Suzy Skrevet 2. november 2008 Forfatter #321 Del Skrevet 2. november 2008 Fantastiske svar, Suzy! Jeg er forøvrig like sjokkert som deg. Noen burde gå i seg selv og foreta en heftig gransking av sin modenhet og tankemønster. Det er vel derfor jeg blir sint - jeg blir så sjokkert over hva folk får seg til å si. Tenker de ikke på andre i det hele tatt. Er det ikke et gram med empati ute og går..? Ja, ja... Gus har jeg vel sett i aksjon fra før, så jeg regner med at han skriver sånt for å provosere. Nå har jeg en 16 år gammel datter, så jeg kjenner litt på hva jeg ville følt om noen gjorde noe slikt mot meg.. Ohoi.. han hadde ikke levd lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 2. november 2008 #322 Del Skrevet 2. november 2008 Utrolig spesielle tråder.. eller kanskje ikke, for KG? "Stygge fitter". Det er helt ærlig talt noe jeg aldri hadde tenkt over før.. Det har liksom ikke vært et tema. Og ang Gus. Han fremstår bare som en idiot der. Å ikke "klare å motstå" å "feie over" datteren på 16.. Nei. Nå har ikke jeg barn, men hvis jeg hadde satt meg i morens sko hadde jeg flydd i flint. Fy faen for et lavmål, rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 2. november 2008 #323 Del Skrevet 2. november 2008 God natt, Suzy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. november 2008 Forfatter #324 Del Skrevet 3. november 2008 Ååhhh Det er hardt å dra seg opp igjen til jobbe bare 12 timer etter at du forlot den. Men jeg er her og jeg er i gang. I allefall nesten. Bare kaffen blir ferdig nå, så skal jeg virkelig begynne for fullt. Er egentlig i godlune, for kjæresten kom og sov over i natt og det er ikke noe som gjør meg lykkeligere enn å krype inn i armene hans om kvelden. Åh så glad jeg er i ham! :rødme: Våkner med et smil om munnen fordi han er i senga mi og starter dagen glad i hjertet fordi han er min Vel, i dag er det jobb og ukas langøkt på trening. Blir godt etterpå, men akkurat nå føler jeg meg bare tung i kroppen. Skal forsøke å kjøre styrkeprogrammet mitt de riktige dagene denne uka (mandag, onsdag og fredag) i tillegg til de vanlige treningene. Dvs jeg har kveldsvakter mye av uka, så det blir andre alternativ på dagtid, men det er jo helt greit det. Åh, nå må den kaffen være klar. Jeg klarer ikke tenke Ønsker alle som kikker innom en nydelig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsæssa Skrevet 3. november 2008 #325 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg likte også den "håper-den-råtner-og-faller-av"-kommentaren din... Noen folk... Jeg tar meg selv i å tenke at det kanskje er et troll som bare er ute etter å provosere, men dessverre så er det jo folk som er sånn... Satser på langøkt på trening i kveld jeg også - gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 3. november 2008 #326 Del Skrevet 3. november 2008 Godlune på grunn av kjærestesoving høres så utrolig koselig ut. Kjenner jeg gleder meg til neste gang det skjer hjemme hos meg! Syns det virker som at du er fryktelig glad i, og forelsket i, kjæresten din - det gleder meg å se! Jeg har lyst til å takke deg litt ekstra Suzy, for alle de gode ordene i boken min, og for støtten jeg føler jeg får fra deg. Du er en slik verdifull figur i hodet mitt, der jeg blir glad for å ha fått en tilbakemelding fra deg, og blir glad for å se at du har det bra. Selv om dette er en verden utenfor den "virkelige" verden, så er det i aller høyeste grad virkelig. Bak brukerne finnes det virkelige mennesker, og du skiller deg ut som en av de aller beste. Støtten, oppmuntringen og ordene fra deg har stor tyngde må du vite. Ja.. Du er på hjertelaget mitt! Så takk for det, kjære Suzy! Og ha en strålende dag videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. november 2008 Forfatter #327 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har lyst til å takke deg litt ekstra Suzy, for alle de gode ordene i boken min, og for støtten jeg føler jeg får fra deg. Du er en slik verdifull figur i hodet mitt, der jeg blir glad for å ha fått en tilbakemelding fra deg, og blir glad for å se at du har det bra. Selv om dette er en verden utenfor den "virkelige" verden, så er det i aller høyeste grad virkelig. Bak brukerne finnes det virkelige mennesker, og du skiller deg ut som en av de aller beste. Støtten, oppmuntringen og ordene fra deg har stor tyngde må du vite. Ja.. Du er på hjertelaget mitt! Så takk for det, kjære Suzy! Og ha en strålende dag videre! Åh wow! Nå ble jeg helt mjuk i hjertet mitt. Det var flotte ord fra deg Supra og jeg kan nesten bare si ditto. Det er ikke en virkelig verden, men det er virkelige mennesker med virkelige liv her inne og noen bryr man seg mer om enn andre - og jeg bryr meg liksom litt ekstra om deg da Du skriver morsomt, er omsorgsfull, fantasifull, ressurssterk og dyp - og det er artig å bli stadig bedre kjent med deg. Så det så Dessuten sprer du mye sånn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 3. november 2008 #328 Del Skrevet 3. november 2008 Nåh. Nå ble jeg varm i kinnene. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 3. november 2008 #329 Del Skrevet 3. november 2008 God formiddag, Suzy! Jeg tenkte på deg i dag også, da jeg syklet i vei etter Does your mother know. Den er nemlig en av sangene som jeg har beholdt fra mitt forrige program. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. november 2008 Forfatter #330 Del Skrevet 3. november 2008 God formiddag, Suzy! Jeg tenkte på deg i dag også, da jeg syklet i vei etter Does your mother know. Den er nemlig en av sangene som jeg har beholdt fra mitt forrige program. *stolt* Det er og blir en gladsang og jeg synger alltid av full hals når jeg kjører den på spinninga - og smiler omtrent sånn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. november 2008 Forfatter #331 Del Skrevet 4. november 2008 God formiddag! Sitter ved kjøkkenbordet med en kopp kaffe, varme nøttemuffins på gang i ovnen (det blir godt når jeg kommer fra trening) og store planer om å gå på Body Pump time klokka 11. Hadde ei knalløkt på sykkelen i går. Det var mange på 3-timen min og dermed ble jeg skikkelig inspirert og kjørte både dem og meg til absolutt grensa. Jeg var helt oppe på 95 % av makspuls, MEN jeg lurer på om maksen min kan ligge over 200, for selv om det er vanskelig og relativt sjeldent å komme opp på 190 (som altså er 95 % for meg), så kommer jeg meg veldig fort igjen og klarer fint å rope samtidig - i allefall når jeg insturerer... Vel.. får bare ta en test en da, sjøl om det er tragisk tungt og kjedelig... Har kveldsvakt på jobben i dag og vet at de blir travelt i dag, så jeg gruer litt. Dessuten er jeg veldig dårlig på kveldsjobbing. Jeg fungerer definitivt best på morgenen og blir umåtelig trøtt og uopplagt på kvelden. Det er nå bare tre vakter så er det fri, så det er ikke så synd på meg. Nå skal jeg ta en liten sving på KG, så får jeg vel skifte og dra på trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 4. november 2008 #332 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Høres ut som at du virkelig tok av i går på trening - høres herlig ut! Her verker det både bak og fram, og opp og ned, men jeg SKAL på spinning i kveld! Så får det briste eller bære. Nøttemuffins høres deilig ut, tror jeg skal la være å spørre om oppskriften dog.. trenger ingen flere fristelser. Ha en fin trening, kjære venn. Endret 4. november 2008 av Supramundane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. november 2008 Forfatter #333 Del Skrevet 4. november 2008 Nøttemuffins høres deilig ut, tror jeg skal la være å spørre om oppskriften dog.. trenger ingen flere fristelser. Det er lavkarbo nøttemuffins, så de er sunne som bare det Her: Nutty cheese muffins 113 g mandler 113 g valnøtter 80 g smeltet smør 113 g revet ost (du kan bruke cottage cheese også) 4 egg 1 ts bakepulver Mal nøtter og mix alt sammen. Jeg steker dem i en fast muffinsform og da blir det 12 stk. De er herlige varme med ost på! Jeg har brukt ca 10 g mindre smør forresten og har eksperimentert med stort sett bare mandler og litt peanøtter. Funker det og;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 4. november 2008 #334 Del Skrevet 4. november 2008 Nåja, jeg er allergisk mot valnøtter, så jeg tror det får bli med fantasien. Men de hørtes unektelig fantastisk gode ut (jeg ignorerer at det går an å bruke bare mandler og peanøtter som alternativ). Kos deg på trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. november 2008 #335 Del Skrevet 4. november 2008 Søte, snille, SuzySnuppa! Takk for at du skrev så snilt til meg i dagboka mi her forleden dag. Det gjorde stor forskjell den dagen. Du er en varm og god person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. november 2008 Forfatter #336 Del Skrevet 4. november 2008 Søte, snille, SuzySnuppa! Takk for at du skrev så snilt til meg i dagboka mi her forleden dag. Det gjorde stor forskjell den dagen. Du er en varm og god person. Det var en helt selvfølgelig ting det. Takk for gode ord tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 4. november 2008 #337 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg skal bare inn og ha meg en natta-klem før jeg legger meg her nå. Håper du har hatt en fin kveld, kjære Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. november 2008 Forfatter #338 Del Skrevet 5. november 2008 God morgen! Da satt jeg her med kaffen min igjen... Frokosttv på i bakgrunnen, fyr i ovnen og kosedressen på Mjukstart på dagen! Bare to dager igjen med kveldsjobb nå og deretter er det fire deilige dager med fri. Å som jeg gleder meg!! Satser på å dra på spinning i dag. Time klokka 10 på senteret der jeg pleier å gå og en slags sirkelitreningstime etterpå. Litt usikker på den siste, for jeg trente styrke i går og må ta hjemmeprogrammet mitt i dag også... men det er sikkert greit. Trenger jo ikke ta ut alt heller Søtsjuk og menstjukk i dag... Blæh.. Føler meg omtrent like lekker som en sekk med poteter. Merkelig hvordan selvbildet endrer seg sånn fra dag til dag.... :klø: Får vel ta en runde her inne og komme meg avgårde. er deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 5. november 2008 #339 Del Skrevet 5. november 2008 Menstjukk. Vittig beskrivelse egentlig .. Skjønner godt det blir fint med noen dager fri nå ja. Har du lagt noen planer for de eller? Oppussing kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. november 2008 Forfatter #340 Del Skrevet 5. november 2008 Menstjukk. Vittig beskrivelse egentlig .. Skjønner godt det blir fint med noen dager fri nå ja. Har du lagt noen planer for de eller? Oppussing kanskje? Åssen kunne du gjette det?? Har igjen litt småplukk nede i kjelleren, så jeg har lurt på om jeg skulle få gjort det ferdig. Burde vasket litt der, og malt ferdig vinduer, tettet rundt røret til ovnen så jeg kan fyre opp der nede, sy gardiner kanskje, lage meg en lettvegg... ja du vet, det er mye som skal gjøres. Og disse dagene hr jeg bare rett og slett vært lat. Orker ikke begynne med noe før jeg skal på jobb... Ikke noe annet enn å trene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå