millamin Skrevet 2. juni 2003 #1 Del Skrevet 2. juni 2003 Vi hadde en fantastisk dag ! 24.mai 2003 blir stående igjen som et vakkert og sterkt minne :D I selvsydd slør og selvlaget tiara og ny kjole - følte jeg meg som en prinsesse. Flere detaljer kommer senere :D :D Men et par bilder har vi fått og ettersom det har vært mange spørsmål om slør til kjoler med chiffon ermer så legger jeg inn et par bilder. P.s Sløret mitt er ikke like bredt som de man får kjøpt i butikken.... Brudebuketten ble praktfull !!!!! http://www.fotoknudsen.no/nettbilder/[email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 2. juni 2003 #2 Del Skrevet 2. juni 2003 Gratulerer så mye! Fine bilder og så syntes jeg brudebuketten din var nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 2. juni 2003 #3 Del Skrevet 2. juni 2003 Hjertelig tillykke med vel overstått dag! Vakker og strålende brud - ( - og jeg har litt sans for menn med skjegg, jeg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. juni 2003 #4 Del Skrevet 2. juni 2003 Gratulerer gratulerer....dere var skikkelig stilige :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millamin Skrevet 2. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 2. juni 2003 Takk for hyggelige tilbakemeldigner !! Har lagt inn et bilde til av kaka .... Blomstene i marsipan tilsvarer brudebuketten -det var fint. Toppen er fra mine foreldres bryllup , mamma hadde bare farget håret til brudgommen rødt og brudens svart..... http://www.fotoknudsen.no/nettbilder/[email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 2. juni 2003 #6 Del Skrevet 2. juni 2003 Gratulerer så masse som nygifte! Kjempeflotte bilder av dere var det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 3. juni 2003 #7 Del Skrevet 3. juni 2003 Gratulerer og de beste ønsker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 3. juni 2003 #8 Del Skrevet 3. juni 2003 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå