philippa starck Skrevet 2. juni 2003 #1 Del Skrevet 2. juni 2003 Trenger litt konstruktivitet fra dere... Min familie er ikke alltid enige i mine ideer, så nå trenger jeg litt hjelp fra dere - hva synes dere om våre planer? Vi skal gifte oss i juli, vielsen er kl 1700. Derfor må vi til fotografen før det. Da skal vi kjøre min søster sin Z3 cabriolet som brudebil. Kirken skal være pyntet med eføy langs kirkegulvet, og to oppsatser samt to høye6-armede lysestaker. Tenkte også å få laget et kirkeprogram der salmene står. En veninne skal synge i kirken, og min nevø på 12 skal lese et dikt. Etter vielsen skal vi ombord i en båt som henter oss (kirken ligger ganske nær sjøen) og kjører oss til selskapslokalene som også ligger ved sjøen. Der blir vi tatt imot av bryllupsgjestene. Vi skal ha ca 56 middagsgjester, 80 til kaffe. Bordet er dekket med hvit duk, kremfargede servietter med våre navn og bryllupsdato på. Ved hver kuvert er det et lite flytelys i en liten telysestake. Bordet er ellers pyntet med små glass-stener og eføy. Sangene vet vi ennå ikke helt hvordan ser ut. (noen forslag...?) Et to-mannsorkester skal spille, og vi skal ha en bar i hjørnet med div drikkevarer. (lurer på om vi skal droppe å ha annet brennevin enn cognac?) Så, når festen går mot slutten, skal vi kle oss om, stige ombord i seilbåten vår og ta ut på bryllupsreise i båten. Hva synes dere? Dette med båten er nemloikg litt viktig for oss, vi er veldig knyttet til sjøen og båtlivet. Kom med ærlige meninger - jeg er hardhudet, jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. juni 2003 #2 Del Skrevet 2. juni 2003 ER du ute etter skryt får du det her... Høres kjempeflott ut synes jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 2. juni 2003 #3 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg synes dette hørtes helt greit ut........... reagerte litt på dette med å kutte ut annet brennevin enn cognac! Selv drikker jeg ikke brunt brennevin (liker det ikke) - og hadde satt pris på å bli tilbydt noe annet enn det! Men - dette er jo bare en bagatell da...... hadde kost meg allikevel jeg da! Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 2. juni 2003 #4 Del Skrevet 2. juni 2003 Høres ut som en flott plan, ikke noe å utsette på dette nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 2. juni 2003 #5 Del Skrevet 2. juni 2003 Høres perfekt ut! Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stardust Skrevet 2. juni 2003 #6 Del Skrevet 2. juni 2003 Drømmeplan!!!! :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 2. juni 2003 #7 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg slenger meg på de andre her jeg. Dette høres flott ut! Har ingenting å utsette på å kutte ut brennevinet heller jeg, hvis jeg forstår deg riktig så har dere tenkt å ha vin og alkoholfritt ved siden av? Og det med båten høres bare helt topp ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 3. juni 2003 #8 Del Skrevet 3. juni 2003 Dette høres flott ut!! I bryllupet vårt gikk nesten all konjakken med (8 flasker), i tillegg gikk det 1 1/2 vodka og 3 bayleys. Resten var såvidt smakt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 3. juni 2003 #9 Del Skrevet 3. juni 2003 Dette høres helt ålreit ut, men personlig har jeg ikke så sansen for slike 2-manns-orkestere. Vil bare råde dere til å forsikre dere om på forhånd at de er OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 3. juni 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 3. juni 2003 Takk for tilbakemeldinger! Ang dette med spriten, så mente jeg selvfølgelig at det skal serveres både cognac og likør til kaffen - det vi lurte på var hva vi skulle gjøre på selve festen. Vi kommer naturligvis til å ha cognac, likør, vin, øl og rusbrus i baren - men trenger vi whisky, vodka, rom, martini, gin osv? Er fremdeles litt usikker - men: vi kommer nok til å kjøpe inn, det er jo bare til å levere tilbake til polet etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå