MarianneE Skrevet 31. mai 2009 #1301 Del Skrevet 31. mai 2009 Kost deg i sola? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #1302 Del Skrevet 2. juni 2009 Kost deg i sola? Ikke akkurat det nei MarianneE - jobbehelg på meg. God morgen... Skrekkelig trøtt i dag og slet med å komme meg opp enda jeg har sovet godt og lenge nok. En dag med helg er for lite, kan vel konklusjonen være... Det hjalp lite å ha fri i går, sjøl om jeg fikk en liten flik av finværet, når jeg har jobbet hele j...helga I dag er det grått og kaldt igjen. Litt irritert på det lette regnet, for min plan er å løpe i dag og det skal jeg bare - og jeg gidder vel stregt tatt ikke løpe i regnvær en tirsdag til. Hadde i utgangspunktet ambisjoner om å klare å løpe både 5 km løypa og kanskje 3 km i dag, men blir det regn så får det klare seg med 5... I dag overtar kjæresten leiligheten sin og han gledet seg veldig. Ikke rart egentlig. Han er spent på hvor mye han må gjøre der av maling og slikt, men det er jo uansett helt tomt nå, så da går det kjapt og greit å fikse det. Stønn... nå må jeg gå løs på en helgesak jeg har hentet inn. Den tar litt tid å skrive, tror jeg, men det skal nok bli noe bruktbart. Tilslutt lizzom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 2. juni 2009 #1303 Del Skrevet 2. juni 2009 *serverer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #1304 Del Skrevet 3. juni 2009 Ikke helt våken i dag heller, men bedre enn i går. I går ettermiddag sovnet jeg på sofaen i treningsklær før jeg skulle ut å løpe Det ble en rimelig tung tur... men jeg løp da de jækla fem kilometerene og var fornøyd med det. Ikke den beste økta jeg har hatt akkurat og i dag blir det en litt rolig en, for jeg MÅ bare klippe planen og skal gå tur med ei venninne som akkurat har gjort det slutt med samboeren. Ellers ble det bare latskap i går. Så på tv (jeg har blitt helt avhengig av Stylista på tv3 ) og laget meg kveldsgodis - eggedosis med splenda. Det var nammenam! I dag: Jobb, mat, planklipp og kanskje luking og tur med venninne. Akkurat nå: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 3. juni 2009 #1305 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) God morgen Suzy! Imponert over at du kom deg ut å joggetur etter å ha sovnet på sofaen! Det tviler jeg sterkt på at jeg hadde klart. Jeg kan jo ikke en gang dra hjemmom etter jobb før jeg trener jeg, da blir sofamila for lang. Eggedosis! Liiiiiiitt skeptisk til Splenda, men nå fikk jeg sykt lyst på eggedosis. Nammenam. Endret 3. juni 2009 av -Englefjes- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #1306 Del Skrevet 3. juni 2009 God morgen Suzy! Imponert over at du kom deg ut å joggetur etter å ha sovnet på sofaen! Det tviler jeg sterkt på at jeg hadde klart. Jeg kan jo ikke en gang dra hjemmom etter jobb før jeg trener jeg, da blir sofamila for lang. Eggedosis! Liiiiiiitt skeptisk til Splenda, men nå fikk jeg sykt lyst på eggedosis. Nammenam. Det var supergodt faktisk - og i karbofrihetens navn var dette utmerket godteri. Tenker det blir en posjon til Lost i kveld også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 3. juni 2009 #1307 Del Skrevet 3. juni 2009 God formiddag Bedre med en dårlig økt enn ingen økt i det hele tatt vet du... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #1308 Del Skrevet 3. juni 2009 Bedre med en dårlig økt enn ingen økt i det hele tatt vet du... Ha en fin dag! Så sant! Alt er bedre enn ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 3. juni 2009 #1309 Del Skrevet 3. juni 2009 Litt er bedre enn ingenting vettu Og plenklipping og husarbeid må dessverre gjøres det også... Full fart her i dag også, så bare innom med en liten og sier hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juni 2009 #1310 Del Skrevet 3. juni 2009 Ikke helt våken i dag heller, men bedre enn i går. I går ettermiddag sovnet jeg på sofaen i treningsklær før jeg skulle ut å løpe Det ble en rimelig tung tur... men jeg løp da de jækla fem kilometerene og var fornøyd med det. :dåne: Dødelig imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #1311 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Torsdagsfredag igjen I morgen har jeg nemlig fri, så da blir det som fredag å regne i dag. Herlig! Rakk nesten å klippe hele gressplenen i går (altså må resten tas i dag) og det var en ganske festlig jobb i vinden. Det kom noen kuler så jeg måtte krøke meg sammen over håndtaket på klipperen og gå på med skuldra først - og når jeg gikk andre vegen fikk jeg den i ryggen så jeg nesten mistet pusten Tror jeg måtte både se og høres interessant ut der jeg dytta og styrte på (motvind: - medvind: ). Gikk en lang tur i skogen med venninna mi i går. Hun har det skikkelig vondt og jeg føler sånn for henne. Det har akkurat blitt slutt med kjæresten (delvis samboeren) og det kom brått og uventet på. Han har noen litt "moody" sider og har fått det for seg før at de ikke skal være sammen og da har det vært pause, krangler, slitsomt og ille - og nå kom det plutselig en slik en igjen. Da satte hun ned foten og pakket sakene hans og kastet ham ut og nå har hun det sjølsagt skikkelig leit. Kjærlighetssorg dør man jo ikke av, men for hver gang blir man liksom mer og mer sårbar og kanskje mer og mer motløs. Hun er verdens beste dame og fortjener å bli båret på gullstol resten av livet, så jeg syns virkelig dette er leit. Kvelden ble sofakrok og tv: Dobbelt-Lost i går og jaggu sluttet den ikke like fordømrade gåtefullt igjen!!! I dag skal jeg få tatt resten av plenen og skal på besøk til ei venninne. Må sørge for å få trent litt styrke også, for det har jeg ikke gjort denne uka. I morgen kommer kjæresten opp med en tilhenger og vi skal få med oss en del av flyttelasset hans ned (f.eks senger, som er kjekt å ha ) så blir det helg hos ham med en hel del sjauing og fysisk arbeid. Greit det, så lenge vi er sammen, men i morgen formiddag - før han kommer - vurderer jeg å ta meg en tur på golfbanen igjen for å holde vedlike. Se om jeg klarer å ta meg rundt fire hull alene f.eks. I det minste stå litt på drivingrangen og øve. Men nå altså... nå er det tid for ! Endret 4. juni 2009 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 4. juni 2009 #1312 Del Skrevet 4. juni 2009 God morgen! Jeg er mektig imponert over trening og alt du rekker i løpet av en ettermiddag! Hvor henter du overskudd og timer fra? Bøyer meg i støvet jeg altså! Om jeg ikke rekker det senere, så benytter jeg sjansen til å ønske deg en fortreffelig helg!! Kose deg masse, og ha en deilig frifredag i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 4. juni 2009 #1313 Del Skrevet 4. juni 2009 God morgen! Jeg fulgte med på Lost en periode, men det ble rett og slett for gåtefullt for meg. Jeg får kløe på ryggen når jeg aldri får svar på ting. Og hvor mange sesonger blir det til slutt, egentlig? Får man noensinne svarene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #1314 Del Skrevet 4. juni 2009 God morgen! Jeg fulgte med på Lost en periode, men det ble rett og slett for gåtefullt for meg. Jeg får kløe på ryggen når jeg aldri får svar på ting. Og hvor mange sesonger blir det til slutt, egentlig? Får man noensinne svarene? Jeg digger det mystiske og derfor blir jeg megaengasjert i Lost :fniser: Svanungen: Jeg vet ikke om jeg er så veldig effektiv, mer tvangsnevrotisk og elsker å ha planer for dagen (og når jeg først har lagt en plan så kan jeg liksom ikke bryte den). Ble så inspirert av Englefjes sin gode intervall i går at jeg vurderer å ta intervall i dag jeg og - og styrke etterpå. Overmodig? Jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 4. juni 2009 #1315 Del Skrevet 4. juni 2009 Ble så inspirert av Englefjes sin gode intervall i går at jeg vurderer å ta intervall i dag jeg og - og styrke etterpå. Overmodig? Jeg? Her må jeg frem med med pekefingeren. Om du skal trene begge deler ville jeg definitivt trent styrke først. Intervalltrening gjør en ganske dausliten, som gjør at det er vanskelig å utføre styrkeøvelser skikkelig, og dermed får man midre utbytte av styrketreningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #1316 Del Skrevet 4. juni 2009 Her må jeg frem med med pekefingeren. Om du skal trene begge deler ville jeg definitivt trent styrke først. Intervalltrening gjør en ganske dausliten, som gjør at det er vanskelig å utføre styrkeøvelser skikkelig, og dermed får man midre utbytte av styrketreningen. Helt sant *nikker alvorlig* Jeg lover på tro og ære å gjøre det riktig. Dagens jippi! Kjæresten kommer oppover i dag istedet for i morgen!!! Hurra :rødme: Kjempestas og herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 4. juni 2009 #1317 Del Skrevet 4. juni 2009 Herlig med kjærestebesøk på torsdagfredag! Kose dere masse, og NYTE helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #1318 Del Skrevet 5. juni 2009 God formiddag! Sitter hjemme og koser meg med en kaffekopp og kjæresten. Vi venter på at bilen hans skal bli klar fra service og i mellomtiden prøver jeg å rekke å bake brød, ta en klesvask og sjekke at ungen har mat og alt annet hun trenger mens jeg er borte Ble en fin liten økt i går. Løp bare 3 drag intervall, men det var deilig likevel. Sparte bittelitt på kreftene før jeg gikk løs på styrken. Dro og besøkte venninna mi etterpå og hadde en koselig prat der. Rakk aldri å ta resten av planen for det høljet jo ned i går. Usj... Nå må jeg pakke veska og gjøre meg klar for å reise inn. Skal sjaue og bære opp til fjerde etasje, så i dag har jeg ikke dårlig samvittighet for å ikke trene, for å si det sånn... Puh... Men det blir morsomt å se leiligheten hans da Ha en fin helg damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 5. juni 2009 #1319 Del Skrevet 5. juni 2009 Kose deg masse i helgen du og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 5. juni 2009 #1320 Del Skrevet 5. juni 2009 Hjelp - har sånn treningsabsinser uka her at jeg blir fristet til intervalltrening jeg og, jeg som hater løping Spørs om jeg må prøve å skvise inn en tur på tredemølla i starten av neste uke. Hater å ha full kalender... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå