Gjest Ingenting2 Skrevet 16. mai 2017 #41 Skrevet 16. mai 2017 Får absolutt ingen oppmerksomhet på trening.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #42 Skrevet 16. mai 2017 Jeg har nettopp begynt å trene på treningsstudio igjen etter 3år uten studiotrening. Kroppen min trenger oppstramming! Iom at jeg spiser sundt og regelmessig, null sukker, null ferdigmat og kun karbs via frukt, havre og rug, så tar det meg maks 3mnd så er jeg i toppform. Så til poenget, etterhvert som selvtilliten stiger, humør og alt kommer på plass, ja da er det en mann der jeg skal invitere med til fjells nå på sensommern, her nord. Hva er vel bedre enn en kaffe på en fjelltopp i lofoten i strålende sol og kanskje også midnattsol :)! Anonymkode: 79e6b...4c4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #43 Skrevet 16. mai 2017 Jeg er kvinne forresten og jeg glemte si til deg ts, at hvis han dukker opp igjen, hvorfor ikke spørre om han har lyst å bli med tur av det spreke slaget? Vet ikke hvor du bor, men en utkikspost, rundt et vann...til havet? Eller ut med båt? Eller om du bor nær ei elv, følge elveleiet? Er helt innafor å be noen med seg på noe, men som en kommentar her oppe sa; når jeg er på trening så trener jeg. 😊 Anonymkode: 79e6b...4c4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #44 Skrevet 16. mai 2017 Jeg er jente og har vel trent på treningsstudio 1-2-3 ganger i uka i rundt 8 år. Har aldri kommet noen opp til meg, men fått veldig mye blikk (vanskelig å bedømme om det er nysgjerrig stirring, eller hva greia er). På det treningsstudioet jeg går på nå er det faktisk nesten bare menn. Men det er aldri noen som snakker til meg. Jeg tror jeg ser ganske konsentrert ut, og løper f. eks ofte intervaller, så jeg er kanskje ikke så lett å nærme seg. Hadde vært åpen for det, men jeg er jo svett og knallrød i ansiktet da. Anonymkode: 784b4...a1e
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #45 Skrevet 16. mai 2017 Gutt her; hvordan kan vi vite at dere jenter faktisk vil at vi skal starte en konversasjon med dere når dere gjør dere så utilgjengelige? Generelt spm basert på hvert eneste innlegg her tatt hensyn til: Gutter sjekker opp jenter på treningsstudio er Nei, vet ikke hvorfor, men slik er vel konklusjonen. Jenter sjekker opp gutter på treningsstudio er Ja, vet ikke hvorfor, men slik er vel konklusjonen. Anonymkode: 85b47...8c4
Gjest Cyrus Skrevet 16. mai 2017 #46 Skrevet 16. mai 2017 9 timer siden, canacas skrev: Får absolutt ingen oppmerksomhet på trening. Hadde du trent der jeg trener hadde jeg stått bak deg hvert eneste knebøysett bb 😘
Gjest Ingenting2 Skrevet 16. mai 2017 #47 Skrevet 16. mai 2017 1 minutt siden, Cyrus skrev: Hadde du trent der jeg trener hadde jeg stått bak deg hvert eneste knebøysett bb 😘 Tar mest markløft, duger det? Hehe
Gjest Cyrus Skrevet 16. mai 2017 #48 Skrevet 16. mai 2017 27 minutter siden, canacas skrev: Tar mest markløft, duger det? Hehe Så lenge det innebærer fremoverbøyde, svette, tungpustede damer så er det innafor 😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå