Sauen Shaun Skrevet 30. juni 2010 #4361 Skrevet 30. juni 2010 Så spennende med nytt intervju. *krysser fingrene for deg* Også blir jeg i grunnen litt rørt når jeg leser om kjæresten som ringer hjem fra ferie og savner deg...
Suzy Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #4362 Skrevet 30. juni 2010 Også blir jeg i grunnen litt rørt når jeg leser om kjæresten som ringer hjem fra ferie og savner deg... Han er ganske herlig den mannen I
Skravla Skrevet 30. juni 2010 #4363 Skrevet 30. juni 2010 Herlig med kjæresten da..... Litt nysgjerrig på hvor du skal på intervju, men forstår det om du holder kortene til brystet en stund til.
Supramundane Skrevet 30. juni 2010 #4364 Skrevet 30. juni 2010 Kjempespennende med andregangsintervju. Da vet du jo med trygghet at de syns du er en aktuell kandidat!
Suzy Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #4365 Skrevet 30. juni 2010 Kjempespennende med andregangsintervju. Da vet du jo med trygghet at de syns du er en aktuell kandidat! Ja, jeg er glad at det ikke bare var innbildning at tonen og kjemien var bra. Har tenkt mye på det og jeg er litt tent på hele greia altså!
Supramundane Skrevet 30. juni 2010 #4366 Skrevet 30. juni 2010 Supernysgjerrig! Og spent på dine vegne!
Roadrunner Skrevet 30. juni 2010 #4367 Skrevet 30. juni 2010 Veldig nysgjerrig og spent jeg også... Men krysser fingrene for harde livet! Denne uka du skal på intervju 2?
Suzy Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #4368 Skrevet 30. juni 2010 Veldig nysgjerrig og spent jeg også... Men krysser fingrene for harde livet! Denne uka du skal på intervju 2? Neste uke - om en uke akkurat sannsynligvis Må bare slutte å tenke på det, tror jeg for jeg blir helt svett. Og takk og lov at jeg skal ut og handle klær i morra!
Suzy Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #4370 Skrevet 30. juni 2010 For både shopping og intervju. Ikke minst for shopping
Gjest wild bird Skrevet 30. juni 2010 #4371 Skrevet 30. juni 2010 for ferie, shopping, intervju og herlig kjæreste! Livet er ikke det verste man har gitt
Suzy Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #4372 Skrevet 30. juni 2010 for ferie, shopping, intervju og herlig kjæreste! Livet er ikke det verste man har gitt Helt sant - og nå har jeg bestemt meg for taco til middag (skjell og lefseløs slik det sømmer seg en ekte karbokutter), løpetur til efta'n og en skikkelig omgang med klipp og napp så jeg føler meg litt fjong før ferien setter inn. Har egentlig litt lyst på glansvask også, men nå er jeg så stolt av å ikke ha hatt så mye som en minicolorasjon i håret siden januar 2009 at jeg gir faen litt til - skal uansett klippe meg på fredag, så da blir alt så meget bedre. Tenk å være så glad selv om det regner a gitt!
Suzy Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #4373 Skrevet 30. juni 2010 (endret) *renser stemmen* Ehhummm..... Suzy har FERIE!!!!! Takk for oppmerksomheten Endret 30. juni 2010 av Suzy
Roadrunner Skrevet 30. juni 2010 #4374 Skrevet 30. juni 2010 *renser stemmen* Ehhummm..... Suzy har FERIE!!!!! Takk for oppmerksomheten Ha en STRÅLENDE ferie, slapp av, senk skuldrene, og KOS deg masse!
Skravla Skrevet 30. juni 2010 #4375 Skrevet 30. juni 2010 Kos deg med ferie. Betyr det at vi ikke har gleden av deg her på evigheter?
Strenge Frk.Gerd Skrevet 30. juni 2010 #4378 Skrevet 30. juni 2010 Nyyyt ferien! Men taco uten lefser og skjell? Nå skal jeg ikke påstå å vite så mye om lavkarbo, men er det slik at selv bittelitt fyfy karbo setter systemet ut av spill? M.a.o. det er slik at det påvirker noe litt sånn kjemisk ?
Suzy Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #4379 Skrevet 30. juni 2010 Betyr det at vi ikke har gleden av deg her på evigheter? Neida - jeg er hjemme de nærmeste dagene, så jeg kommer til å være på KG støtt og stadig Nyyyt ferien! Men taco uten lefser og skjell? Nå skal jeg ikke påstå å vite så mye om lavkarbo, men er det slik at selv bittelitt fyfy karbo setter systemet ut av spill? M.a.o. det er slik at det påvirker noe litt sånn kjemisk ? Det er sånn at endel ting inneholder mye karbo pr 100 gram og noe gjør det ikke - akkurat tacolefser er av de verste tingene man kan putte i seg. Så ja - dermed ødelegger litt karber alt. Og det er kjemi - ved lite karbohydrater i maten tvinges kroppen til å forbrenne av andre energikilder - nemlig fett. Når man forbrenner fett går man inn i en tilstand som heter ketose og den svipper man fort ut av om man slurver. I ketose er det dog ikke meninga man skal være i evigheter, men en stund - så kan man skru opp for mer karber etterhvert.
Suzy Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #4380 Skrevet 30. juni 2010 Forresten har jeg løpt tre og en halv kilometer i dag - i ett strekk! Hah! Jeg gikk vel noen skritt et par ganger, men jeg løp mer eller mindre i strekk og løp strekningen på 30 minutter. Jeg er stolt av meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå