Gjest Elastica Skrevet 20. oktober 2008 #241 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ha en fin uke, Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #242 Del Skrevet 20. oktober 2008 <-- den er litt morsom. Er det slik du ser ut mens du trener? Når jeg er med på sånne salaktiviteter så ser jeg omtrent slik ut ja! Jeg har blitt helt avhegig av å trene. Merker at det gjør så gode ting med kroppen min og det liker jeg, dermed klarer jeg ikke å slutte. Det er igrunnen bare tiden som begrenser meg. Hadde jeg vært like god til å passe på maten hele tiden hadde jeg nådd vektmålet mitt for lenge siden Ha en fin uke, Suzy! Takk Elastica - det er så hyggelig at du stikker innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. oktober 2008 #243 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hehe, ja .. DEt er jo faren med disse sjekkestedene. Jeg og min samboer ble enige om å slette våre profiler når vi ble sammen. Ingen av oss var der med noe formål i utgangspunktet, så da var det like greit. Godt at du er fornøyd. Det virker som at dere har det veldig bra sammen! Har dere noen planer for fremtiden, type samboerskap ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #244 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hehe, ja .. DEt er jo faren med disse sjekkestedene. Jeg og min samboer ble enige om å slette våre profiler når vi ble sammen. Ingen av oss var der med noe formål i utgangspunktet, så da var det like greit. Godt at du er fornøyd. Det virker som at dere har det veldig bra sammen! Har dere noen planer for fremtiden, type samboerskap ? Vi var også enige om å slette oss, men det gjorde han altså ikke. Eller, jeg tror han slettet seg da vi ble sammen, men opprettet profil på nytt senere. Men det er nå det samme. Han var en dust og en dritt uansett Kjæresten og jeg har det veldig bra sammen. Vi har ingen klar plan, men jeg har vel tenkt at innen et år eller to så flytter vi sammen og da må det evt bli hos meg. Jeg har hus og han har rekkehus og jeg bor litt mer sentralt - pluss har hage osv. Jeg har tenkt å pusse opp kjelleren - det betyr to ekstra soverom og et ekstra bad - og et oppholdsrom til, og da blir det plass til oss begge pluss alle respektive barn. Ungene våre er jo i ferd med å bli store, men det er ålreit å ha plass til dem en stund til (han har ei jente på 15 og en gutt på 19 og jeg har ei jente på snart 17). Tenker meg at vi ikke får tatt badet nede og det aller siste soverommet før vi evt deler hjem, for jeg tror ikke jeg har økonomi til slike investeringer sjøl, men ett ekstra soverom og stua i kjelleren i funksjon vil gjøre at det er overnattingsrom til datteren hans og god tumleplass til filmglade tenåringer f.eks. Vi får se. Jeg har veldig lyst til å leve sammen med ham på sikt, men sånn som det er i dag så har det vært utrolig riktig og fint at han har flyttet til mitt hjemsted, men til eget hus. Da kan vi fortsette å være kjærester en stund til og styrke forholdet før vi må bo oppå hverandre. Så får jeg bare håpe han holder ut med meg og har lyst til å bo med meg også etterhvert :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. oktober 2008 #245 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det er jo veldig fint at dere har det som en plan på sikt da. Jeg tror det er veldig fornuftig å gjøre ting på den riktige måten, spesielt etter å aldri ha gjort det selv. Av og til kan det gå bra å hoppe inn i noe med hodet først, andre ting kan det ødelegge veldig mye. Så lenge dere har det bra sammen så er jo alt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #246 Del Skrevet 21. oktober 2008 God tirsdagsmorgen! Litt tung i kroppen i dag. Den mandagsøkta er skikkelig tung og jeg kjenner det i kroppen i to dager etterpå. Nytter ikke med noe annet enn snill restitusjonstrening på tirsdager... Håper jeg rekker balltime ti over fem i dag, for den er virkelig god og den fungerer. Kjenner det i flere dager etterpå i kjernemuskulaturen. Fikk hjelp av datteren til å ommøblere i går etter jobben, så nå har jeg romslig og praktisk gang. Fornøyd! Det som ikke er så bra er at det praktisk talt er kaos på soverommet... Jeg lurer på om Ikea har grunne skyvedørsgarderober, og om det finnes skikkelig tilbehør til dem, for det hadde vært veldig ok å ha noe sånt på soverommet. Har satt opp en slik garderobe før og de er praktiske og fine - og ryddige. Har selvsagt ikke råd til noe slikt på en stund, men jeg kan jo forsøke å legge tilside litt penger. Må huske å hente bilder, sende tilbake digital dekoder, signere bankpapirer, ringe om møte... ååhhh... har så mye jeg burde gjort og husket hele tiden. Det er akkurat littegran for mye også bare utsetter jeg småtteri som ikke har noe for seg. Tåpelig Har vært flink og holdt meg til proteiner også - nå skal jeg få tatt knekken på de siste forbanna kiloene som har hengt ved meg så lenge. Må sørge for å ha noen gode proteinbarer i nærheten fremover, for jeg blir så snopsjuk utpå kvelden og da er det godt å bare ta en liten bit av en slik. De metter og stopper suget på en gang. Mere kesam står også høyt på handlelista! Nå er visst kaffen klar... Mmmmm "Skal være på jobb klokka åtte i morgen for å få noe ut av dagen" sa sjefen i går. Er den åtte lenger? Næh.. Er hun her? Næh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 21. oktober 2008 #247 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hva spiser du kesam sammen? Fins de boksene med kesam med sitrusfrukt mer? Kjøpte det av og til tidligere, men lenge siden jeg har sett det nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #248 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hva spiser du kesam sammen? Fins de boksene med kesam med sitrusfrukt mer? Kjøpte det av og til tidligere, men lenge siden jeg har sett det nå... Har ikke sett de sitrusboksene på lenge, når du sier det... Jeg kjøper mager kesam og vanlijekesam også blander jeg dem og spiser naturell. Vaniljekesamen gir det litt mer smak og den magre sørger for å holde karbonivået lengst mulig nede. Mager kesam spiser jeg også med litt ublandet fun light saft og en "stav" med Splenda for å søte litt - for å mette og dekke søtsuget. Utenom minimum karboperiodene så spiser jeg kesam med havregryn eller all bran Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #249 Del Skrevet 22. oktober 2008 Stønn... i dag er jeg vikar for sjefen igjen og jeg kjenner at jeg er stresset langt inn i ryggmargen alt før dagen har begynt skikkelig. Sitter alene på jobben nå - liker å komme tidlig - og nijobber for å komme ajour. Kveldsvakta var i elendig form i går og har meldt fra at hun ikke kommer i kveld om hun ikke er noe bedre og det er selvsagt KRISE! Vet ikke helt hvordan jeg skal løse det hele... Satser på at det ordner seg utover dagen på et eller annet vis. Rakk ikke trening i går heller. Skuffet over det og litt irritert. Kjenner meg rastløs i kroppen og misfornøyd med meg selv, for jeg har som mål å klare de fire gangene pr uka og denne uka kan det hende tiden ikke strekker til for mer enn tre. Irritabelt! I dag skal jeg på krønsjtime - i morgen rekker jeg heller ikke - så da må det bli noe på fredag og på søndag antagelig. Hmf... Jeg stresser meg selv nå, kjenner jeg. Tåpelig. Etter ommøbleringen i helga så har jeg kjøpt farge for å farge tekstilene i slagbenken min. Jeg sydde trekk til madrassen den gangen vi hadde grønt kjøkken og den er i farger som passet til det - nå har jeg grått og lilla i stue og spisestue og har farget den lilla. Spent på hvordan det blir. Vaskemaskina var ikke ferdig i gårkveld og jeg måtte sette på skylling i dag tidlig, så får ikke sett på det skikkelig før i kveld. Spent! Nå får jeg samle meg og jobbe videre. Føler meg helt bakpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 22. oktober 2008 #250 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg stresser meg selv nå, kjenner jeg. Tåpelig. Føler meg helt bakpå Uffda, Suzy. Slapp av, det ordner seg nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #251 Del Skrevet 22. oktober 2008 Uffda, Suzy. Slapp av, det ordner seg nok! Det gjør vel det... Litt mer oversikt nå og det hjelper jo alltids Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 22. oktober 2008 #252 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hei Suzy! Ta et dyyypt pust, og ta det rolig i nøyaktig ett minutt. På sånne dager må man bare prioritere hva som er viktigst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsæssa Skrevet 22. oktober 2008 #253 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg anbefaler litt boksing som stressutløsende trening jeg. Visualisering av valgfritt ansikt der man slår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #254 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg anbefaler litt boksing som stressutløsende trening jeg. Visualisering av valgfritt ansikt der man slår Skal på treningstime som involverer akkurat den bevegelsen der i kveld, så jeg regner med å få utløst stresset da - det er inntil da som er problemet... Skal puste så lenge ... *puh* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 22. oktober 2008 #255 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Hei Suzy! Innom med en og håper du har fått fortært litt av stresset. Kjenner meg veldig godt igjen i det du sier om å ikke rekke trening. Jeg er litt KG-slapp om dagen, dvs jeg innom og leser en del, men jeg skriver lite siden jeg har vært ganske dårlig og ergo synes det er litt småslitsomt å skrive. Formen kjennes imidlertid bedre ut i dag, så jeg tror jeg skal komme meg ut av huset og handle litt småting jeg trenger. Endret 22. oktober 2008 av O-Ren Ishii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andungen Skrevet 22. oktober 2008 #256 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hei Suzy! Snek meg inn i boka di via boka til Supramundane, og tenkte jeg fikk legge igjen en liten hilsen. Skikkelig imponert over treningsstrukturen din, virker som om du klarer det kjempebra! Noen uker går litt i ball, sånn er det bare, men at motivasjonen og planen ligger trygt forankret i bunnen er det viktigste. Håper du kommer gjennom det verste stresset, og får avreagert litt på treningen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #257 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det ser ut som at dagen går sammen ganske fint og vi skal få alt i hvan - lurer fremdeles på hvordan jeg skal få i havn avtalene på kvelden i dag, men det ordner seg vel. Jeg skal i allefall på trening! Koselig at du stakk innom Andungen - kom gjerne igjen. Takk for klapp og klem O-Ren Ishi. Jeg tror at jeg stresser meg sjøl mer enn noe annet. Det er litt irritabelt bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #258 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ny dag.. men ikke en veldig god en. I dag er jeg litt bekymra, rett og slett. Utpå dagen i går begynte jeg å bli .. tja.. "trang" (i mangel av et bedre ord) i brystet. Det føles nesten som å ha hold, men ikke helt det heller. Det gjør skikkelig vondt å gjespe og å trekke pusten dypt. Gikk på trening i går og det gikk igrunnen helt greit det, men det ble liksom ikke noe bedre utover kvelden og i natt våknet jeg og fikk nesten litt panikk fordi det gjorde vondt. Nå sitter jeg på jobb og det er skikkelig vondt. Smertene sitter fra nederst i ribbeina og opp under brystene, opp til kravebeina - den ene skulderen og litt ned i armen og opp til skulderbladene på baksiden. Jeg skjønner ikke hva det kan være og jeg blir litt redd, må jeg innrømme. Har på følelsen at dette blir en lang dag... Hadde kjæresten min hos meg i natt og det var kos. Har vært så travelt de siste dagene, for oss begge, at vi ikke har overnattet sammen og det er nå noe helt spesielt med å sovne inntil kjæresten :rødme: Har poppet i meg to ibux nå og håper det går over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsæssa Skrevet 23. oktober 2008 #259 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hei du! Høres ut som det kanskje kunne være greit å ta en telefon til fastlegen bare for sikkerhets skyld? Så er jeg fortsatt litt misunnelig på deg da med den sovinga sammen med noen man er glad i... Og jeg som har litt overskudd om dagen også, det er liksom klart til å renne over her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #260 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hei du! Høres ut som det kanskje kunne være greit å ta en telefon til fastlegen bare for sikkerhets skyld? Så er jeg fortsatt litt misunnelig på deg da med den sovinga sammen med noen man er glad i... Og jeg som har litt overskudd om dagen også, det er liksom klart til å renne over her Hmmm... vært ute på dagens første jobb og kan informere om at Ibuxen har begynt å slå inn. Da må det jo værte noe muskulært - og da går det sikkert over. Får kjenne hvordan det utvikler seg utover dagen. Har ikke lyst til å være ei pingle heller (også er det treningsmaraton på senteret i kveld, som jeg har så lyst til å være med på litt av... begynner halv fem, så jeg rekker en og en halv time før jeg må på styremøte) Og jeg sier det igjen: Jeg er så heldig som har funnet en slik fin mann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå