Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herrlige sofaen min :ler:

Holdt på å skippe hele yogaen i dag, for den siste timen på jobb var jeg skikkelig kvalm og uvel og jeg visste ikke helt om jeg kom til å orke. Men etter middag var det ikke så galt lenger, så da tok jeg sjansen og det var skikkelig godt.

Og skikkelig vondt. Støl i lårene etter uvant økt på tredemølla i går, så det var rimelig hardt å jobbe i dag og jeg regner med at jeg kommer til å slite med å bøye beina i morra :overrasket:

Har tatt meg ei lefse med masse sylte på og funderer på om jeg skal ha ei til. Da blir det nok 30 karber i dag, men det er fremdeles ikke så galt..

I morra etter jobb skal jeg til kjæresten igjen :hjerte: Blir ei stille helg denne gangen og det tror jeg er greit etter all festivitasen sist helg.

Jeg gleder meg til å late meg jeg.

Kommet såvidt i gang med julegqavene også forresten.

Kjøpte noen småting i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, lefse med sylte på hørtes jo bare utrolig godt ut!

Deilig med kjærestehelg, og nesten enda deiligere å være lat! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest svanungen

God morgen!

Tid for kjærestehelg!! :strix:

Håper du får noen greie timer på jobb, og at dagen går unna! Hvordan går det med gangsperra? :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen ladies!

Sitter og venter på kaffen og er litt svett :ler: Etter tre dager med femten minusgrader så har det brått blit mildt og jeg har kledd på meg altfor mye :roll: Jeg er så teit av og til!

Og kaffen... kollegaen min som pleier å komme like tidlig på jobb som meg (det er han og jeg som kommer om morran, for å si det sånn), han hadde vært her ekstra tidlig i dag og hadde reagert på at det luktet så rart... Joda, da er det kveldsvakta som har glemt å skru av kaffetrakteren og det sto og røyk ut av kolben. SÅ vi har hatt en skikkelig renseaksjon her på morran. Gjett hvem som ikke får kaffe i dag? Jepp - kveldsvakta :fnise:

I dag har jeg kropp. Fra topp til tå. Og særlig fra midje til tå faktisk. Auhh... Utsiden av lårene, oversiden, innsiden, legger, innside knær, rumpa .. alt sammen er rett og slett litt mørbanket i dag. Kommer sikkert til å bli bare verre utover dagen, tenker jeg :ler: Det er litt deilig også. Det betyr at jeg jobber og at jeg gjør noe riktig på yogaen. Og jeg merker jammen fremgang også. I går slo jeg panna i leggen på en øvelse (med vilje altså) og ble veldig imponert over at jeg klarte det :ler:

Åhhh.. kaffen er endelig ferdig :nigo:

Rett etter jobb i dag drar jeg til kjæresten. Innom hjemme for å pakke bagen også drar jeg. Blir så godt å være lat :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Høres ille ut med brent kaffekolbe på morgenen...... Jeg sitter på jobb og venter på at en kjøring skal bli ferdig. I dag skal jeg stikke fra jobben kl 13. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brent kaffekolbe er umenneskelig klokka halv åtte om morran - det eneste som reddet det hele var at det var fredag :ler:

Koselig å se deg her Skravla - skal du opp på mine trakter igjen snart eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Brent kaffekolbe høres ut som en heller interessant start på en fredag... Godt det har blitt kaffe på deg etterhvert, tør ikke helt tenke på konsekvensen dersom det hadde blitt en kaffefri dag på jobben til Suzy :fnise:

Så godt å høre at du har kropp! Men mener du at man skal ha kontakt mellom legg og panne? Øhhh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre at du har kropp! Men mener du at man skal ha kontakt mellom legg og panne? Øhhh....

Jepp - i denne stillingen

:ler:

Dette var det beste bildet jeg fant, men jeg har beina litt lenger fra hverandre og får panna ned på tjukkleggen :nigo:

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen
Jepp - i denne stillingen

:ler:

Dette var det beste bildet jeg fant, men jeg har beina litt lenger fra hverandre og får panna ned på tjukkleggen :nigo:

Okei...

Og jeg kjenner det knyter seg i en masse muskler bare ved tanken! *grøss* Gale menneske!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne stillingen parasarita paddotanasana - er forøvrig knallhard på innsiden av knærne. Det er ikke bare at du skal stå slik med toppen av hodet hvilende på gulvet, men at du skal stramme opp lårene og trekke inn knærne hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest svanungen

Jeg kjenner jeg er ekstra glad for at vi på Sørlandet har som "normal" at hodet skal være høyeste punkt. Unntak forekommer, men i de fleste positurer/posisjoner og de fleste av døgnets timer er hodet høyeste punkt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Tullejenter!!

Tenker derer angrer når Suzy har blitt sterk og smidig som en puma av all yogaen :lur:

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen! Ser du omsider har fått kaffe, så da nøyer jeg meg med å si hei :)

Yogaøvelser - skal du bli slangemenneske? ;)

Jeg har prøvd yoga en gang, og syns det var veldig vanskelig, og ikke minst beinhardt. Etter timen dro jeg rett på jobb, og var utrolig trøtt resten av dagen. Tror aldri jeg har følt meg så avslappet gitt.

Ha en flott helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...