Suzy Skrevet 29. august 2012 Forfatter #9361 Del Skrevet 29. august 2012 Tung morgen i dag. La oss faktisk tidlig i går og har sovet tungt, men det var likevel ikke lett å rulle seg ut fra under dyna i dag Støl i dag og. Klarte å varme meg opp igjen i løpet av sykkeløkta, men har visst blitt kald igjen gitt Godt det er sykkeltime igjen i dag da, så får jeg rista det opp igjen på nytt - og i morgen - når jeg endelig har begynt å bli bedre - tar jeg en yogatime til. Selvplager? Nå er det 31 timer til overtagelse av nytt hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 29. august 2012 #9362 Del Skrevet 29. august 2012 God morgen Du er helt klart en selvplager i mine øyne Men det er vel en grunn til at du er sprek og jeg er en pudding Og nå teller vi timer, faktisk! Skjønner deg godt, jeg. Tenker det blir veldig deilig å flytte inn og komme i gang med diverse prosjekter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. august 2012 #9363 Del Skrevet 29. august 2012 Dagen før dagen! serveres til støl pusekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. august 2012 #9364 Del Skrevet 29. august 2012 Tenk at det er så nært nå at du kan telle timer. Håper selvplagerkatta får en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. august 2012 Forfatter #9365 Del Skrevet 29. august 2012 Det var kjæresten som begynte med timene i går kveld Nå er det bare 42 timer igjen. Vi gleder oss litt begge to gitt Selvplagerkatta bøtter innpå med kaffe og håper på det beste :fnis: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. august 2012 #9366 Del Skrevet 29. august 2012 Bidrar med litt drivstoff til katta, og håper du får myka opp litt muskler igjen i ettermiddag. Blir yoga i morra og så rett til overtakelse da tenker jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. august 2012 Forfatter #9367 Del Skrevet 29. august 2012 Bidrar med litt drivstoff til katta, og håper du får myka opp litt muskler igjen i ettermiddag. Blir yoga i morra og så rett til overtakelse da tenker jeg? Stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. august 2012 #9368 Del Skrevet 29. august 2012 Tung morgen i dag. La oss faktisk tidlig i går og har sovet tungt, men det var likevel ikke lett å rulle seg ut fra under dyna i dag Støl i dag og. Klarte å varme meg opp igjen i løpet av sykkeløkta, men har visst blitt kald igjen gitt Godt det er sykkeltime igjen i dag da, så får jeg rista det opp igjen på nytt - og i morgen - når jeg endelig har begynt å bli bedre - tar jeg en yogatime til. Selvplager? Nå er det 31 timer til overtagelse av nytt hjem Det var kjæresten som begynte med timene i går kveld Nå er det bare 42 timer igjen. Vi gleder oss litt begge to gitt Selvplagerkatta bøtter innpå med kaffe og håper på det beste :fnis: Jeg skjønner ikke helt hvordan dere teller timer, men jeg skjønner at det bare er noen timer igjen til overtakelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 29. august 2012 #9369 Del Skrevet 29. august 2012 Akkurat det stussa jeg på også, Sauen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. august 2012 #9370 Del Skrevet 30. august 2012 Morn-morn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. august 2012 #9371 Del Skrevet 30. august 2012 Timetellingen er da klinkende klar? Da kjæresten startet nedtelling tirsdag ettermiddag/kveld var det 42 timer igjen. Da Suzy oppdaterte oss i går morges var det 31 timer igjen Tror jeg... God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. august 2012 Forfatter #9372 Del Skrevet 30. august 2012 Timetellingen er da klinkende klar? Da kjæresten startet nedtelling tirsdag ettermiddag/kveld var det 42 timer igjen. Da Suzy oppdaterte oss i går morges var det 31 timer igjen Tror jeg... God morgen! Takk! Endelig et tenkende menneske - akkurat sånn var det. Og nå er det 6 og en halv time igjen Støl og trøtt i dag. Tettpakket dag - selger halv ni, møte ni til halv tolv, yoga tolv til halv to og overtagelse tre. Puh... Rekker akkurat i mellom Det er vel ikke så mye mer å melde vel...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. august 2012 #9373 Del Skrevet 30. august 2012 Og har jo helt glemt: Overtakelse i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. august 2012 Forfatter #9374 Del Skrevet 30. august 2012 Yepp Det kiler i magen faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. august 2012 #9375 Del Skrevet 30. august 2012 Gratulerer så mye med nytt hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. august 2012 #9376 Del Skrevet 30. august 2012 Gratulerer!!! *og innser at Fuggel'n er flinkere med tall enn meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. august 2012 #9377 Del Skrevet 30. august 2012 Gratulerer så mye med nytt hjem! Håper dere koser dere og NYTER følelsen! Jeg nyter tanken på at jeg er et "tenkende menneske" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 31. august 2012 #9378 Del Skrevet 31. august 2012 God morgen Du er vel i full gang med flyttelass, bæring, organisering og alt som hører med når en skal flytte. Lykke til! Håper du storkoser deg med å komme i orden i nytt hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. august 2012 #9379 Del Skrevet 31. august 2012 God morgen! Hiver meg på antakelsene til PH, selv om jeg mistenker at det er maling og dill som står på planen før flyttelasset går. Men sjelden feil å få en kaffetrakter og litt nødvendige ting i hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. september 2012 Forfatter #9380 Del Skrevet 1. september 2012 God formiddag! IGJEN har fuggel'n alldeles rett - det er sprkling, maling, snekring og litt av hvert som skal på plass før vi kan ta flyttelasset - men vi har begynt å tømme bodene (og det er det jaggu nok), så litt sjau og flytt er det. Har hentet kaffetrakter'n og vaffelhjernet og er i full gang. Nå sitter jeg i leiligheten og venter på en takstmann som skal skrive et godkjenningspapir til oss - mens kjæresten er på trelasten og handler listverk og parkett Så fort takstfyren har vært her så bærer det ned igjen for å hente storbilen og sjaue mer. Må kjøre vekk litt søppel også. Jeg har det strålende moro og gleder meg så veldig over å være i gang. Det er gøy å jobbe sammen, det er et flott hus og det er rett og slett godt for sjelen å drive med slike banale oppgaver som å rive ned gips eller dekorstein, og bære esker og ting. Kort sagt: Gladkatte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå