Sauen Shaun Skrevet 26. juni 2010 #4301 Skrevet 26. juni 2010 Når du først må være uten kjæresten, så er det vel greit at det skjer samtidig som du har mensen...
Suzy Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #4302 Skrevet 26. juni 2010 Når du først må være uten kjæresten, så er det vel greit at det skjer samtidig som du har mensen... Det er merkelig det der, for jeg skulle egentlig ha den om noen dager, så den har kommet for tidlig - akkurat som kroppen vet jeg ikke skal se ham Hadde nå vært godt å ha ham her likevel...
Skravla Skrevet 26. juni 2010 #4303 Skrevet 26. juni 2010 Høres ikke ut som den optimale helg og neste uke.
Suzy Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #4304 Skrevet 26. juni 2010 Høres ikke ut som den optimale helg og neste uke. Ikke helt. Jeg vet egentlig at det gjelder å ikke grave seg ned i det, så jeg kommer til å være på "beina igjen" på et par dager. Det er bare kombinasjonen av alt, også tror jeg rett og slett at jeg er litt sliten. Torsdag er det fri for meg og - og vi skal på skikkelig jenteshopping, mamma, datteren og jeg - så det blir bra. Bare morgendagen er over, tenker jeg.
Skravla Skrevet 26. juni 2010 #4305 Skrevet 26. juni 2010 Helgejobbing er jo slitsomt uansett. Herlig med skikkelig shoppingdag da. I hjembyen eller reiser dere til nabobyen?
Suzy Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #4306 Skrevet 26. juni 2010 Herlig med skikkelig shoppingdag da. I hjembyen eller reiser dere til nabobyen? Ingen av delene - vi skal til outlet-villagen i Vestby
Skravla Skrevet 26. juni 2010 #4307 Skrevet 26. juni 2010 Ingen av delene - vi skal til outlet-villagen i Vestby Wow...da blir det enda mer bedre shopping.
Suzy Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #4308 Skrevet 26. juni 2010 Wow...da blir det enda mer bedre shopping. Håper det! Veldig spent på det stedet - håper det er litt bra saker der for ungen trenger ny garderobe og jeg har brukt for litt sjøl...
Supramundane Skrevet 26. juni 2010 #4309 Skrevet 26. juni 2010 Det er kjedelig å savne kjæresten... men det er på en måte litt godt å ha noen å savne også? Jeg har litt erfaring med savn, og jeg prøver å overbevise meg selv om at det er noe jeg har godt av. Det funker ikke alltid, men jeg prøver...
Suzy Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #4310 Skrevet 26. juni 2010 Det er kjedelig å savne kjæresten... men det er på en måte litt godt å ha noen å savne også? Jeg har litt erfaring med savn, og jeg prøver å overbevise meg selv om at det er noe jeg har godt av. Det funker ikke alltid, men jeg prøver... Joda... det er sikkert karakterbyggende eller noe sånt Og selvsagt er jeg heldig som har en å savne. Jeg bare merker at det er mer stille her i huset nå, med ungen borte for helga, enn det var for bare et par uker siden når hun hadde vært vekk i ti måneder. Merkelig... Så tror jeg kanskje jeg er litt preget av å ha møtt mange par jeg kjenner i dag med unger som koste seg ute på festival osv... jeg er vel godt gammeldags misunnelig på det jeg aldri får
Supramundane Skrevet 26. juni 2010 #4311 Skrevet 26. juni 2010 Det er en utrolig mager trøst da. At vi faktisk har noen. Men alt er verdt det når vi har de hos oss!
Suzy Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #4312 Skrevet 26. juni 2010 Det er en utrolig mager trøst da. At vi faktisk har noen. Men alt er verdt det når vi har de hos oss! Sant det... det er bare veldig fjernt og vanskelig å holde det fokuset av og til.... Men, men. Jeg greier meg.
Supramundane Skrevet 26. juni 2010 #4313 Skrevet 26. juni 2010 Og så må jeg si at det nok er enklere for meg, vi bor jo tross alt sammen. Så når han kommer hjem er det hjem til meg. Øhh.. ikke for å strø salt i såret altså!
Suzy Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #4314 Skrevet 26. juni 2010 Og så må jeg si at det nok er enklere for meg, vi bor jo tross alt sammen. Så når han kommer hjem er det hjem til meg. Øhh.. ikke for å strø salt i såret altså! Det er jo ikke salt i såret - det er et faktum det. Er vel derfor jeg syns det er veldig tungt til tider også. Det at vi ikke har noe hverdag sammen - jeg er jo rimelig sjølgående, så det hadde sikkert vært noe annet om vi bodde i samme hus - innbiller jeg meg.
Supramundane Skrevet 26. juni 2010 #4315 Skrevet 26. juni 2010 Ja, det blir noe helt annet. Jeg savnet han som en GAL da vi bodde i forskjellige land. Jeg følte meg av og til nesten fysisk dårlig.. Helt deppet og demotivert. Nå vet jeg jo at han kommer hjem, før eller senere. Hva føler han om avstanden forresten?
Suzy Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #4316 Skrevet 26. juni 2010 Ja, det blir noe helt annet. Jeg savnet han som en GAL da vi bodde i forskjellige land. Jeg følte meg av og til nesten fysisk dårlig.. Helt deppet og demotivert. Nå vet jeg jo at han kommer hjem, før eller senere. Hva føler han om avstanden forresten? Det samme som meg - han syns det er skikkelig leit når det ikke blir helger samme og ønsker også at vi skal få bodd sammen så fort det er mulig. Vi savner nok hverandre like mye, tror jeg.
Supramundane Skrevet 26. juni 2010 #4317 Skrevet 26. juni 2010 Har datteren din noen flytteplaner da?
Suzy Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #4319 Skrevet 27. juni 2010 God morgen Suzy! God morgen Sauen! Jeg er på jobb igjen og i gang med å sortere og systematisere. Jeg håper jeg kommer i mål i dag på vettugt vis! Ende finere vær i dag, ser det ut som. Jeg vil sole meg og kose meg ikke sitte her og knote MEN trøster meg med at det bare er tre dager igjen på jobben etter denne her - så er det fri Har datteren din noen flytteplaner da? Ikke foreløpig. Hun kommer til å bo her hos meg i minst ett år til, men det er jo ikke noe som tilsier at hun må flytte på seg før jeg kan det. Jeg kan jo beholde huset mitt og hun kan bo igjen der en stund i det minste. Men nå må jeg se om kaffen er ferdig! :kaffekopp: :kaffekopp:
Sauen Shaun Skrevet 27. juni 2010 #4320 Skrevet 27. juni 2010 Jeg er sikker på at du kommer i mål med stil i dag også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå