Gå til innhold

Sjekking på treningsstudio

Anbefalte innlegg

Gjest snart 29
Skrevet

Jeg er en singel jente som trener på treningsstudio.

I går skulle jeg trene på en time i sal, jeg var tidlig ute til timen og ble stående utenfor salen i 15-20 min.

Sto vel mer eller mindre i mine egne tanker, da jeg får øye på en kar som trente styrke med en kamerat. Regner med at de var en 5-6 år eldre enn meg.

Han ene karen hadde så gode og pene øyne. Han hadde en utstråling som tiltrakk meg veldig.

Merket at han også tittet på meg, og etter hvert sendte meg noen smil.

Jeg ble litt satt ut, men klarte å smile litt tilbake. Han var bare så kjekk og god. Så ordentlig snill ut..

Under timen jeg trente, tenkte jeg på han og så ansiktet hans for meg..Håpet han var utenfor når jeg var ferdig men det skjedde jo ikke.. hehe.. er jo lov å drømme ;)

Kanskje det går ann å møte en på treningsstudioet?!

Hva tenker dere om det?

Hilsen en som håper å se han igjen.. :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Treningsstudio er en flott plass å møtes! Men da gjerne ikke under full pump-time :ler:

Si hei til han når han er ferdig og trene, eller tar seg en god pause. Dere har jo en felles interesse så da er det noe å snakke om og ;)

Skrevet

Hvorfor skulle det ikke gå å møte noen på treningsstudio? :klø:

Skrevet
Hvorfor skulle det ikke gå å møte noen på treningsstudio? :klø:

Fordi folk ikke er fulle der og fordi folk går dit for å trene - det bryter litt med forventa oppførsel hvis man begynner å prate mye med folk man ikke kjenner der.

Norsk kultur og væremåte, merkelige greier.

Skrevet

He he he, ja ikke sant. Fullstendig tagisk :klaske:

Gjest Snart 42
Skrevet
Fordi folk ikke er fulle der og fordi folk går dit for å trene - det bryter litt med forventa oppførsel hvis man begynner å prate mye med folk man ikke kjenner der.

Egentlig enig i det, men det går jo an å prøve å time det sånn at man treffer på vedk. enten på vei inn til senteret eller ut. I gangen/trappa/resepsjonen/utenfor er det kanskje lettere å komme i prat. Hvis det da er slik at begge er i "sjekkemodus"...

Det er i hvert fall ikke noe i veien for at det går an å finne partnere på treningsstudio. Nå er ikke jeg på sjekkern, men registrerer likevel at det er plenty av "kurante" mannfolk der jeg trener. Noen riktig så veltrente også... :-)

Gjest -Maggie-
Skrevet

Nåja. Jeg er fullt konsentrert på trening og synes det stort sett er irriterende å bli avbrutt av fjas (da tenker jeg ikke på å snakke kort og normalt til folk slik det faller seg naturlig når man oppholder seg i samme rom, men å legge an på en). Det har ingenting med forventet oppførsel å gjøre, det handler om fokus - for meg ihvertfall. Folk er forskjellige. ;)

Skrevet

Enig at det kan være svært irriterende. Det er spesielt mange av våre nye landsmenn som skal være så høflige og hjelpsomme med apparater og flørtesnakk, men det blir bare plagsomt.

Hvis man prøver seg på noe sånt bør man være veldig var på signaler.

Skrevet

Jeg føler meg så utiltrekkende i treningsklær og svett panne he he. Kjekkere å bli sjekka opp når en føler seg fin og er nydusja!

Men jeg er sikker på at noen føler seg fortrolig i en sånn situasjon også, så det er bare å prøve å finne ut om han er en slik type..

Lykke til!

Skrevet

Jeg er drit lei av det der "norske" mønsteret med at man må ut på byen og drikke seg full for å finne kjæresten... Synes det er bare tull :) Har aldri passet meg. Jeg fant den perfekte på nettdating! Så hvorfor ikke på treningsstudio...

Prøv å ikke være redd for å få nei, det er definitivt ikke verdens undergang. De gangene damer har vært interessert i meg, har jeg tatt det som et stort komplement, bare hyggelig å få høre det!

Skrevet

Tror godt man kan møte noen på trening, men hardbarka sjekking er irriterende.

Skrevet (endret)

Når jeg trener, så trener jeg. Sjekking neitakk. 

Endret av Hoppetaujenta
Gjest Gjest_kate_*
Skrevet

Uff, jeg ser ut som et dass når jeg trener.

Gamle joggiser, altfor stor gratis t-skjorte fra jobben og håret i dult - samt et ansikt uten sminke, men fullt av svette og med en uflatterende rødfarge.

Når mannfolk glor så tenker jeg det er fordi jeg ser så jævlig ut! Og hadde noen kommet bort og prøvd seg, så hadde jeg nok følt meg enda verre og gjort alt jeg kunne for å kutte samtalen fort.

Og jeg er egentlig en stor flørt.. bare IKKE på treningssenteret!

(Er vel annerledes for folk som ikke er like forfengelige som meg da..)

Skrevet

For endel år siden trente jeg mye på dagtid på et treningssenter. Var en jente der som jeg synes virket veldig søt. Etterhvert tok jeg kontakt med henne, i begynnelsen bare med småkommentarer. Vi ble faktisk sammen og var det i en lang periode.

I høst trente jeg på et annet treningssenter hvor en jente pleide å hilse på kunder hun så regelmessig. Tok kontakt med henne en dag og ble et par dates etter en stund, men kunne fort ha blitt noe mer dersom kjemien hadde stemt.

Mao Det går fint ann å møte noen på et treningssenter

Skrevet

Smiler her, utrolig søtt. Helt klart, gå for det :) Kanksje han gjør treningen litt lettere å gå til nå.. :fnise: - fra ei som hater det!

Gjest Betatt...
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg har vært en liten "motstander" av sjekking på treningssenteret selv. Årsaken er nok at jeg er proppfull av dårlig selvtillitt, og føler meg som et takras i treningstøy, gjennomsvett og knallrød...

Samtidig ser jeg jo at det er mye forskjellige mennesker der, og også ganske mye mannfolk i "rett alder"(rundt 30). Har til nå vært fullt konsentrert om min egen trening, og egentlig ikke ofret det motsatte kjønn så mange tankene, men så skjedde det noe da... Oppdaget plutselig at en av de ansatte var veldig interessant... Han jobber ikke i selve helsestudioet, så ikke så ofte han ser meg i full aktivitet, men mer at vi sees på vei ut eller inn på senteret.

Resultatet er vel at jeg har blitt skikkelig betatt, vet knapt hva gutten heter, og gleder meg som en unge til trening (tenk om han er der i dag!). Men denne selvtillitten gjør det litt vanskelig for meg, spesielt å ta kontakt eller etterhvert ha troen på at det kanskje kan bli noe mer... Så foreløpig er jeg på "betatt-stadiet", og holder meg litt på avstand (sier hei og hadet, men blir ikke så mye mer...). Huff :sukk:

Men jeg blir i det minste sprekere og slankere av å trene så mye :)

Og hvem vet hva fremtiden bringer... (er jo lov å håpe?)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvis det gjøres på en hyggelig og ikke-påtrengende måte uten smiskende komplimenter som sjekketriks, så hvorfor ikke ? :)

• 11 måneder senere...
Skrevet

Jeg vet at dette er en gammel tråd. Men noen vil kanskje finne dette interressant likevel! Jeg er en gutt på 20 år som trener på treningsstudio tre ganger i uken. Jeg er singel og elsker å se på pene jenter!

Alle jeg kjenner inkludert meg selv synes at svette jenter i stramme løpeklær er noe av det hotteste som finnes. Gutter elsker runde veltrente sprettrumper som kun skjules av en tynn bukse/shorts. Pupper er ikke på langt nær så viktig som folk tror... Kroppsdeler rangert med viktigste først: Ansikt, rumpe, lår!

Overdreven sminke er bare fælt. Er du stygg så er du stygg!

Og den rødfargen i ansiktet dere snakker om: det er noe av det som tenner oss gutter veldig. Elsker rødsprengte(av trening naturligvis!) jenter! Svettelukt fra jenter bryr vi oss heller ikke om. Tvert om: vi synes det er deilig! :)

Jeg får ofte mange blikk fra diverse jenter på treningsstudioet (har utseendet med meg, ifølge mange jenter!). Hovedproblemet er at det bare føles unaturlig å begynne å snakke med en jente hvis hun er sammen med flere venninner eller at treningsstudioet er stappfullt. Er hun alene, derimot, er det en uendelig mye lavere barriere for å starte en samtale! Jeg skulle ønske at flere jenter kom til treningssenteret på egenhånd!

Ett eksempel: hvis det er to venninner som trener sammen og jeg kommer bort til dem: da virker det som om de bare går i en slags forsvarsmodus. Det virker som om de bare vil erte meg eller noe. Jeg tror en del jenter synes det er litt flaut overfor venninner å bli sjekket opp.

Konklusjon: Jenter, tren mer alene og når treningssenteret ikke er helt fullt. Og dere må alltid ta en tur innom frivektsrommet: det er der guttene holder til.

Grunnen til at vi bruker frivekter er at frivekter bygger en god støttemuskulatur. Apparater gjør ikke det! Det er bare en dum myte at det bare er bolere eller macho folk som bruker frie vekter...

Uansett hvor konsentrert og hardt vi gutter trener så er vi alltid mer enn villige til å slå av en prat med en jente!

Og til slutt, jenter: Hva vil dere at jeg skal si når jeg begynner en prat med dere? Hvordan vil dere bli sjekket opp? Dere må hjelpe oss og vi må hjelpe dere!

Gjest Hilde K S
Skrevet

*ler høyt*

Det er nettopp FORDI det bare er menn på frivektene at jeg aldri nærmer meg det området.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...