Suzy Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #5641 Skrevet 2. januar 2011 Ja da var det bare å forberede seg på hverdag igjen etter ei lang uke med slaraffenliv gitt... Joda, nyttårshelga har vært fin. Hadde en morsom fest med morsomme folk nyttårsaften og var hjemme i seng klokka halv fem om morran med en snublefull og lerkeblid mann, som selv i halvsøvne forsøkte å erte på seg en krangel (han er skrekkelig morsom når han er full - merkelig nok så blir han akkurat som en femåring, må gjøre noen siste krampetrekninger før han sovner ). I går forsvant vel egentlig bare dagen i ei tåke - sov altfor lenge og var så trøtt at jeg bare måtte snuble i seng ved midnatt, men i dag er jeg full av energi og er våken som bare det. Håper det betyr at det blir lett som en plett å stå opp i morra også... Har vært ute og gått en tur og vasket litt klær, så får vi se om ikke juletre og julepynt snart ryker også. Det hadde vært deilig å få det meste ut. Kjenner kroppen er skikkelig dau etter ei feit jul også. Huttetu... Må bare samle seg sammen og gjøre noen litt klokere valg fremover her. Blir helt uvel av å se på all sjokoladen på bordet, så det er sikkert en god tid for å venne seg av med sånt Ikke yoga før den 10. dessverre. Skulle kommet i gang med en gang, tror jeg. Får se om jeg tar nedover skiene mine og forsøker å gå litt på dem. Det er en ganske enkel, opplyst løype her visstnok og da kan jeg kanskje lære meg å gå igjen - og få litt ut av det. Får se hva det blir. Følge litt med på kvaliken til hoppuka nå vel?
Suzy Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #5642 Skrevet 3. januar 2011 God morgen - dvs.. er det faktisk morgen? Snakker om å ha ødelagt døgnet helt i løpet av romjula og være på fullstendig feil døgnrytme. Blæh! Så ferdig Harry Potter i går og tusla til sengs og fikk absolutt ikke sove. Sist jeg så på klokka var den 01.08 og det er virkelig altfor, altfor sent for meg. Var helt fjernstyrt da klokka skrudde seg på og er igrunnen bare på autopilot fortsatt. Får satse på at det retter seg litt til i morra. Ikke noe trening enda og er litt lei meg for at jeg ikke har hentet ned skiene mine, for jeg har en bitteliten ambisjon om å lære meg å gå på dem igjen. Nå er det visst meldt uhorvelige mengder med snø i dagene fremover også, så da blir det kanskje føre så man kan gå også? Rekker nå uansett ikke hente dem før tidligst neste helg igjen - og kanskje ikke da engang. Vi får bare se. Om ikke annet kan jeg vel kjøpe meg et hoppetau - det hjelper jo litt det og? Så var det å finne nye og gode vaner da... Har kommet på at jeg kan ta agavesirup på frokostgrøten - om jeg bare finner det noe sted - så i dag er det jakt på agavesirup som gjelder Men nå må jeg har mer
Suzy Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #5644 Skrevet 3. januar 2011 Jeg er forbløffende våken faktisk - det har ringt div telefoner og har vært mye småtteri og rusk å gjøre, så jeg har ikke rukket å kjenne så mye på trøtten. Forøvrig informerte datteren i går om at hun og kompisen er på skikkelig kikk etter egen leilighet nå. De hadde funnet en som de kunne flytte inn i første april, men så er depositumet så høyt at de sannsynligvis ikke har råd likevel.. men uansett. Det betyr at de kanskje er ute av huset innen sommeren. litt brått for meg, men ok. Dette må de jo bestemme selv. Det skjer jammen mye om dagen...
Skravla Skrevet 3. januar 2011 #5645 Skrevet 3. januar 2011 Flott prosjekt.... men jeg finner ikke mitt hjemsted der. Det finnes ikke som valg faktisk.
Roadrunner Skrevet 3. januar 2011 #5647 Skrevet 3. januar 2011 *er IKKE nysgjerrig på prosjekt* Jeg er TRØTT i dag... Og gjesper stadig litt mer. Men, still hanging in there!
Suzy Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #5648 Skrevet 3. januar 2011 Og litt mer lesing ga jammen svaret. Hurra! Syns det ble fint jeg - litt stolt, seølv om det er litt krøll og endel kjeft å få også
Suzy Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #5649 Skrevet 3. januar 2011 *er IKKE nysgjerrig på prosjekt* Du har fått PM
Gjest Purple Haze Skrevet 3. januar 2011 #5650 Skrevet 3. januar 2011 Hei! Hva tenker du i forhold til huset ditt og videre samboerskap, nå som de tenker å flytte da? Fortsatt på tanken om å dele huset med faren din? Trening ja...hoppetau er vel greit, selv om jeg ser for meg at samboer her hadde ledd seg i hjel om jeg holdt på med det på stuegulvet Håper du finner sirup til grøten din. Mulig helsekostbutikker eller innvandrersjapper har noe sånn?
Suzy Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #5652 Skrevet 3. januar 2011 Hei! Hva tenker du i forhold til huset ditt og videre samboerskap, nå som de tenker å flytte da? Fortsatt på tanken om å dele huset med faren din? Trening ja...hoppetau er vel greit, selv om jeg ser for meg at samboer her hadde ledd seg i hjel om jeg holdt på med det på stuegulvet Håper du finner sirup til grøten din. Mulig helsekostbutikker eller innvandrersjapper har noe sånn? Jeg fant sirup på Life, faktisk Og gubben her hadde nok ledd seg ihjel han og om jeg brått begynte å hoppe på stuegulvet Vi får se hva det blir til. Hadde det ikke vært for at fremtiden var så usikker hadde jeg benyttet meg av tilbudet på Nautilus nå - svømmehall og treningssenter i ett for 250 kr i måneden... Jeg vet ikke hva det blir til med huset og alt. Jeg må jo eventuelt få meg en jobb her inne om det skal være aktuelt å bli - og jeg må være sikker på at jeg faktisk vil osv osv osv. Mye å tenke på igrunnen. Får jeg en spennende og bra jobb, og bestemmer meg for å bli, så går jeg for pappa-planen. Og takk RR - fornøyd lizzm
Roadrunner Skrevet 4. januar 2011 #5653 Skrevet 4. januar 2011 God morgen! En solid tankeprosess du har foran deg...
Suzy Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #5654 Skrevet 4. januar 2011 Da var frokostgrøt med agavesirup forsøkt - det var digg! Kjører på med masse gresskarfrø og linfrø i grøten, så selv om det ikke er helt lavkarbo så er i det minste litt utfordrende for magen og det er lite sukker. Får starte der og ta det gradvis, tror jeg. Nuvel... Ryddet ut jula hjemme i går. Tok tak etter middag og sjauet ned alt - deilig. Føltes riktig fint å ha fått det unna og det ble med ett mye besre plass i stua da gitt. I dag tror jeg at jeg må vaske gangen. litt irritabelt med snø og salt som dras inn på tross av at vi bor i fjerde etasje. Har foreslått tidligere at vi burde hatt ei matte innenfor døra som tok unna det verste, men ikke helt fått gehør. Håper å få reist en tur for å bytte noen julegaver også. Har fått sølvtøy av mamma og av tante, men har fått "feil" kniv og tre gafler, så jeg skal bytte. Dessuten vil jeg prøve en annen størrelse av lua jeg fikk til jul av kjæresten. Den var fin, men ganske akkurat i størrelsen, så kanskje jeg vil ha større. Ellers da..? Ut for å finne en innvandrersjappe i nærheten og handle ingefærte. Litt usikker hvor de kan ha slikt, men vi får se. Ikke så trøtt i dag faktisk. Fikk skyss med kjæresten et stykke på veien i dag - veldig behagelig - og var flink jente og valgte trappene opp her i dag. Må begynne å ta meg sammen. Og nå - litt
Gjest Purple Haze Skrevet 4. januar 2011 #5655 Skrevet 4. januar 2011 God morgen En trenger ikke kjøre full lavkarbo fra dag èn vettu, du er jo godt i gang med noen skritt i riktig retning. Alt som går i rett retning er jo bra Skjønner du har mye å ta stilling til framover, med jobb, hus og samboerskap. Håper du finner ut av det, og at det blir en god løsning for deg!
Sauen Shaun Skrevet 4. januar 2011 #5656 Skrevet 4. januar 2011 Ikke lett å ta sånne avgjørelser nei. Det er skummelt og spennende på en gang. Håper du finner en god løsning på det hele.
Suzy Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #5657 Skrevet 4. januar 2011 Ja det er MYE å tenke på :klø: Men nå har jeg skrevet ut et knippe med ledige stillinger fra nettet og har sendt i veg søknad på en med frist i dag (som forøvrig så skikkelig bra ut - og spennende - og som jeg mener jeg er glimrende godt kvalifisert til), så får vi se. Får sette meg ned og bruke litt tid på å søke fremover og se om det er noe napp og få. Må jo begynne med jobbgrunnlaget, så får jeg vurdere resten undervegs.
Roadrunner Skrevet 4. januar 2011 #5658 Skrevet 4. januar 2011 Jobbgrunnlaget er nok et bra sted å starte. Og virkelig spennende med interessant jobb du er godt kvalifisert til! Synes også du har fått en bra start med kostholdet. Er viktig å huske at alle monner drar, og at en hver reise begynner med et lite skritt (det var dagens "ordspråk" 2 i 1 faktisk! ).
Suzy Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #5659 Skrevet 4. januar 2011 Synes også du har fått en bra start med kostholdet. Er viktig å huske at alle monner drar, og at en hver reise begynner med et lite skritt (det var dagens "ordspråk" 2 i 1 faktisk! ). Fab! Jeg blir like imponert hver gang av deg altså Og du har rett - det er tydelig at alle monner drar på kostholdsfronten for magen har akselerert voldsomt i aktivitetsnivå og er tydeligvis veldig glad for å få noe som gir den jobb og ikke bare er tomme kalorier. Ja - jobb er et sted å starte og jeg må si at å få en skikkelig spennende, godt betalt og interessant jobb her ville ha vært en enorm tunge på vektskåla.
Suzy Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #5660 Skrevet 5. januar 2011 Good mårning! I dag var jeg jammen trøtt igjen og det var tungt å komme seg opp. Tror jeg sovnet på to minutter i går kveld og har sovet tvers igjennom hele natta som en stein, for vekkeklokka kom helt klart som en overraskelse i dag. Mehen.. har fått skyss halvvegs til jobben i dag også (synd kjæresten ikke skal jobbe på samme stedet lenge fremover) og vært tidlig på plass på behagelig vis. Prøvde oss på en byttetur med gaver i går og kjæresten fikk byttet en bok han fikk og fant genser og skjorte på halv pris, men jeg hadde null hell. Det var ikke noen store luer igjen og det var feil gullsmed på senteret vi var, så jeg fikk ikke gjort en døyt. Men det er visst megastore like ved jobben OG rett gullsmed på omtrent samme plass, så da får jeg ta meg en tur etter lunsj eller no. Det ordner seg vel... Kjenner det skal bli godt med trening igjen nå... Helt råtten i kroppen. Vurderer å pakke svømmebagen og ta ei økt etter jobben i morra. Kjæresten skal på trening på kvelden, men da er det ikke oppe i svømmehallen, så jeg må ta det i flukt med jobb evt. Tror jeg trenger den bevegelsen nå! smakte herlig i dag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå