Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

God morgen! :kaffekopp:

Har fått med meg at Tiger'n har hatt en sprek start på dagen. Du imponerer stadig. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mårnings! :kaffekopp:

Her blir det intervallspinn i kveld, gleder meg (it's gonna hurt...) :trene:

Håper det er en fin tirsdag i tigerstaden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag!

Rett fra sykkel til møte - og dermed rak jeg aldri innom her :ler:

Startet dagen med å si "å nei" da klokka slo seg på i dag. Var laaangt inne i drømmeland og ville absolutt ikke opp. Men måtte jo bare og det var som vanlig deilig, så fort jeg hadde fått syklet. Nå er energinivået på topp. Merkelig hvordan den morgesyklinga funker altså. Antagelig burde en ideelt sett ha startet hver dag med noe sånt - men det skjer ikke :fnise:

Til lege i dag. Kommer til å be om en periode til med delvis sjukemelding. Denne uka blit det nesten full uke uansett for det er avdelingsmøte på torsdag og i morgen kan jeg ikek være vekk, men greit - det skal jeg alltids fikse.

Småfysen i dag .... Må prøve å ikke spise hele tiden :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å være så sløv???

Satt her og kikket på klokka i ro og mak da en alaerm plutselig gikk av inni hodet - shit! Ti over ett - jeg skulle være hos legen kvart på!!!

Kom inn - fikk fem minutter og en ny sykemeldingsperiode... Og var litt flau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg leste tittelen "Sannheten om Suzy" tenkte jeg på OPI's Suzi som er med i flere neglelakk-navn :fnise:

Ble nesten skuffet! :jolie: Når skal jeg finne ut hvorfor akkurat Suzi er det navnet OPI bruker her og der? :fnise:

Her er noen av navnene OPI bruker på sine neglelakk:

I’m Suzi & I’m a Chocoholic

Pedal Faster Suzi!

Suzi & The Lifeguard

Suzi Loves Cowboys

Suzi Says Feng Shui

Suzi Sells Sushi by the Seashore

Suzi Skis in the Pyrenees

Suzi Takes the Wheel

:skratte:

Ønsker deg en fin dag selv om du forsov deg, og jeg sjekket facebook. Der var det 5-6 statuser etter hverandre om hvor trette folk var, samt et par forsov seg :P Jeg valgte å holde det hemmelig at jeg forsov meg selv idag! Hehe! Føles bra når man ikke er alene om å forsove seg, lurer på hva det er med tirsdager som gjør at man er så trett?? Mystisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg leste tittelen "Sannheten om Suzy" tenkte jeg på OPI's Suzi som er med i flere neglelakk-navn :fnise:

Ble nesten skuffet! :jolie: Når skal jeg finne ut hvorfor akkurat Suzi er det navnet OPI bruker her og der? :fnise:

Her er noen av navnene OPI bruker på sine neglelakk:

I’m Suzi & I’m a Chocoholic

Pedal Faster Suzi!

Suzi & The Lifeguard

Suzi Loves Cowboys

Suzi Says Feng Shui

Suzi Sells Sushi by the Seashore

Suzi Skis in the Pyrenees

Suzi Takes the Wheel

:skratte:

Ønsker deg en fin dag selv om du forsov deg, og jeg sjekket facebook. Der var det 5-6 statuser etter hverandre om hvor trette folk var, samt et par forsov seg :P Jeg valgte å holde det hemmelig at jeg forsov meg selv idag! Hehe! Føles bra når man ikke er alene om å forsove seg, lurer på hva det er med tirsdager som gjør at man er så trett?? Mystisk ;)

Hei Minibelle :goodbye:

Nå forsov jeg meg ikke i dag - men var trøtt ja. Tirsdager er trøttedag for meg fordi jeg må opp 5.20 i motsettning til resten av uka da jeg kan ligge til klokka 6. Ganske enkelt :ler:

Og akkurat neglelakknavnene til OPI kan jeg faktisk hjelpe deg å oppklare (det hadde du ikkke trodd det!) - for hun som er kreativ sjef i selskapet heter: Suzi Weiss-Fischmann. Enkelt og greit :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good morning ladies and gansters (stryk det som ikke passer :ler:)!

Er ikke så veldig våken i dag heller, kjenner jeg. Tror det er fordi det begynner å bli sånne kalde netter og da sover i allefall jeg utrolig tungt og godt - og har vanskelig for å våkne igjen, typisk nok.

Gårsdgen ble nok en fiks og ordne-dag. Kjæresten fikk lånt bilen til kollegaen og vi kjørte avgårtde rett etter at jeg kom hjem fra jobb for å kjøpe parkett. Fikk tak i en veldig fin en og er superfornøyde. Så mens jeg laget middag, så begynte han å legge gulvet (det ser utrolig bra ut!) og etter middag så bestemte jeg meg for å dra på IKEA for å se om jeg klarte å "fange" et garderobeskap til gangen oppe (så jeg endelig kan få litt oversikt over sengetøyet osv... :roll:).

Det klarte jeg - lang historie kort: Det er smalt i gangen og jeg ville ha en skapstamme som bare var 35 cm dyp - på nettet så det ut til at disse skapstammene bare fantes i 236 cm høyde og ikke i 201 cm høyde - og ettersom det er 236 opp til taket i gangen, hadde det ikke gått an å kjøpe et sånt skap :vetikke: Men jeg dro og jeg spurte og jammen hadde de ikke 201 likevel - det sto bare ikke noe om det noe sted :roll:

Takk og lov så kom det en gentleman kjørende forbi akkurat da jeg sto og klødde meg i hodet og lurte på åssen i svarte h... jeg skulle få den skapstammen opp på bilen (kjekk var'n jaggu også :nigo:) . Han stoppet bilen, lurte på om jeg trengte hjelp og jeg takket jublende ja til det, så da fikk jeg den opp på taket. Av igjen var litt verre, for da skulle jeg på død og liv bevise hvor sterk jeg var og dro den ned sjøl... og mistet pakka i bakken :flau:

At jeg skal være så sta bestandig... :sjenert:

Anyway - skapet er i hus, jeg skal pusle det sammen så fort jeg har en ledig time (kanskje i kveld etter trening?) .

Mye :kaffekopp: i dag og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Det sta-genet kjenner jeg igjen! Du aner ikke hvor mye rart jeg har gjort for å unngå å spørre andre om hjelp. Som regel må jeg krype til korset å få hjelp allikevel, da :ler:

Lykke til med skapskruing. Glad det ikke er meg. Jeg avskyr de flatpakkene!

God onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKEA har så mange varianter at det er umulig å få oversikten på sånne modulsystem på internett syns jeg. Har titta på de 35 cm skapstammene jeg også uten å få med meg alle varianter, nemlig. :fnise:

Hva slags type parkett har dere valgt? Legge i hele huset eller bare noen rom?

Har det sta-genet jeg også. Helt greit med hjelp hvis noen tilbyr seg, men er utrolig flaut å måtte spørre! Særlig ofte opplever jeg det på toget til/fra mamma og pappa, når jeg skal legge tung koffert opp i hattehylla. (Type full av julegaver) Spør ikke noen om hjelp i alle fall, og siden nordmenn som regel ikke tilbyr hjelp heller ender det jo med at jeg gjør det selv, med fare for at den skal dumpe i hodet på dem som sitter nedenfor... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er parkett på loftet - den er i børstet eik med hvitpigment. Det betyr endel lyse og endel mørke partier og et morsomt spill i gulvet. Veldig stilig. Det var et restparti så vi fikk den til 250 kroner kvadraten. Forsøkte å finne den på nettet, men fant ikke.

Skjønner ikke hvorfor jeg er sånn bestandig, men får en ide om å ikke bry og å kunen sjøl osv :roll: Og i går skulle jeg liksom bare ha inn alt i huset før han kom ned og overraske med å ha fikset. Teit. Utrolig teit. Særlig om jeg har klart å ødelegge noe. Da blir jeg sur på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good morning ladies and gansters (stryk det som ikke passer :ler:)!

God morgen! :kaffekopp:

Det sta-genet har jeg lagt vekk for lenge siden. Jeg har innsett at jeg kommer mye lettere og raskere dit jeg vil om jeg spør om hjelp til det som er for tungt. Det er liksom ikke verdt å slite helsa av seg unødvendig. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor pike, kan selv! :jepp: Med mindre jeg kan få pappa og/eller lillebror til å gjøre det for meg, da... :fnise:

Å be fremmede om hjelp er jo litt nederlag, men det har skjedd -først og fremst til å plukke ned ting fra høye butikkhyller *liten* Skal jeg handle tungt, må jeg uansett ha med meg assistanse -jeg kjører ikke -eller ha hjemkjøring, og kofferten prøver jeg å ikke pakke tyngre enn at jeg klarer å håndtere den selv. Akkurat når det gjelder koffert-på-hattehylle synes jeg forresten ofte jeg får tilbud om hjelp -mulig det at jeg må klatre opp i setet for å ha sjangs til å rekke opp får meg til å se ekstra hjelpe-trengende ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper å klatre opp i setet gjør susen ja :ler:

Jeg for min del ser jo ut som jeg kunne hogd en skog på egenhånd, så jeg får sjelden tilbud om hjelp - derav veldig hyggelig med gårsdagens gentleman på Ikea-parkeringa. Kjæresten er også hjelpsom, men av en eller annen grunn så vil jeg liksom enda mer greie sjøl da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er mye mindre enn Daria også, så det sier seg selv at jeg ofte må ha hjelp når det kommer til ting som skal opp eller ned fra høyden... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...