Gjest Sisu Skrevet 17. mars 2009 #961 Del Skrevet 17. mars 2009 Ønsker deg en fin dag også Suzy - ser ut til at antisnø-klubben vår har gjort susen! Her er det nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #962 Del Skrevet 17. mars 2009 Ønsker deg en fin dag også Suzy - ser ut til at antisnø-klubben vår har gjort susen! Her er det nemlig Gjett om det funker! Det smelter unna som bare f her nå. Herlig vårfeeling, sjøl om det blåder heftig - men det er helt normalt når det skifter fra kald til varmere luft det. Langt møte, men heldigvis litt kortere enn sist, gang i dag. Rekker bare å skrive littegranne, så er jeg ferdig på jobb og i morgen skal jeg fylle inn som sjef igjen... Satser på å svømme i morgen og å late meg i dag. Kjenner det begynner å bli vår - jeg rkibler inni meg etter å ryde og ordne inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. mars 2009 #963 Del Skrevet 17. mars 2009 bare å si ifra, så kan du få en kickstart ved å rydde litt her hjemme hos meg også.... Motivasjonen til det (motivasjonen til alt for å være ærlig) er litt på bunn om dagen kan du si. Bare å si ifra så skal du få lov til å smitte meg med iveren din om du vil det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #964 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) He, he! Det er jo litt ironisk at jeg kriblet så intenst som jeg gjorde i går og endte med å gjøre det stikk motsatte av å være effektiv. I går hadde jeg den slappeste kvelden ever (også kan jeg ikke annet enn å gjøre narr av meg selv når jeg skriver slikt jeg rkibler inni meg etter å ryde og ordne inne. Åpenbart har dysleksien bredt seg ut med våren også... ) Jeg gikk ned på senteret vedsiden av jobben og tok 20 minutter med sol rett etterjobb, svingte hjem og måkte resten av verandaen, vasket kjapt over kjøkkengulvet og pakket toalettmappa. Så kom kjæresten innom og hentet meg, plasserte meg i sofaen, laget middag til meg og jekket en flaske med god rødvin klokka 16.30 Så så vi på skummel film, spiste deilig middag, snakket, leste avis, sløvet og glante på tv resten av kvelden før vi la oss og .. øhm.. koste oss videre en stund. Utrolig uthvilt og fornøyd i dag og det er sikkert like greit, for dette blir en stressdag uten like... I kveld skal kjæresten kjøre flyttelass - altså stable saker og ting inn i garasjen min. Greit å få ting unna så han får malt litt, vasket litt osv i leiligheten før hun som har kjøpt skal ta over. Jeg satser knallhardt på å komme meg i svømmehallen. trenger å ha en ikke fullt så slapp dag i dag, tror jeg Nå må jeg derimot jobbe. Puh... Endret 18. mars 2009 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 18. mars 2009 #965 Del Skrevet 18. mars 2009 Høres ut som en herlig ettermiddag i går, Suzy! Og så deilig å våkne energisk i dag! Håper dagen ikke blir sånn superstressa, og at du kommer deg i svømmehallen i ettermiddag! Blir treningsfri på meg i dag også, men er påmeldt og klar for spinninga i morra. Da MÅ jeg jo bare! Kan jo få abstinenser av mindre Ha en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 18. mars 2009 #966 Del Skrevet 18. mars 2009 Det er så godt å se at alt går bedre med deg, selv om det sikkert er tungt fortsatt. Håper dagen på jobb i dag gikk fint, og at du fikk unna det du skulle få gjort. Jeg er litt nedlesset i arbeid om dagen, men klarer ikke å være så supereffektiv som jeg gjerne skulle vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #967 Del Skrevet 19. mars 2009 God morgen! O-Ren! Så koselig å se deg. Sliter med motivasjonen sjøl om dagen. Bruker nok mye krefter på å håndtere det følelsesmessige i livet mitt nå og det har vært en ganske stri vinter, rett og slett. Mye langvarige sjukemeldinger har virkelig gjort sitt til at det har vært tøft på jobb - og i tillegg skal vi over i et nytt datasystem som skal være oppe og stå først i mai, så sjefen er på kurs hele tiden og det kommer til å bli mye stress og ekstrajobb. Så tenker jeg mye på å jobbe hos kjæresten og be om permisjon. Snakket med en kollega i går, som har opplevd situasjonen mye slik som meg (men kanskje enda tøffere) og som har søkt seg plass på en etterutdanning i utlandet fra høsten. Det gjør selvsagt det hele enda vanskeligere for meg, men jeg kan ikke annet enn å forstå henne. Hun er klar på at om hun ikke får perm så sier hun opp, så den er igrunnen grei. Det er ille når bedriften er så sårbar at de resterende medarbeiderene knekker når 2-3 er sjukemeldt over lengre tid... Det ble svømming i går. Skikkelig godt, men totalt kaos i bassenget igjen. Masse folk og hit og dit... Jeg fikk trasset meg til mine 1000 meter og er fornøyd med det. Det er jo utrolig deilig etterpå, sjøl om jeg av og til lurer på hvorfor jeg gidder når jeg er der. Laget først tacomiddag for kjæresten og datteren. Kjempegodt og ganske lenge siden sist, faktisk. Kjæresten sjauet ting inn i garasjen min, mens jeg svømte også kom han tilbake etterpå og sov over. Vurderer katteholdet mitt kraftig nå. Har luktet et eller annet guffent et par dager og datteren hadde kikket rundt, da hun mistenkte at en av dem hadde gjort fra seg inne. Vel.. i går fant jeg det... En haug med møkk og tiss på sisalteppet mitt, på gardina og gulvet. Fy f!! Jeg blir så eitrande forbanna! Må jo bare se det an, men jeg tviler på at teppet lar seg redde. Vi dro det ut og kjæresten hadde renseaksjon i snøen, men det skal mye til at de ikke lukter det og gjør det på nytt om de først har gjort fra seg på et teppe. Da blir det bare å kaste et ett år gammelt teppe Skjønner ikke hvorfor de har gjort det heller, for de har kattedør og kan gå ut og inn akkurat som det passer dem. Om det fortsetter så tror jeg faktisk jeg må vurdere å kvitte meg med dem. Jeg kan ikke drive på slik, rett og slett. Vel, vel... I dag er det trening igjen. Skal være instruktør og kjenner jeg er ganske klar for å legge på litt mer vekt på stanga i dag og virkelig ha litt vondt Har veldig godt av styrketreninga, men det er litt lite med en dag i uka antagelig. Får se om jeg klarer å få inn en dag til fra etter påske. Det meste skal visst foregå fra etter påske... Ser meg selv i speilet om dagen og er ikke veldig glad. Matmessig og trivselsmessig kunne jeg levd slik som dette, men utseendemessig... Huff nei Jeg må ned. Først må jeg ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 19. mars 2009 #968 Del Skrevet 19. mars 2009 God morgen Suzy! Vil bare få ønske deg en finfin torsdag, håper ting løser seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #969 Del Skrevet 20. mars 2009 Fredag gitt! Dagen startet alldeles fantastisk bra med en varm og veldig nær mann ... og vips var vi nesten en halvtime forsinket fra morran av Men det var det verdt Kanskje noen av dere er drømmetydere - jeg drømte nemlig utrolig sært i natt: Jeg var i en stor og høyloftet stue, som det var skikkelig rotete og kaotisk i. Det var ikke egentlig hjemmet mitt og jeg var kanskje også bare halvvegs meg selv - jeg så meg litt utenfra om det er mulig å si det slik. Uansett jeg skulle pakke en koffert og jeg hadde litt dårlig tid på meg, men jeg ble distrahert av et dukkehus (sånt vi alle hadde på tidlig 80-tall, vet du) som sto foran meg. Jeg syntes huset hadde så stygg tapet og skulle finne en som passet bedre i en bok med små tapetbiter (sånn prøvebok) som lå foran meg. Men uansett hva jeg så på så var det utrolig stygt (lyseblå og hvite striper med bacon-mønster) eller altfor stormønstret så det ikke var plass til det på den lille veggen. Det eneste som passet var det tapetet som var på veggen fra før. Snodig... I dag skal jeg til Sverige for å kjøre snøscooter - det er en jobbtur med kjæresten, så det blir sikkert koselig og gøy. Det skal visst være utrolig morsomt, sier de som vet