Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da synes jeg du skal høre på dine innerste lyster. Du har tross alt akkurat begynt ferien, og da er det lov til å være lat... Nemlig!

Påfyll? :kaffekopp:

Jatakk *holder frem koppen*

Må overvinne noen av dem, for ellers blir jo ingenting gjort... :overrasket: Men jeg kommer nok ikke til å begynne på noen maling i dag nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sola skvatt frem en liten stund og da kastet jeg på meg bikinien, sprayet på sololjen og kastet meg ut :ler:

Dro frem to av hagestolene fra terassen og har malt dem, så nå ligger de og tørker ute og jeg tripper av angst for at det skal komme noen regndråper før de har blitt flyttbare. Det blåser og er litt merkelig vær fortsatt, så jeg er ikke helt trygg... Har igjen bordet og sofaen, men det er da et stykke på vei i det minste.

Har fått støvsuget og ryddet - og har laget meg herlig smuldrepai av rabarbra (rabarbra, mandel og bringebær med sukrin som søting - nam!) som jeg har kost meg med nå. Hadde mer lyst på det enn på middag og ettersom det er jeg som bestemmer så ble det sånn :fnise:

Nå skal jeg henge ut laken og enda fler håndklær til tørk i bris og varme (det er jammen 26 varmegrader i skyggen! :overrasket:), se på fotballkamp og ta en runde med seriøs skjønnhetspleie etterpå. Må jo gjøre meg klar til kjæresten, må vite :sjenert:

Skrevet

:vinke:

Effektiv du er! Selv på "sløve" dager får du jo gjort masse!

Når ser du kjæresten igjen? :strix:

Her er det ca 18 varme og :regn: men i grunn helt greit. Koser meg inne! Og så lukter det så godt ute, skikkelig sommerregn!

Skrevet

Når ser du kjæresten igjen? :strix:

På tirsdag.

Har legetime på morgenen tirsdag, så jeg får ikke reist ned før det, men da kommer jeg til å bli til helga også - han blir ikke kvitt meg :ler:

Her er det ikke mye friskt... Skikkelig hett og svett altså!

Skrevet

Herlighet, hvis det er dette som er sløvedager så vet ikke jeg .. :ler: Veldig greit å få malt litt da, så er du i gang liksom. Her er det lavt tempo og hviskestemme, har en som er litt slapp etter bytur i går.. :ler:

Skrevet

Å djeezz så fantastisk hot Erik Thorstvedt er altså :wow:

Skrevet

Ja dette er da i aller høyeste grad en sløvedag - har jo nesten ikke gjort noe jo!

Nå tror jeg det blir lang dusj og stæsjing av selvet med ansiktsmaske og annen kos :nigo:

Skrevet

*klynke*

Han er så herlig...

Superkjekk, høy, atletisk og med kjempesans for humor, ro, selvironi og trygghet... Drømmemann :wow:

Skrevet

Må si meg enig i det altså.... Det var bare sukk og blafring med øyevipper i salen da han snakket. I tillegg syns jeg han virker som en oppegående og sympatisk kar. Full pakke!

Skrevet

Må si meg enig i det altså.... Det var bare sukk og blafring med øyevipper i salen da han snakket. I tillegg syns jeg han virker som en oppegående og sympatisk kar. Full pakke!

Det er det som gjør at jeg syns han er så fantastisk hot - han virker sympatisk i tillegg til at han er kjekk.

Ja, ja... kjæresten min er jammen ikke så langt unna han heller :sjarmør:

Skrevet

Sommer er fantastisk....

Å ikke måtte legge seg mens mørket kryper frem, høre regnet prikke - natteregn - og kjenne at det er like varmt ute som det var for fire-fem timer siden.

Være trøtt, men ikke helt gidde ta det på alvor og finne senga.. ahhh...

:natti:

Gjest wild bird
Skrevet

God morgen. Kommer med :kaffekopp: til deg på en søndag morgen. Håper du får en flott dag på østlandet. Og bare to dager til kjærestetid for deg nå :)

Skrevet

Takk Wild bird!

Den nytes ved pc'n gitt :kaffekopp:

Melkehimmel her i dag også, så ikke noe sole seg vær med andre ord, men det får vel være greit det og. Tenker jeg skal satse på å plukke fra hverandre hagemøbler og male, så blir jeg i det minste ferdig med noe som henger over meg... :roll:

Skal på bursdag i ettermiddag og håper været holder seg. Har lyst til å ha på ny sommerkjole nemlig :nigo:

To dager til kjæresten og nå forsøker jeg å ikke tenke for mye på det. Kjenner det begynner å bli vel lenge siden sist... Savner ham veldig nå :sukk:

Litt surf nå før jeg begynner å virke for alvor.

Skrevet

:klem:

Håper du får en fin søndag, og koser deg innimellom alle "må gjøre". Teller heftig ned til ferie nå jeg også, må innrømme det... Men her er det :sol: i dag, så da er det bare å få pakket seg avsted! Ut i sola!

:klem:

Skrevet

Kos deg masse i dag! Her er det knallsol i dag så jeg lurer på å sette meg ute med hekletøyet.. Sløøv!

Skrevet

Sola var innom en sving og jeg hivde meg ut og fanget litt av den - har malt andre strøk på hagestolen og hagebordet - så nå er det bare den digre "sofaen". Tror ikke jeg klarer å flytte den alene - litt usikker - kan hende det går når jeg får plukket den fra hverandre :klø:

Har en artikkel jeg må skrive og lurer på om jeg skal trekke inn for godt og jobbe med den... Kjedelig men viktig.

Skrevet

Gjett om Suzy har litt lite liv om dagen :roll:

Jeg er jo her inne hver tredje time omtrent...

Det ble en del mer soltilbedelse i dag, før jeg skiftet og dro i bursdag - og skeiet helt ut etter en dag med bare sju små karber så langt.. :sukk:

Det er ikke rart jeg ikke kommer noe sted når det alltid er unntak fra alt. Dustekjærring :forvirret:

Nå har jeg skrevet to artikkelutkast og vet ikke helt hva jeg skal velge. Er ikke helt fornøyd med noen av dem og heller ikke sikker på hva de vil ha.. :vetikke: Det er til jobbintervjuet om noen skulle lure - de ville ha en arbeidsprøve lissom, men det er vanskelig å skrive uten kilder og uten noe intervjuobjekt :overrasket:

Snart senga kanskje?

Skrevet

Men snart er det kjærestetid og da ser vi deg vel neppe her inne.

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...