Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Regner med at kjæresten sørger for at du får feiret nyheten skikkelig nå da... :sengekos:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel derfor hun er fraværende akkurat nå..... :ler:

Skrevet

Det er vel derfor hun er fraværende akkurat nå..... :ler:

:fnise:

Skrevet

:jolie:

Vil hun ikke feire her mer oss og :kaffekopp: i stedet for med kjæresten og :sengekos: altså??? Den prioriteringen kan jeg virkelig ikke forstå :klø:

*snurt*

:fnise:

Håper Suzy har en superduper ferie hos kjæresten! :kline:

Gjest wild bird
Skrevet

Kikker innom for å ønske god helg :)

Skjønner godt prioriteringen til Suzy jeg altså. Blir ikke mye KG-tid på meg heller, med kjæresten i hus :lur:

Skrevet

Dere altså!:hoho:

Fraværet har egentlig skyldtes en kjempemengde stress og styr for å få søkt om permisjon og fått svar så fott som råd er :tristbla: Jeg har hatt vondt i magen helt siden jeg fikk jobbtilbudet, for alt hastet jo og selv om det var herlig å få jobben så var det langt fra noen selvfølge at jeg ville få permisjon fra den nåværende jobben min.

Og fikk jeg ikke måtte jeg si nei takk... så jeg var kjemperedd for å bygge opp forventninger og ikke innfri og å begynne å planlegge uten å ha noe sikkert å si.. Nei dette har vært et litt heavy par døgn!

Såh... :sukk:

Men.... *trommevrivel* I dag er det sikkert - jeg får permisjon og jeg tar jobben :nigo:

Nå er jeg midt mellom kjempeglad og livredd :overrasket:

Men i morgen drar vi på ferie til Sverige en tur - og det blir deilig. Vekk for å slappe litt av og ta en pause fra alle ting.

Skrevet

Grattis med permisjon!!! :danser:

Er det vikariat du har fått? Flytting til kjæresten i løpet av kort tid?

Moro dettane!! :duskedame:

Ha en kjempefin tur til Sverige, slapp av og kos dere videre!

Skrevet

Det er vikariatet ja - flytter vel inn mer eller mindre i august og begynner i slutten av august.

Og hurra for sjefen som virkelig har trådd til og innfridd mye høyere enn jeg trodde hun ville - ære være altså. Jeg skal komme tilbake neste år med hundre prosent pågangsmot og virkelig være en god arbeidstager altså!

Nå skal vi ut og slenge litt gatelangs har vi tenkt...

Skrevet

Hvor langt er vikariatet?

Dette er jo bare SÅÅÅ moro! :danse: litt for deg her jeg :ler:

Lurer på om noen har hatt sovemiddel i jordbærene? :natti:

Gjest wild bird
Skrevet

Gratulerer med permisjon! Det var jo utrolig gode nyheter :danse:

Skrevet

Så herlig at det ordnet seg så fort for deg. Gratulerer!!! :roser:

Og det betyr vel at du er i hovedstaden når jeg kommer nedover i slutten av september det? Kanskje jeg får møtt deg da? :hoppe:

Skrevet

Gratulerer. Så bra det ordnet seg med permisjon også. :tommelsmil:

Skrevet

Så bra med grei sjef.

Det er alltid godt/vondt med vikariater og styr med permisjon, men heldigvis ordnet det seg på beste måte. Og en periode vekk fra jobben kan ofte medføre at man kommer tilbake med nytt pågangsmot og motivasjon. :hoppe:

Skrevet

Herlig suzy! :nigo:

Skrevet

Hvor langt er vikariatet?

Til ut juni neste år.

Og det betyr vel at du er i hovedstaden når jeg kommer nedover i slutten av september det? Kanskje jeg får møtt deg da? :hoppe:

Det skulle være godt håp om det, tenker jeg :nigo:

Noe av det virkelig bra med dette er at kusina mi - bestekusina - flytter "hjem" til Oslo akkurat samtidig og vi får bodd i samme by på samme tid for første gang i livet. Jeg gleder meg virkelig til å få brukt mer tid med henne.

Bonus!

Og ellers tusen takk - jeg er rett og slett litt utladet innvendig etter hele denne prosessen og fremdeles litt svimeslått av at det nå blir virkelig og at jeg må forholde meg til ... ja alt mulig nytt. Hva med yogaen? Hva med treningssenteret? Og hva skal jeg gjøre for trening her inne?... Hm....

Og jeg må ha en kommode for det er ikke plass til klærne mine her - og skal jeg ta med bil eller la den stå? Og skal jeg flytte mye klær eller ta med litt og litt - hvor mye skal jeg betale til kjæresten for å få bo her og hvor mye skal datteren ha til mat og slikt...? :vetikke:

MYE å tenke på!

Men trivelig.

For all del.

Skrevet

En bonus i det hele er jo at du og kjæresten får prøvd å bo sammen over lenger tid. Det er en fin mulighet til å finne ut om forholdet virkelig er noe å satse framtida på. :klemmer:

Skrevet

En bonus i det hele er jo at du og kjæresten får prøvd å bo sammen over lenger tid. Det er en fin mulighet til å finne ut om forholdet virkelig er noe å satse framtida på. :klemmer:

Jepp - helt klart en skikkelig test.

Nuh drar jeg til sverige :nigo:

Skrevet

Gratulerer med jobb. :strix:

Og lykke til med alt det praktiske.

Skrevet
:strix: Du finner ut av alt det praktiske, ting faller på plass litt etter litt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...