Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Kjæresten kom klokka 14 og nå ligger han i sofaen og sover :fnise: Jeg tror gårsdagen har nådd ham litt igjen, men det er jammen greit, for da blir det ikke lyse morgenen i natt. Jeg orker ikke drive på i evigheter og har lagt ned veto på at klokka ikke skal bli fire denne natta og at akevitten skal inntas med forsiktighet :nei:

He, he - jeg gidder ikke stupfylla og vil ha litt tid sammen også. Nemlig.

Nå MÅ jeg snart begynne å prøve klær. Blæh... Kanskje jeg er så lat at jeg bare bruker samme kjole som i går. Den var veldig behagelig faktisk... Nei - nå skal jeg! Eller .... jo.. NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snørrfylla er bare slitsomt, spør du meg. Det er en grense mellom artig full, og bare alt for full.. Dumt å kaste bort en hel dag på å være dårlig.

Håper dere får en super kveld i kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Håper du fant en kjole å ha på deg, og at rakfisklaget blir kjempekos :)

Jeg skal på julebord med jobben neste helg. Kjøpte meg ny kjole til hotelltur tidligere i høst, men vet neimen ikke om jeg tør bruke den på julebord. Det har en tendens til å *kremt* ta litt av noen ganger.

Selv om jeg sjelden drikker meg sveiseblind, så hender det at det blir litt krumspring på de festene våre. Greit å ikke ødelegge en ny, dyr kjole.

Endret av Purple Haze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakfisklaget ble strålende - ikke snørrfylla, men jammen sent nok og i dag kom vi oss altså ikke ut av senga før klokka 14..... :flau:

Nå skal det for skams skyld sies at vi ikke sov hele tiden altså :sjenert: men likevel - snakker om bortkastet dag!

Har akkurat sendt kjæresten avgårde innover igjen, så nå sitter jeg i sofaen og fortsetter latskapen i stor skala :ler: Har hengt opp adventsstjerne og vasket to maskiner med klær og gleder meg alt til jeg kan legge meg igjen :hoho:

Har spist forskrekkelige mengder mat og godis i går, så føler meg som en sperreballong! Må stramme inn igjen utover uka så jeg ikke sklir helt ut i førjula og legger på meg igjen alt jeg har fått av i høst. Vel, vel.. apropos det så må jeg ha litt kveldsmat nå, tror jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest svanungen

Høres ut som om du har hatt en finfin helg!

Nyt en sløv sofakveld, og så kommer mandagen plutselig.

Trøtt som en sekk jeg også, gleder meg til senga! :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så bra at rakfisklaget var koselig! Trenger jo ikke drikke seg stupfull i slike settinger. Og det er da ikke bortkastet å være i senga til kl 14 med kjæresten når man har anledning til det ;)

Trøtt som en dupp i kveld jeg også. Tror det blir tidlig kvelden gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Ja, denne mandagen kom jaggu plutselig.

Har sovet skrekkelig urolig i natt. Våknet flere ganger og drømt masse rart, men det er vel ikke så snodig ettersom jeg sov bort det meste av dagen i går. Utrolig at jeg i8 det hele tatt fikk sove i natt.

Sitter her og klamrer meg til :kaffekopp: på morran. Dette kan bli ei lang uke, har jeg på følelsen. Tror jeg er full av vann i kroppen for jeg hadde gått opp en kilo fra i går til i dag og det er jo ikke mulig :ler: Men jeg var helt sjukt tørst i går og tror jeg klarte å klemme i meg to liter i gårkveld foran tv'n!

Gleder meg egentlig til å sykle i kveld, for etter den festhelga føler jeg meg helt råtten. Morgetimen min ha blitt strøket av timeplanen fra i morgen, så jeg har store ambisjoner om å trene hver kveld denne uka - får se om jeg greier det...

Stønn... sliten allerede og klokka er ikke engang ni - på mndag :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

:ler:

Kan bli ei lang uke ja... Serverer mer :kaffekopp: og håper formen kommer seg litt!

Kjenner også det skal bli godt med trening igjen, etter litt utskeielser i helga. Og mye stillesitting... Får bein og armer igang igjen :jepp:

Kjipt at morgentimen din er avlyst fremover da, selv om det kanskje ikke er så rart med tanke på at det har vært litt skralt oppmøte. Men da får du ny sjanse til å trene på ettermiddagen! :jepp: Flinke Suzy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stønn... nå er jeg egentlig litt stressa igjen... :sukk:

Jeg jobbet så hardt før helga og forsøkte å få oversikt over alt og jeg har prosusert som en gal i dag og, også får en klar følelse av at jeg burde gjort mer og det er ikke bra nok. Fader! Jeg blir så irritert over sånn inndirekte kritikk, sånn som jeg bare føler på - og jeg syns jeg har jobbet godt og gjort mitt beste også. Hmmm.. Mulig jeg bare er litt overfølsom og sliten.

Nå begynner jeg dessuten å bli innmari i sulten. Øff, denne dagen tror jeg vi kan stryke av kartet altså :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

:hug:

Da prøver vi bare å få deg gjennom dagen, få avreagert litt på timene senere, og så stryker vi dagen av kartet så fort som mulig. I morra er det ny dag med nye muligheter!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

Da prøver vi bare å få deg gjennom dagen, få avreagert litt på timene senere, og så stryker vi dagen av kartet så fort som mulig. I morra er det ny dag med nye muligheter!

Takk!

Gromme Svanen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også glad for at denne mandagen snart er over, den har vært bajs fra ende til annen. :sukk:

Men i morgen slår vi til igjen, Suzy! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok - det er offisielt - denne mandagen stryker vi av kartet. Full enighet om det :jepp:

Nå sitter jeg i sofaen med Top model på tv (herrlige møkka-tv'n), pc'n på fanget og en bolle cottage cheese/vanlijekesammix. Ga alt jeg hadde på timene i dag og ble kjempesliten og het i hodet, men det var godt!

Syns jeg er litt lettere i kroppen etter å ha svettet litt, men merker fremdeles godt at jeg har hatt en litt "giftig" helg gitt. Uggete mage, hodepine og slapp. Akk og ve - jeg håper jeg har litt mer fart i meg i morgen altså.

Håper jeg ikke har ødelagt altfor mye på all fråtsingen heller. Hadde vært veldig godt å ha en sånn uke jeg hadde for fjorten dager siden og sett nullen igjen, men det er klart da må jeg ta meg litt sammen også. Flink jente i dag altså. Brukt 1300 kalorier og spist drøyt 1900 :nigo: *klapper seg selv på hodet*

Nei, mer tv nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du står på så innmari, jeg er helt imponert! Men får du ikke problemer med forbrenningen når du forbrenner så mye og spiser så lite? Jeg vet ikke helt hvordan det der fungerer. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

God morgen!

Synes du er utrolig flink til å holde fokus og motivasjon, Suzy! Bøyer meg i støvet! Håper du får et glimt av nullen igjen, og at den kommer for å bli!

Mandagen er uanngjort og strøket fra kartet. Ny dag med nye muligheter i dag, og håper det blir en finfin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Våknet til snødekket mark i dag og - og nesten 15 minus :sur: Nå er tydeligvis vinteren her :snø:

Takk for støtte jenter. Jeg er virkelig motivert denne gangen og skal klare å nå målet mitt. Dessuten er jeg veldig klar på at jeg ikke skal la små humper i veien ødelegge, men forsøke å holde blikket på det store bildet. Jeg har begynt å tro det er mulig å klare dette og det hjelper det.

Fremdeles mye vann i kroppen og noe oppblåst. En halv kilo ned fra i går, men ikke helt god følelse å se to-tallet. Det er stor mental forskjell på å være på 1,9 og på 2,4 enda vi snakker 500 gram :ler: Bare denne mensen kommer og jeg er litt standhaftig de neste fjorten dagene, så skal vi nok være helt på rett kjøl igjen. Romjulsuka har jeg uansett ikke tenkt å holde tilbake på no samme hvor jeg er på vekta. Det er ei uke i året, så det får bare gå.

Neida Supra - det er ikke noe problem og forbrenne så mye en dag og ikke spise mer. I snitt i november så spiste jeg 1940 kalorier pr dag og jeg hadde et gjennomsnittlig dagsforbruk på 2100. Altså ligger jeg på et veldig forsiktig gjennomsnittlig underskudd, som gjør at kroppen ikke tror den er i en sultkatastrofe og som gjør at jeg går ned. Og dette er snittet inkludert massive utskeielser i helgene :) Antagelig bør snittunderskuddet mitt være litt større og da må jeg enten trene litt mer, eller spise litt mindre. Eller begge deler :ler:

Nok slankeprat.

Rart å ikke skulle opp å sykle i dag, men på sett og vis kjempegodt også. Vurderer dobbelt yoga i kveld. Det kommer an på venninna mi som kanskje kommer på besøk i dag (enten komemr hun i dag eller på torsdag, men det vet jeg ikke før i kveld så da får jeg avgjøre når jeg er der). Ettersom jeg mister ei kondisjonsøkt i dag, så tenker jeg å pakke treningstøy og dra for ei økt med løp og styrke etter jobb i morgen. Skal forsøke meg på litt intervall på mølla igjen - det er så lenge siden sist at det sikekrt komerm til å føles skikkelig vondt, men da har jeg mest sannsynlig godt av den påkjenningen!

Og dermed ble det en haug treningsprat istedet :roll:

I kveld (engang) håper jeg å få begynt å male bilde til kjæresten til jul. Jeg er litt usikker på om jeg får til, men jeg skal i det minste gjøre et ærlig forsøk på noe. Har lyst til å gi ham noe helt spesielt :hjerte:

Puh.. tre dl :kaffekopp: i magen. MER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK.. jeg tar tilbake sutringen tidligere i dag om kulde og snø... :sjenert: Gikk ut på en jobb i dag og på vei tilbake så hadde jeg varmende sol i fjeset for første gangen på ukevis og det var så herlig at jeg ble kjempeblid :nigo:

Det er visse fordeler med iskalde innlandsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...