Gjest svanungen Skrevet 6. mai 2009 #1161 Del Skrevet 6. mai 2009 Knallflink med treningen! Og de støle leggmusklene har jeg også vært borti... Au! Men litt godtvondt også da, er jo et tegn på at kroppen har vært i bruk og at du bygger (først bryter ned, så bygger) muskler! Bøyer meg i støvet, du er FLINK! Barcelona hadde gjort seg... Uten golfkøller med med bikini Men men, bare et aldri så lite svangerskap til, så er vi på vei til Bali Ha en finfin dag, Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #1162 Del Skrevet 6. mai 2009 Barcelona hadde gjort seg... Uten golfkøller med med bikini Men men, bare et aldri så lite svangerskap til, så er vi på vei til Bali Ha en finfin dag, Suzy! Snakker om tidsregning! Et lite svangerskap Takk for treningsskryt. Skal kvinne meg opp til en real innsats i bassenget i dag (det ble jo bare 100 meter sist - neida bare 1000 var det). Bør fikse 1500 meter og presse meg litt denne gangen. Jeg har rett og slett som forsett å presse meg selv litt lenger og kjøre meg selv litt hardere og lengre. Ikke bare korte økter og kjapp kondistrening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 6. mai 2009 #1163 Del Skrevet 6. mai 2009 Snakker om tidsregning! Et lite svangerskap Takk for treningsskryt. Skal kvinne meg opp til en real innsats i bassenget i dag (det ble jo bare 100 meter sist - neida bare 1000 var det). Bør fikse 1500 meter og presse meg litt denne gangen. Jeg har rett og slett som forsett å presse meg selv litt lenger og kjøre meg selv litt hardere og lengre. Ikke bare korte økter og kjapp kondistrening. Prøver også å presse meg hardere for tida, spesielt på styrketreningen. Har økt endel på biceps, og har et mål om at det skal gjøre VONDT Har også økt fokus på overkropp, siden jeg nå får endel trening på beina gjennom syklingen, gåturer, ellipse etc. Herlig når kroppen fungerer bra! Svømmingen er jeg ikke så displinert på, der blir det stort sett bare noen passe intense lengder (rundt 30 min), før jeg er småforsynt. Dessuten klarer jeg virkelig ikke å holde tellingen på antall lengder/meter svømt! Fatter ikke at der er mulig Men tankene går vel i helt andre retninger.. Hihi! Må nok kjøre litt mer disiplinert trening i helsestudio i dag, og så blir det heller muligens svømming på fredag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #1164 Del Skrevet 6. mai 2009 Morsomt hvor ulike man er... jeg klarer ikke svømme uten å telle jeg! Må jo ha et mål på hvor langt jeg svømmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 6. mai 2009 #1165 Del Skrevet 6. mai 2009 Morsomt hvor ulike man er... jeg klarer ikke svømme uten å telle jeg! Må jo ha et mål på hvor langt jeg svømmer! Jammen jeg prøver!!! Hvor vanskelig kan det være i et basseng på 25 meter liksom? Kan visst være veldig vanskelig! Og det verste? At jeg knapt klarer å fokusere lenge nok til å nå 150 meter, før jeg faller helt av lasset. "Hvor mange ganger har jeg snudd nå? Hvor langt var det i stad? Hvor mange ganger har jeg vært i motsatt ende? Osv..." Lurer på om jeg må ta med et ark og en penn jeg legger i ene enden og setter "fangestrek" for hver gang jeg når den kortsiden.. Snakk om gullfiskminne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #1166 Del Skrevet 6. mai 2009 Jammen jeg prøver!!! Hvor vanskelig kan det være i et basseng på 25 meter liksom? Kan visst være veldig vanskelig! Og det verste? At jeg knapt klarer å fokusere lenge nok til å nå 150 meter, før jeg faller helt av lasset. "Hvor mange ganger har jeg snudd nå? Hvor langt var det i stad? Hvor mange ganger har jeg vært i motsatt ende? Osv..." Lurer på om jeg må ta med et ark og en penn jeg legger i ene enden og setter "fangestrek" for hver gang jeg når den kortsiden.. Snakk om gullfiskminne! He, he!!! Det er jo lett - en gang ned og opp igjen = 50 meter, en runde til og det er 100 osv.. det er jo veldig logisk det vel. Jeg tenker bare på det hele veien "når jeg kommer opp igjen dit er det 200 meter... " Kanskje jeg bare er veldig autistisk anlagt...? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 6. mai 2009 #1167 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) He, he!!! Det er jo lett - en gang ned og opp igjen = 50 meter, en runde til og det er 100 osv.. det er jo veldig logisk det vel. Jeg tenker bare på det hele veien "når jeg kommer opp igjen dit er det 200 meter... " Kanskje jeg bare er veldig autistisk anlagt...? :klø: Det høres veldig logisk ut Men altså.. For denne gullfiskhjernen her så har det faktisk vist seg å være en aldri så liten utfordring. Har jo klart det tidligere (var med på sånn "Svøm deg til et eller annet sted"-kampanje), så vet det er mulig. Men aner meg at konsentrasjonen ikke er helt tilstede. Jeg starter friskt med tur/retur = 50 meter. Og jeg kan jo legge sammen En tur/retur til, så er det 100 meter. Så reiser tankene en tur, og vips er vi der... Var det 150 meter? Eller bare 100? Eller har jeg tenkt så lenge at det har blitt 200? Og egentlig har jeg ikke tenkt i det hele tatt, for hodet har ofte bare vært befriende tomt. Helt tomt! Jaja, ingen krise akkurat dette da, får jo beveget litt på armer og bein i alle fall. Men fasinerte meg at jeg er så ufokusert at jeg virkelig ikke klarer å telle disse bassenglengdene... Kanskje jeg heller skulle telle 1, 2, 3, 4, og gange shiten med 25? I verste fall ta fingrene til hjelp? Ser for meg DEN konsentrerte svømmeren, som heller drukner enn å komme ut av tellinga! Huff, har jo nesten kuppet boka di her... Ikke meningen! Under en time igjen, og jeg er SÅ klar for å komme meg ut, hjem og på trening! Og Så glad for at jeg syklet ( kom til slutt, men det er jo nok en gang sterk vind dah... Motvind, garantert!) Endret 6. mai 2009 av svanungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #1168 Del Skrevet 6. mai 2009 Dette begynner å bli avansert altså! Jeg har meldt meg på grønt kort kurs jeg Hjelpes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 6. mai 2009 #1169 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg har meldt meg på grønt kort kurs jeg Hjelpes! Kult! Det ER jo avansert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #1170 Del Skrevet 6. mai 2009 Kult! Det ER jo avansert... Fy flate så forelska du er, sa kollegaen min, da jeg fortalte det Han har selvsagt helt rett. Jeg tror det kan bli gøy jeg - da har jeg da forsøkt det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 6. mai 2009 #1171 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei suzy Du driver på med South Beach, var det så? Har veldig lyst til å teste ut de rundstykkene, men jeg har ikke noe som kan hakke opp mandler.. Får se om jeg finner på nå lurt.. Så hvor er langt er du kommet; du er kanskje snart ferdig med fase 1? Merket noe på klærne ? Ja, dette ble jo som en runde 20 spørsmål så da tror vi avslutter med en vakker sol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #1172 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei suzy Du driver på med South Beach, var det så? Har veldig lyst til å teste ut de rundstykkene, men jeg har ikke noe som kan hakke opp mandler.. Får se om jeg finner på nå lurt.. Så hvor er langt er du kommet; du er kanskje snart ferdig med fase 1? Merket noe på klærne ? Ja, dette ble jo som en runde 20 spørsmål så da tror vi avslutter med en vakker sol. Jeg driver på SB ja - har vel egentlig ikke forlatt fase 1 helt enda, men driver på min fjerde uke nå. Jeg har enda ikke spist noe frukt og forsøker fortsatt å holde meg helt unna brød, pasta, poteter osv, men har tillatt meg en skikkelig sprekk med kaker i en dåp så... Jeg merker det på klærne, men ikke så godt på vekta akkurat nå. Jeg gikk radig ned 2,5 kg, men så var det helstopp, så nå sliter jeg litt med motivasjon og forsøker å skru opp intensiteten på treninga for å se om det hjelper noe. Ikke tjue spørsmål dette - bare hyggelig at det er flere av oss og de rundstykkene er en gudegave! Hurra!! Jeg bruker stavmikser (den har en hakker som tar både mandler og linfrø - og staven moser cottage cheesen fint). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 7. mai 2009 #1173 Del Skrevet 7. mai 2009 God morgen! I dag trengs Uten tvil... Men er jo torsdag da! Bare innom for å ønske deg en finfin dag, må kose deg Ingen sykling i dag, regnet bøtter ned... Savner det litt kjenner jeg, men uten regntøy er det ikke noe alternativ. Ikke på vilkår! Og ingen planer om å kjøpe regntøy heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #1174 Del Skrevet 7. mai 2009 Go mårrån! I dag skal jeg sitte i kurs hele dagen og alt nå sliter jeg med motivasjonsproblemer merker jeg Litt irritert på kroppen min, for i dag hadde jeg gått opp en halvkilo og dermed er jeg tilbake på stand by vekt igjen. Det er så deprimerende! Jeg passer da på alt og jeg trener bare hardere og hardere - og mer og mer - enda ser det ut som jeg står helt stille. Hvorfor er kroppen min sånn? Faen I går svømte jeg 2000 meter. Helt utrolig! Har ikke svømt så langt før noen gang, tror jeg. Var varm og trøtt når jeg kom hjem, men det var nå deilig også. Fikk varmet opp igjen støle legger, men i dag er jeg støl i lårene Føler meg like lett og ledig som ei dame på 80! I dag har jeg planer om å stikke på senteret når jeg kommer hjem fra jobb, løpe en liten oppvarmingstur og trene gjennom andre halvdel av styrkeprogrammet mitt + mageøvelser. Skal ut og gå tur med venninna mi på kvelden, så da får jeg litt av hvert. Nå får jeg vel få i meg kaffen og begynne å bære ut papir... Det skal være ommøblering her mens vi skal på kurs, så vi har fått i ordre å rydde opp. Da må jeg vel tømme den helsikes papiresken Later babes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 7. mai 2009 #1175 Del Skrevet 7. mai 2009 Go mårrån! I dag skal jeg sitte i kurs hele dagen og alt nå sliter jeg med motivasjonsproblemer merker jeg Litt irritert på kroppen min, for i dag hadde jeg gått opp en halvkilo og dermed er jeg tilbake på stand by vekt igjen. Det er så deprimerende! Jeg passer da på alt og jeg trener bare hardere og hardere - og mer og mer - enda ser det ut som jeg står helt stille. Hvorfor er kroppen min sånn? Faen I går svømte jeg 2000 meter. Helt utrolig! Har ikke svømt så langt før noen gang, tror jeg. Var varm og trøtt når jeg kom hjem, men det var nå deilig også. Fikk varmet opp igjen støle legger, men i dag er jeg støl i lårene Føler meg like lett og ledig som ei dame på 80! I dag har jeg planer om å stikke på senteret når jeg kommer hjem fra jobb, løpe en liten oppvarmingstur og trene gjennom andre halvdel av styrkeprogrammet mitt + mageøvelser. Skal ut og gå tur med venninna mi på kvelden, så da får jeg litt av hvert. Nå får jeg vel få i meg kaffen og begynne å bære ut papir... Det skal være ommøblering her mens vi skal på kurs, så vi har fått i ordre å rydde opp. Da må jeg vel tømme den helsikes papiresken Later babes Her var det mye jeg kjente meg igjen i! - ... jeg trener bare hardere og hardere - og mer og mer - enda ser det ut som jeg står helt stille. Hvorfor er kroppen min sånn? Faen Som om jeg skulle sagt det selv! - Føler meg like lett og ledig som ei dame på 80! Been there, done that! - Da må jeg vel tømme den helsikes papiresken Ja, hva er det med den teite papiresken? Jeg tømte min forrige uke, da var "toppen" vanskelig å kontrollere, så jeg måtte bare... Men du? Støle legger i går, og støle lår i dag = ekstra væske i kroppen vettu! Hva med å forsøke en restitusjonsdag? Har hørt at det skal være positivt, tror også noen jeg kjenner via KG har sagt det... Ha en finfin dag på kurs! Motivasjon? Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #1176 Del Skrevet 7. mai 2009 Men du? Støle legger i går, og støle lår i dag = ekstra væske i kroppen vettu! Hva med å forsøke en restitusjonsdag? Har hørt at det skal være positivt, tror også noen jeg kjenner via KG har sagt det... Hø? Hvem har sagt det???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 7. mai 2009 #1177 Del Skrevet 7. mai 2009 Dere to tar jo helt av! Jeg bare fortsetter å late som ingenting litt til, jeg. Håper kurset ikke blir så ille da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #1178 Del Skrevet 7. mai 2009 He, he! Det er herlig å ta av litt og du verden som det trengs! Begynner å lure på om jeg MÅ restituere i dag, for det er sykt vondt å gå nedover trapper Skal jo uansett gå tur, så kanskje bare litt styrke - bare litt...? Sukk.. jeg lurer på om jeg er i ferd med å bli treningsnarkoman jeg :klø: Kurset går veldig greit i dag. Mye lettere enn tirsdag Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 7. mai 2009 #1179 Del Skrevet 7. mai 2009 Selv treningsnarkomane trenger litt restitusjon Og uansett får du jo en gåtur i kveld, sikkert mer enn nok for skrotten det! Ny dag, med nye treningsmuligheter i morra vettu! Håper uansett du får en finfin ettermiddag, og at musklene blir litt mer samarbeidsvillige etterhvert Her er det snart treningstid, og så hjem til litt huslige sysler. Mulig svømming i morra, og så HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #1180 Del Skrevet 7. mai 2009 Det ble tjue minutter på mølla - tjue minutter styrke på bryst og armer og fem minutter med mage, planke og sideplanke. Det føles herlig! Nå sitter jeg med pølser og blomkålmos og skal snart opp til venninna for å gå tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå