Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men snart er det kjærestetid og da ser vi deg vel neppe her inne.

:fnise:

Nei det var visst sant :ler:

Kanskje det jevner seg ut sånn på sikt :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det jevner seg nok ut. :ler:

Skrevet

Du har rett - det jevner seg stort sett.

Vertigo på tv forresten. Jeg elsker Hitchcock - så elegant, polert og detaljert alt er. Og et merkverdig moderne billedspråk til å være så gammelt. Utrolig håndverk!

Skrevet

CSI NY her. Men nå må jeg nok snart finne Ole Lukkøye og gå til sengs.... :lur:

Skrevet

CSI NY her. Men nå må jeg nok snart finne Ole Lukkøye og gå til sengs.... :lur:

Blir ikke så lenge til her heller, tror jeg :natti:

Skrevet

Du må vel hvile ut til tirsdagen. :lur::sengekos:

Skrevet

Du må vel hvile ut til tirsdagen. :lur::sengekos:

:sjenert: .. kanskje.. :flau:

Skrevet

God morgen!

:kaffekopp:

Mandagen bra? Full nedtelling til :sengekos: og jobbintervju? :hoppe:

Finvær i dag?

:kaffekopp: er servert!

Gjest wild bird
Skrevet

God morgen!

Tenker du ser fram til morgendagen og kjærestetid. Det gjør jammen jeg også, men må vente til onsdag.

Er det jobbintervju denne uka? Krysser fingre for deg, og håper det går din vei :)

Ha en fin dag :kaffekopp:

Skrevet

God morgen Suzy. :kaffekopp:

Nå er det bare en dag til du ser kjæresten igjen... :danser:

Skrevet

God morgen!

På plass i sofaen med kaffen igjen - deilig å ha så god tid om morran og ikke måtte noe som helst! :kaffekopp:

I dag er planen å trene og vaske litt klær, og ellers ikke noe spesielt. Enda herligere...å ikke ha masse planer :nigo:

Det ser ut til å bli litt bygevær her i dag og det er helt ok. Må ikke sole meg hver eneste dag og det er ok treningsvær i allefall.

Ja, det er intervju denne uka - veldig spennende. Jeg lurer aller mest på hva jeg skal ha på meg. Vil se litt proff ut, men samtidig se ut som meg selv :roll: Blah...

Og en dag til kjæresten :rødme:

OM det passer for ham at jeg kommer i morgen da.

Skrevet

Nei, det er jo ikke sikkert han vil ha deg innover før til helgen..... han har jo tydeligvis ikke savnet det hittil i ferien. :hoho:

Skrevet

Herlig med rolige dager uten store planer! :danse:

Skrevet

Sløve sommerdager.... ahh... min favoritt!

Skrevet

Håper du nyter dagen i fulle drag. :kaffekopp:

Skrevet

Håper også du koser deg skikkelig!

Selv om jeg egentlig savner deg litt her inne også... :sjenert:

:fnise:

Skrevet

Nei, det er jo ikke sikkert han vil ha deg innover før til helgen..... han har jo tydeligvis ikke savnet det hittil i ferien. :hoho:

:sjenert: Øhm.. nei han har visst ikke det :ler: Det glemte jeg faktisk i farten :flau:

Herlig med rolige dager uten store planer! :danse:

:jepp:

Sløve sommerdager.... ahh... min favoritt!

:jepp:

Håper du nyter dagen i fulle drag. :kaffekopp:

OM jeg gjør.

Pakket bagen og hadde på treningstøy - og fikk sms av en venninne/kollega som snart skal ha barn og som tilfeldigvis er i byen i dag, om jeg var hjemme og ville ha visitt. Og det ville jeg, så dermed ble treningsturen utsatt en time eller så (uten at det gjorde en dritt).

Når hun hadde reist kom jeg meg på treningssenteret og kapret spinningsalen - kjørte en og en halv time spinningøkt for meg selv og nå er jeg helt kokt og herlig sliten i kroppen. Deilig!

Det er på kanten til å være litt for varmt for meg (når det gjelder trening). Kjente jeg hadde mer å gå på kondisjonsmessig, men hodet var overopphetet og jeg måtte bare roe ned et par ganger - kjente det dunke i toppen.

Det er 25 varmegrader ute og det var sikkert 45 i huet mitt :ler:

Så nå sitter jeg med en forsinket lunsj og lukter grevling, men skal snart i dusjen og gjøre meg mer velluktende.

Også tror jeg jammen jeg har lyst på mer kaffe etterpå - og jeg skal bake meg et lavkarbobrød så jeg ha å ta med til kjæresten.

Ahhh... :nigo: For en bra dag!

Gjest wild bird
Skrevet

Det føles så godt med sånne dager hvor man rett og slett bare er fornøyd med hele tilværelsen :)

Skrevet

Det føles så godt med sånne dager hvor man rett og slett bare er fornøyd med hele tilværelsen :)

Helt klart!

Og med tiden vet man jo hvor sjeldne de kan være, så da setter man desto mer pris på dem :)

Gjest wild bird
Skrevet

Det er jammen sant! Vet at jeg har i hvert fall blitt mye flinkere til å sette pris på små ting i livet enn jeg var før. Og ikke ta ting som en selvfølge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...