Bertha Skrevet 2. juni 2003 #1 Del Skrevet 2. juni 2003 Ja, den gutten kan jommen få sagt det! Men, for å trekke en parallell: Menn i skjørt kan jo få enhver kvinnes tanker på avveie. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=62105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 2. juni 2003 #2 Del Skrevet 2. juni 2003 Du kan få sagt det du Bertha, - som alltid! JA TIL MENN I SKJØRT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisjeba Skrevet 3. juni 2003 #3 Del Skrevet 3. juni 2003 Menn i korte skjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 3. juni 2003 #4 Del Skrevet 3. juni 2003 Hahahaha Den var god, jah.... Menn i skjørt? Ja, takk! Hadde blitt en spennende forandring! Dem er det for få av! Jeg har sett en del menn i korte skjørt, tro det eller ei, men kun transer, så det gjelder ikke, jeg vil ha store maskuline macho-macho-men i korte skjørt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 4. juni 2003 #5 Del Skrevet 4. juni 2003 Jepp! Korte skjørt hvor lårmusklaturen synes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trebarnsmor Skrevet 4. juni 2003 #6 Del Skrevet 4. juni 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 4. juni 2003 #7 Del Skrevet 4. juni 2003 TRANGE skjørt på gutter med sprettrumpe! Hmm.. de burde kanskje bare ha vært trange bak og litt videre foran, ellers kunne det lett ha sett litt merkelig ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisjeba Skrevet 4. juni 2003 #8 Del Skrevet 4. juni 2003 Hihi trange bak og litt løsere foran. Hva med en tur til Skottland? Der er ikke mannfolk i skjørt et veldig uvanlig syn. *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 4. juni 2003 #9 Del Skrevet 4. juni 2003 Hmmmm En omvendt sex trakkasering? Jepp en stram mandig rumpe... Skotter: spre det glade budskap... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 4. juni 2003 #10 Del Skrevet 4. juni 2003 Betyr dette at stemninga har snudd no? Kor mange ville sett pris på at typen hadde kjøpt skjørt til seg sjølv? Eller kjøpt skjørt til typen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 4. juni 2003 #11 Del Skrevet 4. juni 2003 Kom en dame mot meg en dag jeg var ute på tur. Langt lyst hår, kort dongriskjørt og en pen topp. Noen meter bak gikk en gjeng med gutter, kan tro de likte det de så, den lekre damen i miniskjørt foran dem. Jeg oppdaget at damen var en mann da jeg kom nærmere. Mon tro om guttene bak noen gang oppdaget at det var en mann de siklet på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 4. juni 2003 #12 Del Skrevet 4. juni 2003 Hmmm - kor og kva tid var dette? (Crazee - sist sett i miniskjørt i dag... ;-) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 4. juni 2003 #13 Del Skrevet 4. juni 2003 :oops: Det var i... Sandnes... Men for ett år siden tror jeg det var. Kan hende det var deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 4. juni 2003 #14 Del Skrevet 4. juni 2003 Hadde lysare hår for eit år sidan ja, så kanskje? (No vart eg søren meg nyfiken, altså. Korleis skal me løyse dette problemet?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 5. juni 2003 #15 Del Skrevet 5. juni 2003 Hmmm kan vel også presisere at jeg så denne personen strekningen kvadrat - Varatun. Nå kan vel du vite litt mer sikkert om det var deg jeg så eller ikke... Jeg for min del trenger ikke vite hvem som befinner seg bak ditt nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonyme Crazee Skrevet 5. juni 2003 #16 Del Skrevet 5. juni 2003 Var litt nyfiken fordi det kanskje kunne visa seg at det er fleire enn meg som kan kle seg fornuftig... Og altså, Kvadrat - Varatun? Hmmm... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå