Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Gjest wild bird
Skrevet

Ha en fin dag, Suzy :)

Og klart du kommer i mål med stil! Noe annet ville overraske meg stort ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kaffekopp: Heisann, innom å motiverer til litt jobbing, du har virkelig mye på tapetet høres det ut som.

Thailand høres deilig ut, den som kunne gjort noe slikt.

Savn vet jeg alt om, man rekker å savne mye når mannen er på jobb i 4 uker. Men jeg har nå heldigvis barna å kose med og så prates det mye i tlf ja.

God søndag!

Skrevet

Jeg er enig med de andre, vedder på at du kommer i mål med god stil i dag!

Skrevet

:kaffekopp:

Regner med at det er på tide med en ny kopp nå?

Skrevet

:kaffekopp:

Regner med at det er på tide med en ny kopp nå?

Takk som byr - jeg er godt nede i "bøtte" nummer tre.

Dere har da sånn tro på meg altså, men nå er jeg godt i gang, så jeg tror jeg skal komme inn med det meste i løpet av denne dagen og slippe å sitte med mye til overs til i morgen.

Må snart ut på tur nå!

Skrevet

Ok :overrasket:

Nå er jeg helt svimmel her... har vært på jobb siden klokka halv ti - ute i to timer på (jobb det også selvsagt) - midt på dagen og deretter bånn pinne med produksjon igjen, men nå orker jeg ikke mer tror jeg.

Like før jeg faktisk ser dobbelt.

Kjæresten ringte fra Gardermoen, så nå er han på flyet og på vei sørover tenker jeg :sukk: Unner ham det, men skulle ønske jeg var med.

Datteren dukker antagelig opp snart, for hun kommer med bussen og skulle spasere opp hit på jobben til meg og få skyss resten av veien hjem i dag.

Stønn... i dag blir IKKE pc'n med hjem. Jeg er lei av den :forvirret:

Skrevet

Høres lurt ut å legge igjen pc'n på jobb i dag ja. Kos deg sammen med datteren i kveld. :klemmer:

Skrevet

:klemmer:

Bra jobbet Suzy! Håper du fikk litt pusterom oppi det hele!

Skrevet

Pusterom og pusterom... jeg var da en sving innom sofaen og nå er jeg på jobb igjen og klar til å bli ferdig med alt jeg har på blokka - forhåpentligvis.

Trøtt og tung i toppen i dag, men jeg var her sju og i dag går jeg hjem klokka to - samme hva.

Siste uke med yoga denne uka også :sukk:

Greit at jeg har lært program og kan få til å trene på egenhånd, men det blir jo ikke det samme. Jeg trener garantert hardere og mer effektivt når han legger opp treninga.. MEN jeg har ikke noe valg, så det er bare å få med seg de siste par gangene og psyke seg for egenarbeid :ler:

Ikke ble det noe løpetur i helga heller, men i går var jeg ikke hjemme før halv sju og da orket jeg bare ikke... Det bør jeg i det minste få til senere i uka :roll:

Kjæresten er trygt fremme på feriestedet - hadde fått melding i går. Det var nesten varmere her, men meldt godt vær der også, så det blir sikkert bra :)

Tror det er nødvendig med noe :kaffekopp: jeg nå :Gjesp:

Gjest wild bird
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Ha en fin dag. Deilig å være ferdig tidlig da, selv om det er tungt å begynne tidlig en mandagsmorgen :)

Skrevet

God morgen!

Håper disse dagene går kjapt unna, sånn at du kan gå inn i langhelga og bare koooose deg masse! Det fortjener du virkelig! :klem:

Skrevet

Det beste er jo at det ikke bare er langhelg, men ferie :nigo:

(riktignok bare i to uker, men anyway)

Skrevet

Det beste er jo at det ikke bare er langhelg, men ferie :nigo:

(riktignok bare i to uker, men anyway)

Ahhh! Nice!

Skrevet

Ahhh! Nice!

Yepp :nigo: Veldig nice!

Det hjelper umåtelig godt at det er noen fridager i sikte nå. Kjenner jeg er sliten og lei og ganske uinspirert og egentlig bare jobber på trass for øyeblikket. Det er strålende sommervær og jeg er lei av å være inne, kort fortalt :ler:

Phu... da er alle seks sider til morgendagen produsert og levert. Nå er det bare å hente seg litt mer stoff og fortsette :roll: Det føles som en karusell man aldri kommer av dette her!

Skrevet

Hoi... Jeg er sliten og det er hett - og mett :ler:

Sitter på rumpa i sofaen og orker ikke gjøre noe fra eller til i dag. Burde, burde, burde, men gidder ikke - i allefall ikke enda.

Skal da på yoga etterpå - det er i det minste litt.

Burde skiftet på senga og vasket sengetøy - og tørket det ute i bris og sol (det er herlig det!), burde ha støvsuget for gulvet er fullt av ville kaniner (type hybel) og annet rask, men jeg gidder ikke - ikke enda i allefall :roll:

Gud så glad jeg skal være når det er onsdag :sukk:

Gjest wild bird
Skrevet

Husarbeid kan vente, det finner man alltid igjen. Nyt sola og sommeren når du kan, og ta de kjedelige tingene på grå dager ;)

Håper du får en flott ferie. Den ser i hvert fall ut til å være vel fortjent!

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

2 dager igjen, så er det ferie, Suzy! Hang in there!

Skrevet

To dager til ferien. Da er det bare å bite tennene sammen, og sette inn en skikkelig sluttspurt. :duskedame:

Skrevet

:Gjesp:

Fy fader altså.... jeg er ikke våken på noe vis. I dag var det bare på hengende håret jeg klarte å rulle meg ut av senga i det hele tatt :overrasket:

Jeg er tung og daff og helt på felgen, men nå er det bare resten av dagen og i morgen igjen, så er det fri. God bedre...

Jeg fikk ut fingeren og skiftet på seng, støvsugde og ryddet i går, så nå er det rimelig levelig inneklima hjemme også. Og gikk på herlig yoga - siste før ferie i kveld :sukk:

Hvordan skal jeg få noe gjort i dag?

På toppen av det hele har jeg vært kjempeflink på alt av mat i det siste og i dag veide jeg et tonn :sukk: Faen altså...

:kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp: for å komme igang nå tenkte jeg...

Gjest wild bird
Skrevet

Og enda litt mer :kaffekopp: . Ser ut som du trenger det ;)

Håper du våkner og føler deg litt mer opplagt ut over dagen.

Kjenner følelsen av å være flink med mat og trim, og likevel veie et tonn. Det er så frustrerende! *:kjefte: på dumme badevekta*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...