Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Blåbær er deilig! Yeah!

Så herlig at du straks tar ferie Suzy, det er omtrent verdens beste følelse, det er jo fredagsfølelse x10 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredag ganger ti ja - det stemmer rimelig bra med sånn jeg har det nå. I tillegg er det knallvær ute, jeg leverte i GOD tid i dag og alt er bare herlig! :strix:

Å av og til liker jeg så godt å leve...

Spiser jordbær fortsatt og ett av jordbærene fra kurven hadde form som et hjerte. Det sier vel sitt om dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å av og til liker jeg så godt å leve...

Spiser jordbær fortsatt og ett av jordbærene fra kurven hadde form som et hjerte. Det sier vel sitt om dagen..

Åh. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Ha en alldeles strålende ferie, Suzy!

Kose dere, og ha en kjempefin ferietur til vestlandet :jepp:

:klem:

Hmm.. Suzy på fjesboka? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah... søvnig lørdag ettermiddag...

Har jobbet ute i hagen nesten hele dagen og har blitt kledelig solkysset og ganske sliten. Pappa og kjæresten har snekret på verandaen i hele dag og den blir så fin - og så STOR! Det kommer til å bli ei skikkelig sommerstue med tak over en del av den og nok av plass til bord, benk og stoler under taket. Det kommer til å bli utrolig bra - og så mye vakrere enn den gamle, lille og stygge. Jeg er så blid :nigo:

Jeg har klippet plenen, luket, ryddet og fikset i hagen. Jeg har utsatt mye sånt arbeid denne sommeren og det var godt å få begynt i det minste - ble jo ikke ferdig med alt som burde gjøres - men det gjør ingenting. Det ser i det minste mye ryddigere og mer velstelt ut.

I morgen skal vi avgårde på bilturen vår. Skal sette oss ned i kveld og lage oss en ca rute, slik at vi kan bestille et hotellrom et eller annet sted på turen. Får se hva det blir til - må ut på verandaen og vekke kjæresten som krøllet seg sammen og sovnet i hagebenken etter middag :ler:

Så får vi se om vi kommer til noen konklusjon.

Skal i allefall legge meg tidlig i dag, for i natt ble jeg sittende oppe for å se på den siste Ringenes Herre-filmen og ble supertrøtt i dag :roll:

Fortsatt god helg til den som måtte kikke innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Solkysset?? I dag??

Her hadde jeg druknet om jeg hadde vært ute hele dagen... Kommet snart 60 mm, og "still going strong...". Jaja, bedre utsikter i morra!

Verandaen høres helt suveren ut! Åååå, så digg med stor og deilig veranda! Savner det kjenner jeg, selv om min lille terrasseblokkveranda fungerer greit nok til mitt bruk sånn egentlig.

Ha en strålende tur!! Og kos dere skikkelig :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært kjempevarmt og strålende sol hele dagen - skikkelig deilig!

Mhm - jeg gleder meg til å få alt på plass - blir 32 kvadrat når den er ferdig! Det er større enn stua mi inne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Midtvegs i ferien, faktisk.. hm...

Tilbake fra vestlandet og veldig fornøyd med ferien så langt. Hadde en skikkelig fin tur. Var litt alene, bare kjæresten og jeg, og litt hos slektninger av ham - god blanding. Hadde faktisk fint vær mesteparten av turen også - et par skikkelige regnbyger mens vi var i Bergen, men de varte jo bare 15 minutter og det var tross alt Bergen. Hadde en hel del sol også :nigo:

Har vært tilbake siden lørdag og har fortsatt med terassebygging, husmaling og har faktisk begynt å male inne også (som om jeg ikke hadde prosjekter nok). Fant plutselig ut at jeg hadde noe panel i gangen som var i ferd med å gulne alvorlig, så nå lyser den vakkert i fargen bomull (som i bunn og grunn er en nyanse av hvit) og jeg har måtte male dørkarmene OG rammen på det store speilet som henger i gangen (for det passet jo ikke til bomull.. :roll:)

Vel, vel.. jeg koser meg i allefall - det er vel det viktigste.

Har såvidt trent litt etter at jeg kom hjem også - og i morgen drar jeg til kjæresten på visitt noen dager. Har en ukes ferie igjen etter denne og da håper jeg været tar seg skikkelig sammen. Ønsker meg ei uke med knallvær nå, så jeg kan ta fatt igjen med glede og innlevelse etter all fritiden.

Nå tror jeg det er på tide med et strøk til på listene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk MarianneE - jeg ER veldig tilfreds om dagen.

I dag har det vært helskjønt vær, så jeg har hengt på veggen og malt hus - HÅ! Kjempestolt over egen innsats. En dag til så er det klart til å snekre ferdig tak til terrassen mot den nymalte veggen. Det blir så fint! Kommer til å bli et drømmested å henge utover sensommeren - og ikke minst til våren og neste sommer.

I morgen er det meldt regn igjen, så da satser jeg på å fortsette malingen inne. Jeg føler meg full av energi og virkelyst om dagen, så jeg må bare utnytte det mens det er her. Nå skal stua bli bomull :nigo:

Var på besøk hos kjæresten fra torsdag, men måtte reiste hjem i hui og hast på lørdag, for datteren - som har vært på leir - hadde blitt sjuk og de mistenkte svineinfluensa (som de gjør med alt nå om dagen). Så da var det å reise hjem for å være sjukepleier, men i dag er hun mye, mye bedre, så jeg tror dette skal gå bra.

Har hatt henne i seng i ett døgn med tv og dvder, vann, toddy og alt annet av tilgjengelig pleie innen rekkevidde og det har definitivt hjulpet. Var litt bekymret i mammahjertet mitt en stund, men er rolig nå.

Skal gå løs på siste ferieuka mi nå. Litt grualt å skulle på jobb om ei uke, men det er nå bare sånn det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med så mye virkelyst! :hoppe: Og så bra at barnet ikke har fått svineinfluensa. Kan tenke meg mor ble litt bekymret.

Håper du får en fin feriedag, selv om det er drittvær. :)

Endret av -Englefjes-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Englefjes!

Fremdeles på høygir her. Det er deilig!

Nå har jeg betalt alle foreliggende regninger, fikset noe krøll med forsikringen, bestilt ny abonnementløs telefon til barnet, bestilt ny resept på allergipiller til ungen så hun har til hele Skottlandoppholdet, har skrevet handleliste og har tenkt å dytte på sjuklingen for å høre om hun vil ha en tallerken havregrøt - og deretter begynne med innemaling.

Det går unna :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...