Supramundane Skrevet 1. juli 2010 #4401 Skrevet 1. juli 2010 Åhhh, høres ut som en real shoppingrunde! Blir litt varm i toppen bare jeg tenker på det, jeg er ikke noe lfink til å shoppe!
Roadrunner Skrevet 2. juli 2010 #4402 Skrevet 2. juli 2010 Høres ut som noen skikkelige shoppingvarp! Så moro! Var senteret/Outlet'en bra? Ok butikker og bra priser? Jeg har lyst på nye klær, har bare ikke lyst til å kjøpe de... NYT fredagen, og fortsettelsen på ferien!!
Gjest wild bird Skrevet 2. juli 2010 #4403 Skrevet 2. juli 2010 God morgen Ser ut til at du gjorde noen veldig gode kjøp i går. Og fikk sikkert mye for pengene, virker det som. Alltid herlig med litt nytt i klesskapet Ha en fin dag, og god helg
Suzy Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #4404 Skrevet 2. juli 2010 God morgen! Nå skal jeg straks til frisøren og endelig fikse på slitt og pjuskete hår - hadde jeg ikke hatt time i dag hadde jeg måtte kjøpe en hettegenser på shopping i går og tre den over hodet Kjempefornøyd med fangsten i går altså! Butikkene var veldig bra og det var utrolig utvalg. Noen steder var det håpløst dyrt (50 % på By Marlene Birger er likevel dyrt lissom...), mens for eksempel to bikinier fra Triumph for 250 kroner syns er et varp (det var for begge to tilsammen altså). Det var et kjempeutvalg av merker der - Bjørn Borg, Gant, Peak Performance, Sømsøe & samsøe, Lille Vinkel sko, MXDC, Norrøna, Bergans, Helly Hansen.... og stort sett alle hadde egne butikker, så det var mye å se og prøve. I dag har jeg ny topp og sko og er litt barnslig ovenpå Drawbacket var at det var pizzarestaurant og kafe der, og det var det av mat... Vanskelig å finne skikkelig lavkarboalternativ, så det endte med en skeiedag. Litt dumt, men får bare hale seg innpå igjen i dag. Datteren trives bra på lavkarbo, men er litt på klynkeren over ting som må forsakes og jeg sier bare at det er ditt valg - jeg har ikke tenkt å presse deg til å være på lavkarbo - og da blir det somregel stille. Jeg syns ikke det er kjempelett jeg heller, men jeg vil heller forsake pommes frites enn å være tjukk resten av livet. Det handler om å tenke litt lenger enn fristelsen, men hun finner at fristelsene er færre når hun er i ketose, for da merker hun ikke sult og sug på samme viset. Nå får jeg tømme i meg kaffen og komme meg til frisøren.
Suzy Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #4405 Skrevet 2. juli 2010 Forresten ringte kjæresten i går også - og gleder seg fælt til å ses igjen Jeg og altså :rødme:
Chica Skrevet 2. juli 2010 #4406 Skrevet 2. juli 2010 Puh, endelig kommet meg gjennom de siste sidene, her går det fort framover! Må bare si at jeg er imponert over joggingen og litt misunnelig på shoppingen Trodde jeg skulle tømme byen for klær når jeg fikk bort gravidemagen, men nå må jo alt være ammevennlig og da er det like greit å slite med det man har, og heller kjøpe nytt når jeg får ha puppene mine i fred - godt pakket inn
Roadrunner Skrevet 2. juli 2010 #4407 Skrevet 2. juli 2010 Høres ut som et sted jeg kunne svidd av litt feriepenger Kanskje på tide å besøke noen kjente i Oslo i sommer? Kjenner jeg meg selv rett så hadde jeg kommet derfra med et lass treningstøy, litt smådill og undertøy, og et lass frustrasjon Så får vel heller slite med de vanlige butikkene en stund til. Så får Outlet-shopping vente til jeg er slank og smekker
Sauen Shaun Skrevet 2. juli 2010 #4408 Skrevet 2. juli 2010 Så flott at du fant masse nye klær. Det er sånt man blir i godt humør av. Jeg er vel omtrent samme forholdet til shopping som RR, så jeg tror ikke de butikkene der er noe for meg. For holde meg til de vanlige shoppingrundene sammen med Skravla jeg. Hun finner alltid klær til meg. Selv finner jeg som regel ingenting...
Strenge Frk.Gerd Skrevet 2. juli 2010 #4410 Skrevet 2. juli 2010 Forresten ringte kjæresten i går også - og gleder seg fælt til å ses igjen Jeg og altså :rødme: Det er herlig å være forelsket!
Suzy Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #4411 Skrevet 2. juli 2010 Men jenter da! Det er jo supergøy å shoppe - det gjelder bare å stille med riktig holdning og lettvinte klær (og gode sko), så blir det moro. Prøv alt - først og fremst - og ikke skam deg over det som ikke passer - nyt heller varpene du finner. Nå skal jeg ut og teste bikinien og gi plenen en liten klipp. Det trengs!
Strenge Frk.Gerd Skrevet 2. juli 2010 #4412 Skrevet 2. juli 2010 Urk. Jeg haaater speilene i prøverommene. Noen av de er snille.. andre ikke.. Noen prøverom har en fantastisk evne til å vise ALT av ujevnheter, appelsinhud o.l Får så dårlig selvtillitt av de. Men nå skal jeg også bli sprek altså!
Store My Skrevet 2. juli 2010 #4413 Skrevet 2. juli 2010 Bare en liten ting, Frk.Gerd: De som opplever at lettbrus er en partystopper får som oftest likevel utslag på ketosestixen, men de går ikke ned i vekt. Men Mannen og jeg (spesielt Mannen) drikker lettbrus til den store gullmedaljen, men går likevel ned 0,5-1 kilo i uka på ketolysekuren. --- Så deilig med ferie, Suzy. Og gratulerer med shoppingfangsten.
Suzy Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #4414 Skrevet 2. juli 2010 Åh jeg er så flink!!! Jeg har løpt i dag også - samme runden (3,6 km) - på litt under halvtimen. Du verden så varmt det var i dag, men heldigvis var det vind og overskyet - likevel... phu... Nå nyter jeg en halvtørr cider (1 karb ) og freden i heimen. Har tenkt å se på Ghana - Nederlandkampen, i det minste med ett halvt øye og ellers ikke gjøre stort. Datteren skulle egentlig på ferie til pappa'n over helga, men så ble hun invitert med til noen venner av ham og den nye dama hans i dag og det hadde hun så lyst på at hun dro alt i dag og dermed sitter jeg hjemme alene igjen. På ett vis ganske deilig Det er så stille og herlig Åh.. kollaps i sofaen
Sauen Shaun Skrevet 2. juli 2010 #4415 Skrevet 2. juli 2010 Du er jammen flink. Og en solid kollaps i sofaen etter noe sånt er jo bare deilig.
Suzy Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #4416 Skrevet 2. juli 2010 Veeldig deilig.. og i kjelleren durer vaskemaskinen og jeg gleder meg til å utetørke håndklene denne gangen så de lukter luft og sol.. MMmmm Om vi regner en sekstimers handletur som trening så har jeg faktisk trent hver dag denne uka *skryter*
Supramundane Skrevet 2. juli 2010 #4417 Skrevet 2. juli 2010 Utrolig bra jobbet syns jeg! Et eksempel til etterfølgelse. Lurer på om det er noe galt med sofaen min, rumpa sitter liksom fast.
Gjest wild bird Skrevet 3. juli 2010 #4418 Skrevet 3. juli 2010 Klart shopping kan regnes som trening. Shoppingmuskler skal en ikke kimse av Ha en fin helg, og nyt tanken på at du har ferie over helga
Suzy Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #4419 Skrevet 3. juli 2010 God morgen! Da har jeg kravla meg sakte ut av senga, spist frokost like langsomt og endelig kommet meg til pc'n med kaffekoppen. Tenkte å ta en sving over huset med støvsuger og annet rengjøringsutstyr i dag - det ser lurvete ut her (igjen ). Melding fra kjæresten i Syden akkurat nå... han gleder seg til å kose meg meg igjen Det er utrolig deilig å føle at det ikke bare er jeg som savner og tenker på! Gleder meg utrolig til jeg får sett ham igjen! Nå er han sikkert vannvittig kjekk og brun også ... Mmmm... :rødme: Her er det varmt og overskyet i dag. Merkelig vær egentlig, og litt sånn at jeg lurer på om det kommer til å komme noe regn eller noe torden Bør i allefall få på en vaskemaskin eller to, for det er perfekt tørkevær. Litt trekk i lufta og 25 varmegrader! Føler meg litt overveldet av prosjektmengde i dag... litt fiksing inne tar ikke lange tiden, men har en haug med hagemøbler som kunne hatt godt av et lite treff med malekosten - også er det jo huset da... Og luking - og et bord som skulle vært pusset ned og hvitbeiset... Og innerst inne har jeg lyst til å være lat, drikke kaffe, gå på besøk og daffe Surfe litt først i allefall!
Sauen Shaun Skrevet 3. juli 2010 #4420 Skrevet 3. juli 2010 Da synes jeg du skal høre på dine innerste lyster. Du har tross alt akkurat begynt ferien, og da er det lov til å være lat... Nemlig! Påfyll?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå