Gå til innhold

Klær


Gjest Gjest_Chanell_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg handler normalt ikke så veldig dyre klær og det blir ofte i kjedebutikker :sjenert: Skulle egentlig ønske jeg var litt flinkere å gå etter de dyre basisplaggene jeg har hørt det skal være lurt å ha i garderoben, men er visst ikke så flink der...

Så i det siste har jeg handlet på: B Young, Vila, Noa Noa, Vero Moda, Carlings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Jeg handler klær i butikker som fører Bruuns Bazaar, In Wear, Part Two og Philosophie Blues Original. Dessuten har jeg en del tøy fra By Malene Birger, som jeg synes har en del søte kjoler, topper og fint tilbehør. Dette er ikke altfor dyre ting, samtidig som jeg synes kvaliteten er ganske bra.

Jeg forsøker å ikke kle meg for damete, og synes jeans gir et avslappet uttrykk. Dessuten føler jeg meg alltid vel i jeans sammen med en finere topp, som for eksempel en silkebluse. Jeg er veldig glad i kontraster, særlig i stoffer. I sommer har jeg forresten gått i kjole nesten hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler endel hos Match, der jeg stort sett kjøper klær fra Mexx. I tillegg kjøper jeg noe på Carlings, men mindre enn før, enkle t-skjorter og topper på Cubus, samt at jeg er glad i en butikk som fører favorittmerkene Filippa K, Acne og Tiger. Jeg går mye i smale jeans, topp eller t-skjorte og en cardigan, og ofte høye hæler eller sko med litt funky detaljer. På skoområdet er Bronx helt klart favoritten. Jeg er ganske liten og spinkel, så klesutvalget begrenses ofte der.

Ja, og så har jeg høstforsett om å kle meg mer i kjole og skjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...