noe om det - jeg får nå bare pakke scooterdressen og henge med. Vi blir borte hele helga, så da blir ingen ting gjort hjemme. jeg syns det er gøy å være på tur, men det er samtidig litt stress å være borte hele helga - får jo ikke gjort noe annet da. Tett opp til deadline i dag så jeg får jobbe på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 21. mars 2009 #970 Del Skrevet 21. mars 2009 Snøskuter er gøy! Håper du har ei knall helg og at dere har finvær ikke minst! Halve gleden det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 22. mars 2009 #971 Del Skrevet 22. mars 2009 Håper du har hatt en koselig tur i helgen! Og at du får en god start på uken... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 22. mars 2009 #972 Del Skrevet 22. mars 2009 Håper du har hatt en fin helg, Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #973 Del Skrevet 23. mars 2009 Skuter er gøy, men au, au så støl i ryggen etter timevis på en slik en. Veldig uvant belastning tydeligvis, for jeg er stiv i ryggmusklene fra ca midt på til nedenfor korsryggen. Det var skikkelig moro å kjøre da, og en hyggelig tur. Hadde mildt og fint vær og i går tittet til og med sola fram litt. Har, til tross for avsindig mye klær, frosset på meg et eller annet så jeg er litt snørrete og hostete. Håper bare det går over av seg selv. Ja, ja.. i dag er det en uke til kjæresten er vekk Vet ikke hva jeg skal si om det annet enn at det ikke er noe å gjøre med det. Jeg må jo bare ta det. Han kommer opp og blir hos meg hele påsken gjennom, men jeg skal selvsagt jobbe to av helligdagene. Litt surt... akkurat denne påsken da jeg igrunnen trenger den tiden jeg kan få grabbet til meg. Det går nå uansett. Han kan alltids fylle dagene med noe hjemme hos meg og han er jo der. Det er forsåvidt det viktigste. Litt spent på sykkeltimer i dag med litt støle lår og stiv rygg etter skuterhumpeti-hump... Forhåpentligvis betyr det at jeg får vrmet og løst helt opp i alt og dessuten blitt så gjennomgående varm at all forkjølelse bare har rent av meg i det samme Håpet er virkelig lysegrønt! Får vel begynne å lete meg gjennom mailer og oppdatere meg her, så jeg har noe å drive med i dag også. Men først er det selvfølgelig tid for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 23. mars 2009 #974 Del Skrevet 23. mars 2009 God morgen, Suzy! Høres ut som om kroppen har funnet noen nye og ukjente muskler ja! Får håpe det hjelper med en aldri så liten sykkeløkt i dag! Jeg har stadig trodd at all stølhet vil forsvinne bare jeg blir god og varm og får tøyd litt, men den gang ei... En liten stund senere, og jenta er like støl! Hihii! Tar en og ønsker deg en finfin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #975 Del Skrevet 24. mars 2009 God morgen. Litt bekymra for om jeg er i ferd med å bli sjuk igjen. Sår hals og virkelig tung og sår kropp. Fader altså! Dette har jeg egentlig ikke tid til. Hele uka er fyllt med gjøremål og plikter, så det er ikke rom for sjuk. Basta. I dag skal jeg til massøren min igjen. Det kommer til å være veldig velplassert denne gangen. Jeg ble mjukere på treninga i går, men jeg er fortsatt ganske støl i ryggen og ikke minst er jeg stiv bakpå skuldrene. Blir godt å bli knadd opp igjen, men antagelig vondt også. Hun pleier å være ganske så treffsikker den dama der. Tung trening i går ja. Første timen var ok, men den siste slet jeg med å beholde energien. det hjelper ikke at det er så få på timen heller.. Jeg lurer veldig på hvorfor, så jeg vurderer å få hjelp av coachen vi har til å se på timen og vurdere om jeg burde forbedre den. Ellers bruker jeg all min ledige tid med kjæresten. Får med meg alle morgener og kvelder jeg kan nå de siste dagene. Jeg kommer til å savne det daglige. Dette blir en tøff overgang. I dag skal han sjaue litt ting igjen, tror jeg. Leilgheten er snart helt tom, så da er det bare å støvsuge og se over, så kan han være hos meg de siste dagene før han reiser inn. Nå - kaffe og jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 24. mars 2009 #976 Del Skrevet 24. mars 2009 Hei Suzy! Skjønner godt at du bruker all ledig tid på kjæresten nå, må liksom benytte sjansen og få mest mulig ut av den siste uka. Kommer til å bli veldig tomt, men dere klarer det! Ruskete i halsen jeg også, men nekter å bli syk! Har virkelig ikke tid... Hvis jeg får sendt påmeldingsskjemaet (er en feil i online-skjemaet, så påmeldingen blir ikke sendt, men har sendt epost i stedet, håper det fungerer), så skal jeg på seminar fra søndag til tirsdag neste uke. I tillegg skal jeg på seminar på torsdagen denne uka, ergo går det plutselig helt i ett igjen. Men mye interessant da! Og artig å få det med seg Nyt massasjen i dag, selv om det også gjør litt vondt! Det GJØR godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #977 Del Skrevet 25. mars 2009 Å jeg får igjen noe så vanvittig bra på skatten! Hurra!! :duskedame: Nå blir det nytt kjellervindu, ny veranda og kanskje til og med en liten, liten ferietur! Å så deilig dette var MEN jeg er sjuk. Nå igjen. Det er helt klart. Formen er virkelig elendig og halsen er kjempesår, men jeg holder nå ut her. Skal til tannlegen midt på dagen og må få gjort ferdig det jeg driver med nå, så jeg får nå bare gå ut og handle meg noe paracet etter morgenmøtet og satse på det beste. Gruff... Å som jeg kommer til å savne å krype inntil den varme kjæresten min om morgenen (vel kvelden og)... Krabbet inntil ham i dag og lå lenge og våknet med nesa mot halsen hans. Han lukter så godt, føles så god å klemme på og er så varm som en radiator () og kunne ikke tenke på annet enn at jeg snart må våkne uten ham... Fader så unødvendig alt dette føles! Mer varm drikke.. halsen er som sandpapir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 25. mars 2009 #978 Del Skrevet 25. mars 2009 Å jeg får igjen noe så vanvittig bra på skatten! Hurra!! :duskedame: Heldig du! Jeg venter utålmodig! Ikke noe brev i dag, og det gikk ikke an å logge seg inn og sjekke det på skatteetaten heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 26. mars 2009 #979 Del Skrevet 26. mars 2009 Skattepenger er moro! Håper du får en kjempefin dag! Skal bare jobbe frem til lunsj jeg, så er det leverandørbesøk resten av dagen (og utover ettermiddagen/kvelden). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #980 Del Skrevet 26. mars 2009 God morgen! Sitter her og kjenner og kjenner etter - skal jeg ringe Lise som er ansvarlig for fravær på treningssenteret og melde meg sjuk i dag eller skal jeg ikke. Jeg hoster og harker og hadde jeg hatt fri hadde jeg aldri i verden trent i dag, men så er det i aller høyeste grad mulig å fake meg gjennom timen i dag (ikke belaste så mye og bare svette littegranne) og håpe på det beste... Hm... gruble, lure... Jeg tror jeg satser på å kjøre - om jeg ikke blir noe dårligere i løpet av dagen. I går kveld hjalp jeg kjæresten å sjaue sofa og et par andre ting, så nå er garasjen min stappende full. Bortsett fra et lite velsignet hjørne til kjøleskap, vaskemaskin, komfyr og tørketrommel. Og da er huset hans tomt. Det er rart og innvendig slitsomt. I kveld skal jeg forøvrig på Tupperwareparty - det er det jammen lenge siden jeg har vært på. He, he!! Gleder meg igrunnen, men håper jeg ikke faller for fristelsen til å handle noe særlig. Det er lite å leve på resten av måneden, for å si det sånn. Betalte akkurat en haug med regninger og det var ikke overvettes mye igjen på kontoen til andre ting... Og jeg skulle helt klart ha hatt en ny pulsklokke, men det må nok antagelig vente til skattepengene kommer Hm... nå føler jeg meg enda mer ræva... Jeg tror jeg sender ei melding og ber om avløsning i dag jeg. Frem og tilbake altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå