Supramundane Skrevet 27. oktober 2008 #281 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er det 8 repetisjoner som er nøkkeltallet? Jeg tror jeg hadde 12 eller noe... men gav så fort opp at jeg kom vel aldri egentlig inn i det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 27. oktober 2008 #282 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg bygger muskler ganske lett, og har derfor rask fremgang når jeg trener styrke, så jeg syns det er gøy. Også liker jeg vel egentlig at det gjør litt vond også Vi er like der gitt! Det gjelder å presse seg - du skal bare såvidt klare de siste to repetisjonene - da har du nok vekt på Og prøv alltid en rep til når du tror du ikke klarer mer. Nå vet jeg at det er mange som mener at det ikke er nødvendig å trene til failure hver gang man trener. Personlig synes jeg at jeg får absolutt best effekt av å trene til failure, men det er kanskje lurt for dem som ikke har trent mye styrke før å vente med å trene på denne måten. Synes det er viktig å lære seg øvelsene skikkelig før man presser hardt på for å unngå skader etc. Tenker da spesielt på øvelser med frikvekter. Som igjen får meg til å tenke på at jenter er for dårlige til å trene med frivekter. . . . Eeeeeeeh, noen putta visst på en femmer på meg. Kunne fortsatt i det uendelige her, men du skal slippe å få boka di ihjelspammet Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #283 Del Skrevet 27. oktober 2008 Eeeeeeeh, noen putta visst på en femmer på meg. Kunne fortsatt i det uendelige her, men du skal slippe å få boka di ihjelspammet Suzy! Helt i orden! Jeg syns det er spennende å lære mer om styrketreing, for det kan jeg altfor lite om - men som sagt liker jeg det godt og vil gjerne konsentrere meg litt om det for å få et godt grunnlag. Og Supra: 8 er et litt vilkårlig tall - om du tar 8, 10 eller 12 rep spiller ikke så stor rolle, men du bør vel ikke ha færre enn 8 og om du tar fler enn 12 er det antagelig litt for lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 27. oktober 2008 #284 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg visste jeg lurte meg selv når jeg syns jeg var flink som klarte 25 løft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #285 Del Skrevet 28. oktober 2008 Mårrån! Skikkelig fornøyd med selvet i dag, sjøl om jeg ikke har gått ned et gram etter at jeg kuttet inn på karboene... For i går hadde en jeg bra økt på sykkel (instruerer alltid på mandager) og etterpå brukte jeg mellom 15 og 20 minutter på Iform-programmet. Trente styrke så jeg ble anpusten faktisk og ikke minst så lårmusklene skrek Veldig fornøyd med å ha hatt dispiplin nok til å gå løs på styrken etter å ha vært oppe i 93 % av makspulsen min i allefall en gang... I dag har jeg tenkt å gå på den rolige balltimen klokka fem og kanskje ta del to av styrkeprogrammet etterpå (for i morgen skal jeg til massasje og da tror jeg ikek jeg vil trene noe styrke etterpå!). Har igrunnen nok å gå løs på på jobbfronten også - en bunke med papirer og massevis av folk å kontakte. Det er igrunnen bare bra, for da flyr dagen unna som bare det. Så lurer jeg på om jeg skal kjøpe billig og umalt kjellervindu (i butikk en halvtimes kjøring unna), eller dyrt og fabrikkmalt i butikk nært... :klø: Har fått nummer til en kar som kanskje kan ta hull til større vindu i kjelleren nå som pappa har brukket beinet og ikke kan hjelpe meg. så jeg må uansett ringe ham og spørre om han kan og hva han skal ha. Det hadde vært så fint å få det på plass før vinteren setter inn. I dag snødde det litt lett når jeg syklet til jobb. Usj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #286 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kjapt innom i dag - skal ut på en sak tidlig i dag og det er jo bare fint, for da blir jeg ferdig litt tidligere på jobb. Skal på massasje igjen i dag og gleder meg veldig! Litt trøtt, tror jeg må finne kaffen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 29. oktober 2008 #287 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ha en fin dag Suzy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsæssa Skrevet 29. oktober 2008 #288 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #289 Del Skrevet 29. oktober 2008 TAKK! Innom igjen en liten tur. Hadde fotokurs på jobben før helga og det var utrolig givende, merker jeg. Jeg trengte et skikkelig løft på det tekniske og det har jeg fått. Nå kan jeg med stolthet melde at jeg ikke har benyttet meg av automatikken en eneste gang siden kurset. Ha! Vekslet forresten noen ord med en eks av meg i går. Treffer på ham av og til og det er ikke noe vondt blod mellom oss - snarere tvert i mot. Det er altfor lite av det. Det har vært en komplisert affære og det har vært store følelser i sving, men så ble det nå aldri oss tilslutt. Det er alltid godt å se ham, og å snakke med ham minner meg alltid på at det finnes et menneske der ute som elsker meg høyest i verden - samme hva annet som måtte skje meg. Det er forferdelig tragisk og forferdelig deilig på en gang. Vanskelig å forklare, nesten. Vel, snakket sammen i fem minutter i går og jeg kjente litt på det etterpå. Men så kom kjæresten innom på kvelden også tenker jeg at jeg har det jeg trenger og det klarer seg for meg at dette andre mennesket finnes. Han har ett eget lite rom i hjertet mitt og det er greit... Nåja.. Nå har jeg jammen fått en sak til og må jobbe fort-fort-fort Travel dag, men jeg skal på massasje....mmmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsæssa Skrevet 29. oktober 2008 #290 Del Skrevet 29. oktober 2008 Så bra at det er sortert og plassert, det må absolutt være lov å ha noen egne rom for sånt, så lenge som man har kontroll på dem, tenker jeg Nyt massasjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #291 Del Skrevet 30. oktober 2008 Som det har snødd! Hentet mamma og kjørte henne på jobb i dag, for hun har ikke fått skiftet dekk på bilen enda og det virker som alle jeg jobber med har kjørt seg fast også, for her er det stille! Massasje var herlig i går, men akk så vondt. Jeg har noen merkelige, stive punkter som jeg ikke helt skjønner hvor kommer fra, men det må vel ha sammenheng med noe jeg gjør. Sikkert treninga som gjør det på et eller annet vis... Greit så lenge jeg har massøren min. Da får jeg jo løst opp. Litt trøtt i dag. Får finne meg en Også må jeg som vanlig legge til at jeg er så forelsket om dagen at jeg er helt øm i hjertet... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 30. oktober 2008 #292 Del Skrevet 30. oktober 2008 Massasje høres egentlig deilig ut .. spesielt hvis det får løst opp noen vonde punkter eller knuter.. Hva slags timer har du forresten, som instruktør mener jeg? Kjenner til den følelsen du beskriver der.. :rødme: Den er så fantastisk god.. og må bare nytes så mye vi bare klarer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #293 Del Skrevet 30. oktober 2008 Massasje høres egentlig deilig ut .. spesielt hvis det får løst opp noen vonde punkter eller knuter.. Hva slags timer har du forresten, som instruktør mener jeg? Jeg har bare spinningtimer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 30. oktober 2008 #294 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nåh, så gøy! Skulle gjerne gått på en av timene dine en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #295 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nåh, så gøy! Skulle gjerne gått på en av timene dine en gang. Det hadde vært morsomt det! Jeg tulleprater og flirer og fjoller masse på timene mine - får folk til å le litt også. Også synger jeg alltid med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 30. oktober 2008 #296 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hahah, jeg digger instruktører som synger med! Vi hadde en skikkelig barsk instruktør inne i byen en gang, og han sang med av full hals. Tror ikke han var klar over det selv, for når han virkelig trykket til sammen med Madonna på "Like a virgin", og alle begynte å le, ble jo fyren sprutrød. Kjempegøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 30. oktober 2008 #297 Del Skrevet 30. oktober 2008 ... jeg er så forelsket om dagen at jeg er helt øm i hjertet... :rødme: Åååå... Så koselig. Det er vel nesten den beste følelsen som finnes! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #298 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hahah, jeg digger instruktører som synger med! Vi hadde en skikkelig barsk instruktør inne i byen en gang, og han sang med av full hals. Tror ikke han var klar over det selv, for når han virkelig trykket til sammen med Madonna på "Like a virgin", og alle begynte å le, ble jo fyren sprutrød. Kjempegøy! Jeg er klar over det og oppfordrer alle til å være med jeg da Det er merkelig nok aldri noen som gjør det.... Og Sisu: JA! Det er den beste følelsen. Jeg er så innmari heldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 30. oktober 2008 #299 Del Skrevet 30. oktober 2008 Innom med en og ønsker deg en god dag! Det er deilig å være så forelsket. Og jeg er litt misunnelig på snøen. Her falt det en del snø i går, men den forsvant nesteb like fort som den kom. Skal det først være kaldt, kan det like gjerne være snø. Og jeg slutter aldri å forundre meg over folk her i sør som ikke klarer å legge om til vinterdekk i tide. "Oj! Snøen kom jaggu i år også! Sjokk!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #300 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hei O'Ren!!! Jeg er litt gretten på snøen, må jeg innrømme, men jeg skal la være å være sur om den blir liggende nå. Bare det blir sparkføre slik at det kan bli mulig å ta seg frem til jobb på vettugt vis, så skal jeg ikke klage. Nå er det jo ikke mulig å sykle og det er bare tull å kjøre når det ikke er lengre til jobb. Og ja - det er litt rart at det skal være slik en overraskelse hvert år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå