Gå til innhold

Sjekking på treningsstudio

Fremhevede innlegg

Skrevet
*ler høyt*

Det er nettopp FORDI det bare er menn på frivektene at jeg aldri nærmer meg det området.

Hvis du ikke er pen eller er altfor gammel så har du jo ikke sjangs uansett!

Jeg håper ikke dette forumet bare er fullt av pæreformer med en så dårlig personlighet at de alltid vil ende opp sammen med en kriminell gærning!

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet
Hvis du ikke er pen eller er altfor gammel så har du jo ikke sjangs uansett!

Jeg håper ikke dette forumet bare er fullt av pæreformer med en så dårlig personlighet at de alltid vil ende opp sammen med en kriminell gærning!

Jeg er både altfor pen og altfor gammel for deg.

Skrevet

Hehe, ja da vet jeg hvor jeg skal gå hvis jeg blir singel en gang :P

I det hele og det store hadde jeg ikke hatt noe i mot å bli sjekket opp på et treningssenter. Hvis det ble på en litt mer naturlig måte da. F.eks. Hvis en fyr kom og spurte om han kunne trene mellom settene mine, og dersom jeg sa ja, prøvde å innføre en samtale om et eller annet som fallt seg naturlig. Så kunne man ta det derifra ;)

Men nå har ikke jeg disse "antennene" ute i forhold til om gutter kikker, om de sjekker meg opp eller bare slår av en prat osv. Har vært i forhold i over to år nå, så det begynner å bli en stund siden jeg så meg rundt etter gutter som kunne være interessert :ler:

Skrevet

Treningsstudioet er ikke en sjekkearena for meg. Jeg bruker lite tid på generell skravling og selv om det av og til går noen "stunnere" rundt der som gjør at man må ta 30 sek stirrepause så går det fort over. :)

Jeg trener hardt og har etterhvert bygd en fysikk som viser det, men det krever at en faktisk trener når en trener ;)

Skrevet
Treningsstudioet er ikke en sjekkearena for meg. Jeg bruker lite tid på generell skravling og selv om det av og til går noen "stunnere" rundt der som gjør at man må ta 30 sek stirrepause så går det fort over. :)

Jeg trener hardt og har etterhvert bygd en fysikk som viser det, men det krever at en faktisk trener når en trener ;)

Enig. Når jeg trener så er jeg fokusert på det, irriterer meg litt over at folk skal småprate mellom settene når jeg bare vil gjøre meg klar til neste omgang. (Vanskelig å formulere dette uten å høres ut som man er en småarrogant treningsnarkis...)

Småprating før og etter treninga er derimot bare trivelig det.

Skrevet
Enig. Når jeg trener så er jeg fokusert på det, irriterer meg litt over at folk skal småprate mellom settene når jeg bare vil gjøre meg klar til neste omgang. (Vanskelig å formulere dette uten å høres ut som man er en småarrogant treningsnarkis...)

Småprating før og etter treninga er derimot bare trivelig det.

Jeg har en en treningspartner som er like fokusert som meg.. og trener jeg alene er det altid med musikk på ørene;)

Skrevet

Jeg vet ikke helt om dere som har hundre eller tusenvis av innlegg på dette forumet er helt representative for den normale befolkningen! Kanskje alle damene her inne bare er middelaldrende (eller stygge unge) som aldri har fått seg et ordentlig liv....

Gjest Hilde K S
Skrevet
Jeg vet ikke helt om dere som har hundre eller tusenvis av innlegg på dette forumet er helt representative for den normale befolkningen! Kanskje alle damene her inne bare er middelaldrende (eller stygge unge) som aldri har fått seg et ordentlig liv....

Det er nok helt rett antatt.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Oh... Å bli snakket til på treningsstudio er ikke annet en ekstremt irriterende. Der er jeg for meg selv, og KUN for meg selv.

Skrevet
Oh... Å bli snakket til på treningsstudio er ikke annet en ekstremt irriterende. Der er jeg for meg selv, og KUN for meg selv.

Surpomp. Mener å huske at det var du som i et annet innlegg bønnfalt kvinner om å starte en samtale dersom de i det hele tatt er interessert.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Surpomp. Mener å huske at det var du som i et annet innlegg bønnfalt kvinner om å starte en samtale dersom de i det hele tatt er interessert.

Ja, på en dertil egnet arena. Treningstudioet og på fotballkamp er IKKE slike arenaer. Busstoppet, trikken, jobb, pøbb o.l er slike arenaer.

Skrevet
Jeg er en singel jente som trener på treningsstudio.

I går skulle jeg trene på en time i sal, jeg var tidlig ute til timen og ble stående utenfor salen i 15-20 min.

Sto vel mer eller mindre i mine egne tanker, da jeg får øye på en kar som trente styrke med en kamerat. Regner med at de var en 5-6 år eldre enn meg.

Han ene karen hadde så gode og pene øyne. Han hadde en utstråling som tiltrakk meg veldig.

Merket at han også tittet på meg, og etter hvert sendte meg noen smil.

Jeg ble litt satt ut, men klarte å smile litt tilbake. Han var bare så kjekk og god. Så ordentlig snill ut..

Under timen jeg trente, tenkte jeg på han og så ansiktet hans for meg..Håpet han var utenfor når jeg var ferdig men det skjedde jo ikke.. hehe.. er jo lov å drømme ;)

Kanskje det går ann å møte en på treningsstudioet?!

Hva tenker dere om det?

Hilsen en som håper å se han igjen.. :rødme:

Treningsstudio kan jo være en fin arena å treffe folk på det. :tommelopp:

Skrevet
Ja, på en dertil egnet arena. Treningstudioet og på fotballkamp er IKKE slike arenaer. Busstoppet, trikken, jobb, pøbb o.l er slike arenaer.

Tullprat. Trengingsstudio er et veldig godt egnet sted. Men kommentarer av typen "fy faen, du er sterk ass!..." tror jeg man kanskje burde unngå :)

Skrevet
Tullprat. Trengingsstudio er et veldig godt egnet sted. Men kommentarer av typen "fy faen, du er sterk ass!..." tror jeg man kanskje burde unngå :)

Hadde syns det hadde vært en grei kommentar å fått jeg. :fnise:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Sikkert bra for noen, jeg svarer bare for meg. Hater å snakke med folk på treningsstudio.

Skrevet
Hadde syns det hadde vært en grei kommentar å fått jeg. :fnise:

Som mann er det selvfølgelig en grei kommentar å få. Jeg tenkte mer på å gå bort til en jente og si det.

Skrevet
Som mann er det selvfølgelig en grei kommentar å få. Jeg tenkte mer på å gå bort til en jente og si det.

Ja, hehe, jenter er nok mer "kravstore" på kommentarene og har kanskje ikke ønske om å være så sterke nei. :ler:

• 7 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er holdningen deres endret til dette i løpet av de siste nesten 10 år siden?

Jeg personlig tenker at barndomsvenner var venner du fikk utdelt via foreldres bekjentskap, og at når du nå er voksen så er du i den unike posisjonen til å velge hvem du selv vil prøve å stifte bekjentskaper med.

Det å gå direkte opp til en jente når hun trener er kanskje ikke sosialt akseptert. Det å derimot vente til hun er ferdig gjør det mindre sosialt uakseptert. Det at noe er mindre sosialt uakseptert vs. sosialt akseptert er to helt forskjellige grenseverdier.

Det er enda mer akseptabelt å stifte bekjentskaper hvis man gjentatte ganger har sett hverandre på senteret, og hvis ingen har noe å gjøre i en stund så kan man prate sammen. Leste en artikkel en gang hvor det sto ''hva som skjer når du begynner å trene jevnlig''. Noe jeg kjente meg igjen i var at; du begynner å prate med folk over en lengre periode, men dere kan ikke engang navnet til hverandre...

Det å spørre om nummer og om å ta en kaffe, uavhengig om hun har kjæreste eller ikke er jo i utgangspunktet kun en invitasjon til å bli bedre kjent og for å finne felles interesser og om det er noe kjemi generelt der. Hvis dere ikke passer sammen som mer enn venner så har du jo fått en ny venn. Hva er tapet her egentlig? Hun kan invitere deg på neste fest og du får enda flere muligheter til å stifte kontakter; både profesjonelle som romantiske. Det er slik man networker i 2017.

Anonymkode: 85b47...8c4

Skrevet

Jo det er akseptert, og de kuleste tåler faktisk avvisning også!

Skrevet

Jeg blir nervøs av tanken. Vil helst ikke tenke på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...