Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest svanungen
Takk Svanen :sjenert: men du vet det hjelper å motivere hverandre også! Virkelig!

Det gjør det! Absolutt! Og tro meg, hadde jeg ikke fått all den støtten og oppmuntringen jeg har fått her inne, så hadde det nok gått gale veien i høst... Men nå har jeg i det minste klar å holde meg, og kan fokusere på nytt år og nye muligheter :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merker også at støtte og oppbacking her inne har mye å si for å holde på motivasjonen. Også blir det på et vis letter å komme seg videre fra "tabbedager" og kjipe opplevelser når man har et godt net-nettverk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Her var det 12 minus i dag og det er kaldt nok det, men jeg er av en eller annen merkelig grunn ikke så frossen i dag som jeg var i går :klø:

Men trøtt er jeg.

Skal bli godt når det blir helg igjen så jeg kan bedrive min favoritthobby (bortsett fra å klenge på kjæresten) nemlig sove leeeenge. Gubban for en slappfisk jeg er!

I går kveld malte jeg fra klokka seks til klokka to i ett strekk og nå er det jammen snart ferdig! Ble så oppslukt av det jeg drev med at jeg glemte å sette på vaskemaskina til og med. Herre.. :roll:

Vanskelig med bakgrunn og der har jeg virkelig ikke helt bestemt meg for hva jeg vil ha og hva jeg liker, men vi får se - er inne på noe, tror jeg. Sendte bilde av bildet til ei venninne og hun syns det blir fint, så da...

I kveld er det yoga og det er kanskje bra, for jeg har følelsen av at jeg ikke har gjort annet enn å sitte på stussen i det siste! Blir sikkert deielig å røre seg litt.

Også er det jo torsdag og da er det fredag i morgen :duskedame: - kjæresten kommer opp og skal få hjelpe meg med juletreet, har jeg funnet ut.

Nå må jeg se om :kaffekopp: er ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

God morgen!

Høres ut som en male-effektiv dag i går! Flink du er! :jepp:

12 minus er kaldt... Her er det 5 minus, vind og snø. Var rene snøstormen da jeg kjørte til jobb, snøen virvlet i alle retninger. Ser det er meldt en god del snø her til søndag og mandag, og de nærmest garanterer hvit jul på sørlandet. DET er noen år siden sist! :snø:

Serverer :kaffekopp: til den ikke fullt så frosne innlandstigeren, og ønsker en strålende torsdag!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig male-effektiv dag i går - nå er det bare å få gjort seg ferdig i kveld så jeg får pakket det inn før kjærsten kommer og kan sende det med ham hjem på søndag.

Streeess...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld er det yoga og det er kanskje bra, for jeg har følelsen av at jeg ikke har gjort annet enn å sitte på stussen i det siste!

Ja, det er akkurat det alle vi andre tenker om deg også. Suzy med det labre aktivitetsnivået. :filer:

Har du vurdert å bytte ut avataren din med en Duracellkanin på speed?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er akkurat det alle vi andre tenker om deg også. Suzy med det labre aktivitetsnivået. :filer:

Har du vurdert å bytte ut avataren din med en Duracellkanin på speed?

:sjenert:

Tror kanskje du er litt ironisk nå kanskje... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Tror kanskje Englefjes er inne på noe jeg :jepp:

Enten Duracell på Speed, eller så kom meg også til å tenke på Bippe Stankelbein. Relativt energisk sak... :ler: Men da er vi over i fugleverdenen da, og ikke lenger i de stripete, pelskleddes rike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Tror kanskje du er litt ironisk nå kanskje... :flau:

Jeg burde kanskje slengt på en :fnise: på slutten der, for ja, jeg var kraftig ironisk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Jeg tror jeg ser meg selv i et litt annet lys enn det der altså! Men ok da - det er bare at å hoppe over to dager med trening føles ganske .. fælt, rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg så godt igjen, det er derfor jeg tuller med deg. :fnise:

Jeg vet :hug:

Og jeg tar meg ikke nær i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minus høres jo bare helt ..grusomt ut.. :ler: Rart med det, for da jeg bodde i trøndelag var jeg vant til -20 og mer, men i Bergen er det grusomt kaldt ved bare -5. Brr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Vært en tur i byen etter treninga i dag, og det var bare sinnsykt kaldt!! Var helt greit i gater der ikke vinden traff skikkelig, men ellers? Trodde jeg skulle fryst ihjel! 8 minusgrader og stiv kuling er ingen bra kombinasjon :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne jenta fyrer!

Nå knitrer det muntert i ovnen og det lukter kanel og vanlije (for jeg fikk luktelys av snuppa til bursdagen min :nigo:) - jeg har malt bildet til kjæresten helt ferdig og satser på å rekke å pakke det inn i morgen tidlig så han ikke ser hva det er når han kommer på kvelden :fnise:

Deilig yoga i dag også. Mmm... Godt å få kroppen litt i gang igjen. Burde rekke et par økter til uka også, så kan jeg gå inn i jula med god samvittighet og god følelse i kroppen.

Driver og lurer på en gave til mamma... Hun er veldig Audrey Hepburn fan og på en bokhandel her så jeg en samling med alle filmene, musikk og noe mer i en nydelig boks. Den kostet endel, så om jeg kjøper den så blir det nok ikke noe særlig mer - ellers hadde jeg tenkt å kjøpe flere litt rimeligere ting... Hm...

Får tenke på det til i morgen.

Ute suser vinden skikkelig surt rundt hushjørnene. Ser ut som det er minus 17 der ute... :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...