Suzy Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #2521 Del Skrevet 18. desember 2009 Brrrrrrrrrrr.... håper det blir varmere til jeg kommer oppover. Det ser fårlig ut Skravla - 22 minus i dag Jeg er jammen glad det er helg så jeg kan stenge meg inne med rødvin og ved! Det var en god økt på yoga i går ja... Etter å ha jobbet effektivt i skulderstående (jeg tror det er det som har gjort utslaget) så våknet jeg i natt av stølhet i brystkassa og øverste del av magen Jeg våknet og klarte ikke fine enn god stilling å ligge i, for samme hvordan jeg lå så verket det rett under puppene. Dette kan bli en ganske artig dag - not. Meeen i dag vippet vekta litt tvilende herfra til derfra før den landet på 1,1. Det er nær. Det betyr full skjerping og kalkulert utskeiing denne helga, slik at jeg kan nå målet før julaften (julaften er måldatoen min). Det hadde vært veldig motiverende, for da vet jeg at det er mulig, også kan jeg jobbe videre etter første januar mot et nytt mål uti mai eller noe sånt. Skal man holde seg til høytidsdager så blir det vel 17. mai da Litt travelt på morran i dag, så rakk ikke pakke inn bildet til kjæresten. Dvs jeg prøvde, men hadde ikke nok papir av noe slag, så det er pakket i avis så lenge også får han heller se på tv mens jeg gjør resten eller noe slikt. Det er forresten fredag Denne uka har gått lynfort må jeg si :klø: Nå MÅ være klar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. desember 2009 #2522 Del Skrevet 18. desember 2009 God fredag i kulda. En får se positivt på det, og være glad en ikke bor på Røros Ha en knallfin fredag og helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 18. desember 2009 #2523 Del Skrevet 18. desember 2009 ...det er så kaldt, så kaldt så kaldt. Jeg kan ikke pynte meg, men ser ut som en fjell-ape... Han har så rett så rett italieneren som sa at i Norge så går vi over til å bli intetkjønn i månedskiftet oktober/november, og forblir det fram til april/mai. Da oppdager man plutselig, på nytt at det finnes både kvinner og menn i dette landet... Fram til da får jeg fortsette å innhylle meg i skjerf, lue, votter, ullsokker, store støvler og prøve å piffe opp med litt stivfrossen lipgloss... Jeg vil ha sol på kroppen, og i hjertet.... Ellers gor morgen og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #2524 Del Skrevet 18. desember 2009 Jepp det er kjølig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 18. desember 2009 #2525 Del Skrevet 18. desember 2009 Fredag! :strix: Her fryser man også på seg løsunger. Møkkaldt, men fortsatt nydelig lys ute. Lykke til med kulde og puppestølhet; høres ut som om puppene dine ikke er direkte tafsevennlige i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #2526 Del Skrevet 18. desember 2009 Fredag! :strix: Her fryser man også på seg løsunger. Møkkaldt, men fortsatt nydelig lys ute. Lykke til med kulde og puppestølhet; høres ut som om puppene dine ikke er direkte tafsevennlige i helgen. Hm, om nødvendig tyr jeg til smertestillende - her skal det tafses ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 18. desember 2009 #2527 Del Skrevet 18. desember 2009 Hm, om nødvendig tyr jeg til smertestillende - her skal det tafses ja! Pyse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #2528 Del Skrevet 18. desember 2009 Pyse! Pyse?! Kom her og gjør skulderstående sjøl du så skal du se åssen rygg og mage blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 18. desember 2009 #2529 Del Skrevet 18. desember 2009 Hvordan ser egentlig skulderstående ut? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #2530 Del Skrevet 18. desember 2009 Hvordan ser egentlig skulderstående ut? :klø: Omtrent sånn: Skulderstående Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 18. desember 2009 #2531 Del Skrevet 18. desember 2009 Wow. Imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #2532 Del Skrevet 18. desember 2009 Wow. Imponert! Vi bruker litt mykerer matter under nakken da, så man ikke skal få vondt og går opp på stol først med beina, men ender der oppe ja. Ganske stolt av det igrunnen Hardt på øverste del av ryggen og brystkassa ettersom man må holde den veldig rett for å balansere. Og man skal selvsagt ha aktive bein og jobbe med hele kroppen hele tiden med å stramme muklaturen. Det er gøy altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. desember 2009 #2533 Del Skrevet 18. desember 2009 Ja. Kjempgøy. *tørr sarkasme* God helg! Jeg tror jammen jeg også skal ta et glass vin i dag. Kanskje naboen vil dele en flaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 18. desember 2009 #2534 Del Skrevet 18. desember 2009 *ovenpå* Jeg KAN nakkestående, tenk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 18. desember 2009 #2535 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg kan det også, men den nakkeståingen min varer ikke veldig lenge. Opp - telle til fem - faller ned. Sånn omtrent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #2536 Del Skrevet 18. desember 2009 *ovenpå* Jeg KAN nakkestående, tenk! Skulderstående takk - og da burde du vite bedre enn å gjøre narr av stølheten man får av å gjøre det skikkelig. Nemlig. Nå har kjæresten sovnet på sofaen og jeg ser på resten av Gladiator og lurer på om jeg skal orke å gå ut for å ta en kveldsrøyk. Var litt lenger øst i dag og der var det 28 minus.. det er kaldt altså... Deilig med kjæreste i dag :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. desember 2009 #2537 Del Skrevet 18. desember 2009 Røyker du? Spreke Suzy? Heldig du som fikk kjærestebesøk. Nyt helga sammen med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 20. desember 2009 #2538 Del Skrevet 20. desember 2009 I'm back! Høres ut som om dere har det småkaldt ja Hatt en fin helg? Kosa masse med kjæresten? Ha en finfin søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #2539 Del Skrevet 20. desember 2009 God søndagskveld Godt plassert i sofaen nå gitt. Juletreet er satt opp og pyntet, huset er ryddet, har vasket og hengt opp helt nye julegardiner i spisestuedelen av stua og pyntet med det jeg hadde tenkt å pynte med. Vurderer å fyre litt bare for å få deilig varme i huset, men det er ikke fullt så sjukt kaldt lenger, så det er ikke helt nødvendig. Jada, jeg er en kveldsrøyker Purple. Jeg røyker en eller to hver kveld og alt jeg har lyst på på fest, så snitt blir det vel ti i uka, tenker jeg - av og til mer. Det er ikke så mye så jeg føler meg ikke så veldig usunn, men det er selvsagt bare tull uansett Ja det har blitt mye kjærestekos i helga og det har vært godt. Han dro ned tidlig i dag for å rekke å gjøre litt hjemme hos seg selv i helga også. Vi hadde en god prat i går og jeg fikk luftet litt ting som har bekymret meg i det senere - det var veldig godt for meg i allefall. Det er jammen ikke lett å få til forhold og slikt, når man har blitt voksen og det er så mange ting å ta hensyn til... Oppløftende - i går var jeg innom nullen på vekta På en blank igjen i dag, men håper å dukke innom null igjen i morgen kanskje. Da har jeg vært der før jula setter inn og det var det jeg ville. Det er deilig å nå et mål. Det gir oppmuntring til å forsøke å nå det neste etter jul Nå er det House gitt - da blir det tv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. desember 2009 #2540 Del Skrevet 20. desember 2009 Har vært på dine trakter i dag, og det var kaldt nok synes jeg. Brrrrrrr...... Men det var enda kaldere når jeg gikk av toget i Oslo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå