommer til å se tilbake på dette som en opplevelse for livet som du ikke kommer til å glemme Håper du får med deg damestaffeten, hvis du får mulighet til å se en øvelse - det blir nok spennende!
Suzy Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #6111 Skrevet 2. mars 2011 God morgen! Nok en ordne og fiksedag på meg - men fordelen er at da får jeg tid til ei skikkelig treningsøkt en gang utpå dagen også Begynner å få rutine på hotelllivet nå gitt, men nå er jeg jaggu meg lei også... Det er ikke så gøy å bo på hotell i ukevis. Rene håndklær og oppredd seng er veldig stas, men det er skikkelig kjipt med null skap til klærne, null privattid og ingen kjæreste. Men, jeg bytter det inn i masse morsomme opplevelser da. Får nok dessverre ikke med meg damestafetten, men jeg får sett herrestafetten og femmila, så noe skal jeg da få sett. Under herrestafetten har jeg skumle planer om å få brukt akkrediteringa mi og sikre meg en knallplass slik at jeg ser alt som foregår Egentlig må jeg være tilbake på hotellet så tidlig at jeg ikke egentlig rekker avsluttningen på stafetten, men jeg skal forsøke å grine meg til en vikar eller noe slikt - for jeg har lyst til å se NOE i allefall. Om ikke annet må jeg da få lov til å låne en bil og kjøre ned sjøl vel? Vi får nå se. Nå skal jeg KG'e meg litt, så får vi se hva som skjer utover dagen.
Suzy Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #6112 Skrevet 2. mars 2011 Åh shit! Nå har jeg blitt innkalt på et jobbintervju til Mandag klokka 14.
Suzy Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #6114 Skrevet 2. mars 2011 Oi.... Har du hørt noe mer fra damejobben? Niks - ikke mer derfra. Blir vel en av de nærmeste dagene.
Gjest Purple Haze Skrevet 2. mars 2011 #6116 Skrevet 2. mars 2011 Håper du får med deg noen øvelser, om du så må grine deg til det Spennende med enda et jobbintervju da. Kan jo snart bare velge og vrake i gode tilbud, du
Suzy Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #6117 Skrevet 3. mars 2011 God morgen! Kjapt innpå for å si god morgen før jeg skal ut på tur. Skal en liten tur opp i Holmenkollen i dag for å få tatt noen bilder og deretter ned igjen på hotellet. Blir hel herrestafett på meg på fredag tror jeg - ha, ha! DET gleder jeg meg skikkelig til altså!
Scorpina Skrevet 3. mars 2011 #6118 Skrevet 3. mars 2011 Nok et intervju?!?! God damn it woman.... Skal si du er on a roll Spennende jobb formoder jeg? Venter også på nytt vedr "damejobben" *tvinner-tommeltotter*
Gjest Purple Haze Skrevet 3. mars 2011 #6119 Skrevet 3. mars 2011 Heldiggris som får se herrestafetten! Jeg ser på damene nå, men i morgen kommer jeg nok for sent hjem fra jobb til å få med meg noe Kos deg!
Gjest Purple Haze Skrevet 4. mars 2011 #6120 Skrevet 4. mars 2011 Herregud, som jeg misunner deg å få være tilstede i Kollen nå altså! Jeg er rett og slett grønn Og enda er det ikke ferdig. Hvor skal dette ende?! God helg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå