Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

:klem:

Jeg har sendt badevekta på sommerskole... Den er ikke noe snill allikevel, så ferie fortjente den ikke. Men kanskje den kan lære litt i sommer, og oppføre seg til høsten?

Usigelig trøtt her jeg også, og klarer knapt å holde hodet oppe. Gjesper så det er flaut... :flau:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen Tiger på tanken i dag.....

Pøs på med masse kaffe.... skriv ferie på skjermspareren og håp at solen kommer. :sol:

Skrevet

Sommerskole faktisk! Det var egentlig en knallide!

Jeg har en idiotisk ide om at jeg skal løpe en tur hver dag etter at yogaen er over - kanskje det blir fart på et og annet da? :sjenert: Jeg er teit - jeg vet..

Hovedproblemet mitt er at jeg knapt ser :ler: Trøøøht...

Skrevet

Ingen Tiger på tanken i dag.....

Pøs på med masse kaffe.... skriv ferie på skjermspareren og håp at solen kommer. :sol:

Mer pjuskete huskatt i dag ja :ler:

Og sola er her alt.

Skrevet

Det er et besynderlig vær ute altså :overrasket:

Det er herlig og varmt, men ganske overskyet og litt tett liksom. Blir det tordenvær mon tro? :klø:

Spennende oppdrag i dag, så nå er jeg faktisk våken :nigo:

Skrevet

Gråvær her også i dag.

Skulle i grunn ønske det begynte å regne, er klar for regn idag! Kose meg inne med litt husarbeid og stearinlys...

Har våknet jeg også, og hatt en ganske fysisk periode på jobb nå. Møkkete og sliten, men ganske fornøyd. Nå må jeg bare sparke igang litt kontormotivasjon igjen, så jeg får unna de siste to små timene.

Moro med spennende oppdrag!! :hoppe:

Skrevet

Nei! Ikke regn - vil ikke ha det!

I dag vil jeg ha dette været helt til kvelds og ta meg en spasertur etter middag og gå på yoga - OG slappe av etterpå med verandadøra oppe.

Så det så.

Skrevet

Suzy, du og jeg kan danse anti-regndans! :danser:

Jeg har noen fargerike fjær her til å lage indianer hatt av!

Skrevet

Suzy, du og jeg kan danse anti-regndans! :danser:

Jeg har noen fargerike fjær her til å lage indianer hatt av!

:enig::kyss::tommelsmil:

Skrevet

Badevekt på sommerferie ja... Jeg har pensjonert vekta mi for mange år siden. Jeg veier meg kun hos legen en gang eller to i året. Det holder det. Ellers i året får klærne fungere som pekepinn i forhold til om jeg går opp eller ned.

Skrevet

Badevekt på sommerferie ja... Jeg har pensjonert vekta mi for mange år siden. Jeg veier meg kun hos legen en gang eller to i året. Det holder det. Ellers i året får klærne fungere som pekepinn i forhold til om jeg går opp eller ned.

Skulle jeg stolt på klærne kunne jeg lett veid ti kilo mer enn jeg gjør i dag og hadde blitt frøken tjukkebolla von dundre på null komma svisj!

Badevekta er min vokter av moral.

Gjest wild bird
Skrevet

Bare 1 dag igjen til ferie nå - for oss begge to :hoppe:

Skrevet

Badevekten og jeg har et elsk/hat-forhold. Mest hat. :ler:

Skrevet

Badevekten og jeg har et elsk/hat-forhold. Mest hat. :ler:

Badevekten min hater meg... den stønner hver gang jeg går på den. :ler:

Skrevet

Ikke noe regn her i dag, så håper du slapp unna du også, Suzy!

Ble en rusletur på meg, litt frisk luft, et par myggstikk og masse skravling. Koselig!

Skrevet

Siste yogadag før ferien :tristbla:

Jeg kommer til å savne det så veldig!!! Og i dag var det så moro også, og jeg koser meg slik der og strever og utfordrer meg og... :sukk:

*sukke*

16. august er lenge til altså!

Ja, ja... EN dag igjen til ferie og jeg har blitt bedt på et intervju nummer to på den jobben :nigo:

Herregud altså... spent nå :overrasket:

Skrevet

Oi, så spennende.

Kanskje du starter yoga et annet sted til høsten. :lur:

Gjest wild bird
Skrevet

Siste arbeidsdag før ferie - for oss begge :danse:

Så spennende med intervju nr 2! Krysser alt jeg har for at det går veien :)

Og litt :kaffekopp: på morrakvisten. Ha en fin dag :)

Skrevet

God morgen!

Så spennende med andregangs intervju! *krysser fingrene*

Håper du får en finfin onsdag, og får en fin start på ferien i ettermiddag!

:kaffekopp:

Skrevet

Djeeez så trøtt i trynet sitt altså :Gjesp:

Er alt langt nede i kaffekoppen, men koffeinen har ikke rukket å fylle blodårene mine med nødvendigheter riktig enda. Heldigvis er det siste dag før ferien! :duskedame:

Blir ikke å sove ut i morgen heller, for da skal vi på vår monstrøse handletur til Vestby-outlet'en, men fredag tror jeg at jeg har alvorlige planer om å sove ut altså. Og kanskje en tur på stranda? Det er lenge siden og det hadde vært herlig.

Veldig, veldig spennende med andregangsintervju. Fikk mail fra ham i går og tenkte "faen, dett var dett" da jeg så den, for jeg regnet med at jeg ikke nådde opp, men så ville han ha meg inn igjen. Fytte... Jeg får helt sommerfugler bare jeg skriver om det! :ler:

Og apropos sommerfugler.. kjæresten ringte i går. Hadde det deilig og varmt, men det var siste gang han skulle på ferie alene i allefall - nesten år måtte jeg være med :hjerte: Han savnet fælt, men hadde det bra.

Deilig å høre fra ham :rødme:

Skal ni-kose med ham til uka!

Men nå skal jeg ni-drikke :kaffekopp:

Forøvrig :regn: i dag, men ganske deilig temperatur likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...