Gjest O-Ren Ishii Skrevet 16. oktober 2008 #221 Del Skrevet 16. oktober 2008 Så bra at faren din forsto situasjonen. Jeg klarer ikke dy meg, og må bare skrive: FARMOR: :slåss: Dro hjem og skiftet, slengte i meg en boks kesam og dro på trening. Instruktøren på timen jeg pleier å gå hadde tråkket over, så det ble en annen time, men den var tøff nok den - var oppe i 93 % av maks i kondisdelen, så det er ikke noe å klage på.... I dag satser jeg på ei økt med styrketreing sammen med datteren Bra økt! Morsomt at du kan trene sammen med datteren din! Det var så koselig å høre at det synes Skal rygge langsomt tilbake på null karber i løpet av uka - begynner for fullt på søndag eller mandag. Nå skal de siste fem vekk Dette skal jeg greie! Så gøy når man får høre at man har så tydelig fremgang! Du er superflink. Husker jeg leste tidligere på trening & kosthold at du sleit med å gå ned i vekt med vanlig kaloriunderskuddsdiett, men det ser jo virkelig ut til at lavkarbo er saken for deg. Hvordan går det med trening og restitusjon når du ligger så lavt på karboinntaket? Jeg har aldri tatt sjanesen på å ligge veldig lavt i karboinntak, men mannen har prøvd det ut og ble bortimot rippet på noen uker. Men han sa ha vekslet veldig mellom høyt energinivå og det å være helt utslått. Har du også erfart det? Bare nysgjerrig altså. PS: Å våkne med kjæresten sin er en velsignelse. Han er verdens fineste mann og jeg er verdens heldigste jente... :rødme: Sukk. Det er det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 16. oktober 2008 #222 Del Skrevet 16. oktober 2008 Titter bare innom for å lese litt og si hei, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #223 Del Skrevet 17. oktober 2008 FARMOR: :slåss: Fantastisk fra beskrivelse av hva jeg kunne tenkt meg å gjøre ja! Hvordan går det med trening og restitusjon når du ligger så lavt på karboinntaket? Jeg har aldri tatt sjanesen på å ligge veldig lavt i karboinntak, men mannen har prøvd det ut og ble bortimot rippet på noen uker. Men han sa ha vekslet veldig mellom høyt energinivå og det å være helt utslått. Har du også erfart det? Bare nysgjerrig altså. Jeg slet veldig med å gå ned og merker enorm forskjell når jeg kjører lavkarbo istedet for lavkalori. Jeg tror nesten at det viktigste har vært at jeg nå spiser når jeg er sulten og ikke tenker på hvor mye jeg har i meg. Det eneste jeg fokuserer på er å stoppe før jeg blir helt dødmett - da regulerer det seg stort sett sjøl med mengde, merker jeg. Protein metter mer enn karbo uansett, så da blir det automatisk til at mengden reduserer seg. Når det gjelder energi og restitusjon, så har jeg mye mindre problemer med det nå enn jeg hadde da jeg gikk på en lavkaloridiett. Jeg var sliten og sur, hadde det vondt på trening og måtte virkelig jobbe med viljen hele vegen. Nå har jeg jevn energi og jeg har nok kraft i kroppen til å kunne yte skikkelig uten å bli helt tom etterpå. Den største utfordringen er å sørge for at jeg har noe lavkarbosnacks tilgjengelig slik at jeg ikke begynner å kaste innpå av alt mulig når om kvelden etter trening, for da er jeg alltid sulten og sugen. Bare hyggelig at du spør altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsæssa Skrevet 17. oktober 2008 #224 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg kjenner meg til dels igjen i mat- og treningsbeskrivelsene dine, jeg opplever også en veldig stor forskjell etter at jeg ble litt mer bevisst på å få i meg nok proteiner i forhold til karbs - rett og slett en bedre balanse i forhold til aktivitetsnivå osv. Men trening er digg da, jeg bare elsker det så utrolig mye Så er jeg bittelitt sjalu på deg, som har en deilig kjæreste å våkne og sovne sammen med da, det må jeg innrømme... Men, men, nå er det fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #225 Del Skrevet 17. oktober 2008 Så er jeg bittelitt sjalu på deg, som har en deilig kjæreste å våkne og sovne sammen med da, det må jeg innrømme... Men, men, nå er det fredag! Jeg er veldig heldig! Og det ER fredag!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 17. oktober 2008 #226 Del Skrevet 17. oktober 2008 Heeeei! Og god fredag! Hvordan har du det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #227 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nå er vi straks til deadline og jeg begynner å puste normalt igjen. Har knotret ut sak etter sak og føler meg rimelig effektiv i dag, også har jeg sovet en laang natt og er veldig uthvilt. Var så trøtt i går kveld at jeg la meg litt over ti og det hadde jeg nok godt av, for i dag tidlig var jeg veldig opplagt og nå kjenner jeg at jeg har masse energi! Har tenkt å gjøre litt hjemme i kveld. I morgen går hele dagen vekk på aktiviteter på treningssenteret og da får jeg jo ikke gjort stort. Dessuten har jeg skumle planer om å invitere meg sjøl til kjæresten lørdagskvelden. Jeg er igrunnen ganske glad i dag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 17. oktober 2008 #228 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg er igrunnen ganske glad i dag jeg Jeg også!! Jeg har en knalldag i dag jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 19. oktober 2008 #229 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hei Suzy-pus! () Har du hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #230 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Pus?! Jeg har hatt ei utrolig fin helg rett og slett. Fredag leide kjæresten og jeg en film og kikket på den, ble stuptrøtte og datt i seng ganske tidlig - typisk fredag mao... Lørdag var jeg oppe klokka ni, for jeg hadde sykkeltime kvart over ti. Det kom ganske få til timen, men det ble da time - heldigvis. Spurtet hjem for å dusje og kle på meg lag på lag, for jeg skulle ut i skogen med treningssenteret for å spille paintball. Det møtte opp skuffende få - av nærmere 70 ansatte var vi bare 9 som stilte. Skikkelig dårlig, når ledelsen faktisk legger opp til noe morsomt. Jeg har aldri spilt paintball før, men det var skrekkelig morsomt! Vi fikk jo prøvd noen runder også, ettersom vi var så få. Det dukket opp et utdrikingslag der som vi spilte tre runder mot. Så var det grilling og quiz før vi dro ned igjen. Endel av de andre skulle treffes ute for å ta en øl, men jeg hadde mest lyst til å kose meg med kjæresten, så jeg dro hjem, la meg i badekaret og hadde meg en SPA-time for meg selv, før jeg pakket sakene og dro til ham. Koste oss med ost og kjeks, film og sofa - skikkelig topp lørdag! Søndag lå vi lenge, før vi dro oss ut i sola for å skifte til vinterdekk. Er litt redd det skal bli skikkelig glatt (det var det flere steder i går nemlig), så da var det så greit å få det gjort når været var deilig. Etterpå kjørte vi oss en tur, også laget jeg elgbiff til oss. Datteren var i Oslo i helga, så hun kom med bussen litt over halv sju og dro rett bort igjen - og kom ikke igjen før halv elleve på kvelden. Klassisk tenåring. Jeg fikk litt dilla etter at kjæresten dro hjem til seg selv i går, så jeg begynte å ommøblere. Flyttet et skap ut fra soverommet og ut i gangen, slik at jeg nå har sengetøy og håndklær utenfor bad og soverom. Den lille slagbenken som har stått der skapet nå står, flyttet jeg ut i spisestua, men den ble litt liten, så jeg skal bytte plass på den og en annen og større slagbenk. Men jeg var heldigvis vettug nok til å innse at jeg ikke kom til å klare å flytte den alene... Det var tungt nok med et garderobeskap Skal se om jeg får hjelp av datteren til å bytte plass på de to i dag. Da blir det jammen fint hjemme altså :nigo. I dag er det normaldag på jobben - og normal treningsdag etter jobben. Nå er det Endret 20. oktober 2008 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. oktober 2008 #231 Del Skrevet 20. oktober 2008 Høres ut som du hadde en begivenhetsrik og kjempekoselig helg i alle fall, det er jeg glad for! Jeg har også prøvd paintball, fikk noen vannvittige blåmerker av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 20. oktober 2008 #232 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ønsker deg en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #233 Del Skrevet 20. oktober 2008 Høres ut som du hadde en begivenhetsrik og kjempekoselig helg i alle fall, det er jeg glad for! Jeg har også prøvd paintball, fikk noen vannvittige blåmerker av det. Det gjelder å skyte før en blir skutt Supra Jeg ble bare truffet av streifskudd, så jeg fikk ikke et eneste blåmerke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. oktober 2008 #234 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hehe, jeg tror problemet egentlig var at jeg har lav fart og beveger meg ganske ugrasiøst. Et ganske opplagt mål. Pluss at jeg fikk jo med meg at mine kamerater syns mine smertehyl var usannsynlig morsomme. Til slutt ble jeg skutt av mine egne lagkamerater. Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #235 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hehe, jeg tror problemet egentlig var at jeg har lav fart og beveger meg ganske ugrasiøst. Et ganske opplagt mål. Pluss at jeg fikk jo med meg at mine kamerater syns mine smertehyl var usannsynlig morsomme. Til slutt ble jeg skutt av mine egne lagkamerater. Jaja. Jeg kjente at jeg ble litt involvert i det hele etterhvert og skjøt som en gal, krøp og snek og styrte. Lurer på om alle indianerbladene jeg leste i barndommen kom opp igjen gitt! Men jeg slet med litt for mye klær - det var så kaldt på morran at jeg hadde litt vel mye klær under dressen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. oktober 2008 #236 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det er gøy med sånne aktiviteter. Da glemmer man resten av verden en stund, og bare det i seg selv er jo godt noen ganger. Kan jeg spørre hvor lenge du og kjæresten har vært sammen forresten? Kom bare til å lure på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #237 Del Skrevet 20. oktober 2008 Kan jeg spørre hvor lenge du og kjæresten har vært sammen forresten? Kom bare til å lure på det. Å nå fikk jeg lyst til å være skikkelig slitsom og svare sånn som han figuren til Trond Viggo: "Har du stilt et spørsmål? Ja. Har jeg svart på det? Nei" Men det greier jeg ikke. Vi har vært sammen i ett år og tre måneder straks. Ikke så veldig lenge med andre ord. Traff hverandre gjennom Møteplassen på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. oktober 2008 #238 Del Skrevet 20. oktober 2008 Åh, men jeg er veldig glad i Trond Viggo. Da jeg var liten tenkte jeg at han skulle bli kjæresten min når jeg ble stor. Spesielt... Møteplassen! Så gøy! Jeg og samboeren møttes egentlig på "Blink". Ingen av oss var aktivt på utkikk, jeg for min del var nesten i mot å få meg kjæreste .. og så stod det på profilen min at jeg bodde i Skottland, så sendte han meg tilfeldigvis en melding og spurte hvor i Skottland .. så viste det seg at jeg bodde i byen hele farssiden av familien hans ble født og vokste opp! Da var det gjort. Syns det er helt ok å "møte" folk på nettet jeg, det er jo en helt ny verden. Mennesker man aldri ellers ville kommet i kontakt med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #239 Del Skrevet 20. oktober 2008 He, he! Så morsomt! Møtte ekssamboeren på Blink - det jeg ikke visste var at han fortsatte å være medlem og sjekke damer der.. Nettet er definitivt det nye møtestedet og det er jo en helt annen måte å bli kejnt med mennesker på. Jeg er utrolig takknemmelig for å ha møtt kjæresten min. Kunne ikke ønsket meg eller tenkt meg en finere mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. oktober 2008 #240 Del Skrevet 20. oktober 2008 1 år og noen måneder? Akk.... Nyforelskede og greier. Søtt! Flink du er til å trene forresten! Har klart å begyne med 1 time hver mandag, og er super stolt av meg sjøl bare for det. <-- den er litt morsom. Er det slik du ser ut mens du trener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå