Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest O-Ren Ishii
Hei O'Ren!!!

Jeg er litt gretten på snøen, må jeg innrømme, men jeg skal la være å være sur om den blir liggende nå. Bare det blir sparkføre slik at det kan bli mulig å ta seg frem til jobb på vettugt vis, så skal jeg ikke klage. Nå er det jo ikke mulig å sykle og det er bare tull å kjøre når det ikke er lengre til jobb.

Og ja - det er litt rart at det skal være slik en overraskelse hvert år... :fnise:

Spark. :hjerte: Jeg savner virkelig den gode, gamle sparken. Her jeg bor er det jo totalt umulig å bruke spark på vinteren, men når vi en gang kommer oss ut av sentrum og til en plass som har potensielt sparkføre på vinteren skal jeg helt klart kjøpe meg en ny.

Husker jeg drev med utstrakt kamikaze-sparking da jeg gikk på barne- og ungdomsskolen. Bare nedover til skolen ga superbra fart (spesielt om noen satt på), det er nesten et under at vi ikke ble påkjørt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nøyaktig 45 minutter til jeg skal plukke opp samboeren .... Klarer nesten ikke vente! :blush:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spark. :hjerte: Jeg savner virkelig den gode, gamle sparken. Her jeg bor er det jo totalt umulig å bruke spark på vinteren, men når vi en gang kommer oss ut av sentrum og til en plass som har potensielt sparkføre på vinteren skal jeg helt klart kjøpe meg en ny.

Husker jeg drev med utstrakt kamikaze-sparking da jeg gikk på barne- og ungdomsskolen. Bare nedover til skolen ga superbra fart (spesielt om noen satt på), det er nesten et under at vi ikke ble påkjørt. :ler:

Spark er et strålende fremkomstmiddel!

Dessuten er det mye letter å få med seg handleposer på spark enn på sykkel. Sparket alltid til skolen da vi var små - laget spatktog og sånn :ler:

Gøyale tider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God fredagsmorgen.

Litt muggen i dag, kjenner jeg. Først gikk jeg glad og fornøyd på trening i går - EN time for tidlig til timen, fordi jeg hadde fått feil timeplan med meg (det er to senter her og dette er ikke det senteret jeg vanligvis går på). Så da ble det nødløsning med styrketrening, men ikke akkurat det jeg hadde lyst på i går altså :forvirret:

Somlet rundt med å rydde i kjelleren i går kveld, og derfor er jeg trøtt i dag, for jeg ble oppe litt for lenge. Så savner jeg tid med kjæresten. I går hadde han det for travelt, i dag skal han bort, og i helga får han datteren på besøk - og jeg skal jobbe. Derfor blir det antagelig lite tid sammen. Det er jo ikke noen krise, men jeg kjenner jeg er litt klamrete inni meg og litt survete, rett og slett. Er vel premenstruell :rodme:

Nesten så jeg skammer meg over å være så sutrete....

Men i dag skal jeg trene for det trenger jeg virkelig. Om jeg ikke blir svett i dag, så kommer jeg til å ta livet av en eller annen, Garantert!

Får vel begynne å jobbe litt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, Suzy da. Skjønner at du ikke har noen helt topp morgen ja! Syns det er lov til å ha veldig lyst til å være sammen med kjæresten sin jeg, og lov til å syns det er kjedelig når det ikke passer helt. Av og til må man "sutre", for å lette litt på trykket!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å takk, søte jenter! :hug:

Jeg misliker å jobbe helgevakter, det er nok en del av at jeg er så muggen i dag. Det er langt mellom vaktene, så det er ikke synd på meg i det hele tatt, men det er utrolig kjedelig, rett og slett. Det er en stilel helg visstnok, men jeg har da sørget for noe ok å gjøre, så da skal jeg nok få det greit på jobb, men likevel... det betyr at det ikke er noe fritid før på fredag til uka og det er leeenge til!

Så er det vel litt uvant for meg å føle seg så "klamrete".

Jeg er så redd for å være avhengig av en mann - igjen. Redd for å elske for høyt og bli skuffet og forlatt og ydmyke meg nok en gang, så på en side holder jeg ham på en armlengdes avstand og på den andre siden har jeg bare lyst til å være sammen med ham hele tiden. Jeg syns jo han er fantastisk og jeg vil så gjerne at han skal være glad for meg og ville være sammen med meg resten av livet - også er den lille Suzy inni meg dødsredd for at han skal finne ut hvor kjedelig og teit jeg egentlig er og dermed ikek gidde meg mer...

TYPISK premenstruelle tanker igrunnen :sukk:

Jeg kjenner at jeg bare må trene og det knallhardt nå. Trenger nok å klarne hodet litt.

Vurderer å få gått på kino midt på jobbdagen også. Mamma lurte på om jeg ville være med og det tror jeg jammen at jeg vil. Det er jo mulig å jobbe før og etter, tross alt.

Nå må jeg ta litt lunsj for jeg skal ut klokka 12 i dag på en sak...

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgevakter er og blir kjedelig, uansett hvor mange eller få man har ! Så det skjønner jeg godt! Koselig at du kan få gått på kino med din mor da, det syns sikkert hun og!

Jeg kjenner igjen den følelsen du har ang kjæresten din,.. Men det er vanskelig å sette ord på det. Å holde noen på avstand men å samtidig ha lyst til å trekke de mot seg.. Ikke så enkelt. Og av og til oppleves det sikkert som litt merkelig for den andre parten også. Jeg tenker av og til på hvordan livet mitt ville blitt hvis jeg hadde mistet samboeren. Både hvis han hadde valgt å gå fra meg, men også mistet av andre årsaker. Og det er skremmende å se hvor lite "annet" jeg har. Hele livet mitt dreier seg rundt oss.. og selv om det føles bra, så er det vel ikke utelukkende bra heller. Men kanskje er det sånn å være sammen med noen som man er bestevenn med. Vanskelig å si. Håper du klarer å trekke kjæresten din nærmere deg, heller enn å holde han på avstand. At han skal finne ut at du er kjedelig og teit er ikke mulig. Du er nemlig alt annet.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det hjelper har jeg PMS på etterskudd idag.

are vær litt sur idag, noen ganger er det litt godt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lørdag.

Ja, her sitter jeg på jobb og har lyst til alt annet. Tenker på vaskemaskina jeg skulle vært hjemme og hengt opp, på maten jeg handlet mellom to ting i sted og som ligger i baksetet på bilen og kanskje blir altfor kald, på styrketreninga som jeg må få tatt i dag....osv osv osv Var det noen som mumlet ufokusert? :rodme:

Nå har jeg i det minste fått tid til litt lunsj og kokt meg dagens første skikkelig kopp med kaffe. Og nå er det jaggu snart mørkt!

Får vel bare begynne å gjøre noe fornuftig, så kan jeg ta med meg pc'n hjem og knotre litt til kvelds også kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer:

Ha en fin søndag

TAKK!! :hug:

På plass igjen og i gang med arbeidsdagen. Har endel å gjøre, så jeg regner med at denne dagen kommer til å gå unna.

Glad i dag. I går kom kjæresten på besøk og så på film med meg og datteren, for datteren hans (som er på besøk) hadde med seg ei venninne og de skulle ha en gutt på besøk der kjæresten min bor, så han måtte oppholde seg litt ute av huset :fnise:

Fint å se ham og i dag kommer han for å sove over, tror jeg. Da er alt så mye bedre!

Satte vekkeklokka på åtte i dag, slengte meg ut av senga og gikk rett ned i kjelleren og trente styrke i 20 minutter. Veldig stolt av meg sjøl. Dusjet og koste meg, laget diger frokost med egg, bacon og juice og satte på nye klesvask. Etter frokosten henge jeg opp klær og dro på jobb - og nå sitter jeg bare og venter på at kaffen skal være ferdigkokt så hodet mitt kan få skrudd seg på... :Gjesp:

På tide å gire opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg røytet ut eder og galle på to tråder... På tide å slutte å henge på KG og heller jobbe litt igjen kanskje...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest O-Ren Ishii
Nå har jeg røytet ut eder og galle på to tråder... På tide å slutte å henge på KG og heller jobbe litt igjen kanskje...?

Nysgjerrig! Hvilke tråder? (Jeg har ennå ikke tatt oppdateringsrunde på KG i dag.) Og så flink du er som stod opp tidlig og trente før jobb! Anerkjennelse! :)

Kjenner meg forøvrig godt igjen i det å burde jobbe fremfor å henge på KG. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrig! Hvilke tråder? (Jeg har ennå ikke tatt oppdateringsrunde på KG i dag.) Og så flink du er som stod opp tidlig og trente før jobb! Anerkjennelse! :)

Kjenner meg forøvrig godt igjen i det å burde jobbe fremfor å henge på KG. :sjenert:

To på seksualitet om stygge fitter og om det slemmeste du har gjort. Av og til lar jeg meg bare trekke opp... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii
To på seksualitet om stygge fitter og om det slemmeste du har gjort. Av og til lar jeg meg bare trekke opp... :rodme:

*løper avgårde for å lese*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii

Fantastiske svar, Suzy! :rulle:

Jeg er forøvrig like sjokkert som deg. Noen burde gå i seg selv og foreta en heftig gransking av sin modenhet og tankemønster. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...