Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Ikke så farlig med kjendisgreiene du liksom...

Suzy er nok innerst inne ei lita linselus :lur:

:nigo:

Krysser fingrene for deg!

Så spennende :)

Er jeg ikke det så :sjenert: Men jeg tåler det - tror jeg i allefall.

Jobben ser bare så kjempekul ut - kanskje litt skummelt å legge det i dagboka si her men... ? :klø: Nåja - det er da bare en annonse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får den i alle fall ikke hvis du ikke søker!

Så sant!

Ok, nå har jeg sagt ja til å gå ned til en time med sykkel pr uke, fra de to jeg har hatt fast i høst. Fra to 45'ere så blir det nå en 75 minutts time fra klokka 18 (og dermed røyk sjansen til å få vært med på yoga fra klokka 19 på mandager fra nå av, som jeg så smått har vurdert... :sur:). Det er nå greit da. Gøy å ha en slik langtime også faktisk - og det kan være veldig gøy om det blir bedre oppmøte på den enn det har vært i høst. Vi får se.

Lurer på om jeg skal ta bussen inn til kjærsten lille julaften eller på morgenen julaften. Jeg klarer å komme meg inn lille og på sett og vis hadde det vært godt å våkne der julaften og ikke måtte tenke mer på det - men så hadde jeg syntes det var godt å få kvelden lille julaften for meg selv på et vis. Bare fyre og kose meg og nyte roen helt... Også vet jeg det blir veldig stress å rekke den bussen lille-ettermiddagen, for da må jeg skynde meg hjem fra jobb, få noen til å kjøre meg på bussen osv osv. Skal tenke en dag til på det.

Dette har vært en sånn traurig arbeidsdag hvor jeg har ringt og ringt og veivet på søtten ulike tråder uten helt å komme til enden på noe. Usj! Godt det bare er en halvtime til jeg kan gå igjen. Egentlig har jeg lyst til å ta sol i dag også. Kunne trenge litt varme og lys.

Ta seg sammwen og fokusere resten av dagen nå kanskje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer jo med buss lille-juleaften... kanskje den du evt. skal ta innover.... Hadde blitt en hei og hade i bussdøra. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer jo med buss lille-juleaften... kanskje den du evt. skal ta innover.... Hadde blitt en hei og hade i bussdøra. :ler:

:ler:

Ja det hadde vært noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

En ekstra tidlig en for min del, for jeg hadde en avtale kvart over sju i dag og var på jobb klokka sju. Pussig nok er jeg veldig våken nå - det er jo nødt til å gå over snart :fnise:

:kaffekopp: klar også forøvrig.

Hadde lite motivasjon for sykkel i gårkveld, men jeg hadde jo ikke noe valg og det ble bra. lite folk på den første timen og mange på den andre og god trøkk. Deilig å få brukt seg skikkelig også. Skyndte meg hjem og slengte i meg mat også kom mamma innom og fikk med seg julegavene og ble sittende til omtrent kvart på ti. Så slengte jeg meg i dusjen og fikk hengt opp klesvasken - fyrte litt og snakket med kjæresten før jeg datt i seng.

I dag blir det yoga nesten rett etter jobb - klokka fire er det time i dag. Greit på mange måter, for da er jeg jo ferdig tidlig og kan rekke litt på kvelden også. Har tenkt å reise innom et par venninner med gaver i dag - og få tatt en liten kaffekopp og en prat med det samme - så er det gjort også.

Får begynne å virke her - mye å gjøre i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lete: Her var det jaggu stille i dag!

Nå er jeg faktisk ferdig for dagen etter å ha vært tidlig på jobben i dag. Har skikkelig lyst på curry til middag (selv om det er en synd av dimensjoner), så nå skal jeg ut og skaffe meg svinekjøtt og naan-brød (nei jeg gidder ikke bake i dag) også skal jeg hjem og fikse meg ei gryte så jeg får i meg en liten matbit før yoga klokka 16. Puh...

Driver forresten og finner ut av hvordan man bruker en sånn j***a tidsbryter, for jeg har liksom en intensjon om å være litt snill med fiskene mine i jula og la dem få lyset slått av og på morgen og kveld, men jeg vet ikke åssen jeg bruekr den dumem saken. Testing pågår mao.

Nei nå må jeg løpe skal jeg rekke dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

:bolledeig:

Kommer inn med et brak, og beklager stillheten i dag :fnise:

Jeg er overtrøtt og superklar for å komme hjem et par små timer. Mye fjas her i dag, og ikke så fryktelig effektivt igrunn. Men helt greit, tror jeg :ler:

Ha en finfin tur på yoga, og en super kveld! Bestemt deg for når du drar nedover til kjæresten forresten?

Her blir det lang kveld, men finner nok senga til slutt. Helt sykt at det er lille julaften i morra!! :tree:

:klemmer: fra en småhyper fugl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Det er stille fordi alle er opptatte med å gå inn i hysterisk jeg-har-vært-for-mye-på-nett-og-oppdaget-ikke-at-det-var-desember-modus. De er med andre ord opptatte med å handle, bake, vaske os sånt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er stille fordi alle er opptatte med å gå inn i hysterisk jeg-har-vært-for-mye-på-nett-og-oppdaget-ikke-at-det-var-desember-modus. De er med andre ord opptatte med å handle, bake, vaske os sånt noe.

:ler: Yepp :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det var sånn det var ja :ler:

Jeg har spist meg halvsjuk på curry, gjort en rimelig ok skulderstående, en veldig morsom hodestående, dusjet og nå sitter jeg nå her og blomstrer. Venter ei venninne på besøk og skal utveksle gaver og skravle litt, tenker jeg.

Har hatt besøk av min venn, den gifte, i dag. Alldeles uskyldig altså, en veldig god klem og veldig gode ønsker - og gave hadde han selvsagt også kjøpt... Det er jo på sett og vis greit og jeg er så glad for å ha ham som venn, men likevel... det er litt feil på et vagt vis. Det må være en viss avstand på en måte. Jeg vet hva han føler og tenker selv om det ikke nødvendigvis blir sagt og det gjør det litt galt uansett :sukk:

Vel, vel - nå er det gjort og ferdig.

Livet er rart :sjenert:

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste dag på jobb før lang juleferie - deilig :nigo: Tenk det blir 11 fridager på rad. Utrolig digg! Det er nesten like lenge som en sommerferie det :jepp:

Er det rart man er i et glitrende humør i dag også? Nix!

I dag har jeg følgende gaver å dele ut: Venninne 1 og barn, venninne 2 sine barn, venninne 3, venninne 4 og tante og onkel.. puh...

Noe sier meg at jeg er nødt til å gjøre et litt ufint sveip og dele ut. Har alt varslet at jeg stikker innom (eller de stikker innom meg) på et eller annet vis.

Skal til mamma og drikke gløgg og skravle litt klokka fire og da treffer jeg vel tanta og onkelen også - så da var det bare resten igjen :ler:

Men! På vekta i dag og der var nullen :bolledeig: Da har jeg sett den to ganger helt innpå julaften og det var julaften som var måldatoen for nullen, så nå er jeg skrekkelig fornøyd. Så er det vel bare å gå løs på de nesten fem etter nyttår. Jeg sier fem til, fordi jeg regner med at jeg krabber opp igjen et par kilo når jeg normaliserer lavkarbokostholdet på grunn av mer vann i kroppen, rett og slett. Det store målet er ikke fem kilo til - det er egentlig tre.

Nok slankeprat - fra i morgen er det frislepp i ei uke, så da spiller det ingen rolle hva vekta viser :ler:

Puh.. har mye å gjøre i dag egentlig og alt må være på plass innen dagen er over *bretter opp ermene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Purple Haze

Så deilig med juleferie! Håper du koser deg masse, og får flotte dager hele veien :)

Litt :kaffekopp: til deg på lillejuleaften. Ha en flott dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Innom med en :kaffekopp: og et ønske om en strålende jul!

Og gratulerer så mye med nullen idag! Virkelig imponerende!

Håper du får en fin dag på jobb, og ikke stresser altfor mye! Det er jo jul :tree:

Varme :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god jul, superSuzy! (for sånne som meg som strever litt med treningsmotivasjonen og som stadig finner "gode" unnskyldninger for å droppe å trene, er du til kjempe inspirasjon!). Håper du får 11 supre fridager! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god jul, superSuzy! (for sånne som meg som strever litt med treningsmotivasjonen og som stadig finner "gode" unnskyldninger for å droppe å trene, er du til kjempe inspirasjon!). Håper du får 11 supre fridager! :)

Takk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...