Gå til innhold

Tyren er endelig i havn.... :-)


Tyren

Anbefalte innlegg

Kan ikke si annet enn at dagen var heeeelt super og stod helt til forventningene!

Dagen startet med frokost på hotellet for meg og min forlover før vi gikk bort til frisøren. Der ble vi rundt 20 min forsinket, men vi stresset ikke av den grunn. Vel tilbake på hotellet fortsatte det med sminking, var ikke ferdig før rundt 13.15 og det var da bilen skulle hente oss... 13.30 var det på med kjole og alt utstyr i en fei! Rundt 13.40 satt vi oss i bilen og avsted det bar til kirken, tvilte sterkt på at vi skulle rekke det, men jaggu gikk det ikke med 2 minutters margin :roll:

Dette var det jeg har gått og gruet meg til nå i 2 måneder og utrolig nok fantes jeg ikke nervøs her jeg stod med min far og skulle gå opp kirkegulvet..... :o Jeg fikk liksom med meg alle mens vi gikk oppover, noe alle kpmmenterte etterpå også, men jeg så fort at min tilkommende ikke var like rolig som meg!

Etter vielsen var det bilder, både utenfor kirken og oppe ved groruddammen (hvor jeg attpåtil fikk gratis kuleis... tji,hi)

Koldtbordet vårt ble bare så utrolig lekkert, kan tro vi var glade for at vi sa ja til å få hjelp med det!!!!

Kaken fra Pascal var desverre en STOR skuffelse, den var nemlig ikke sånn vi hadde bestilt den (nesten all kaken var igjen... Ja, jeg har klaget og får se imorgen hva som skjer)

Hele resten av kvelden var perfekt, alle storkoste seg og hadde det veldig koseligt.

Vi dro rundt 23.30 for da hadde brudgommen så vondt i ryggen at han nesten ikke kunne bevege seg - Stakkars elsklingen min! Resten av gjestene dro vist ikke før i 3-4 tida, så de må ha hatt det gøy! :wink:

Vi overnattet på hotell Bastionen i oslo sentrum, suiten var helt topp og med frisk frukt og hvitvin satt vi oss ned og slappet av før vi la oss i en helt utrolg herlig seng!

Alt i alt - dagen var helt fantastisk!!!!!!!!! Gled dere jenter!!!!

Stor klem fra Fru Tyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper jeg er like rolig som deg når jeg går oppover kirkegulvet med en vrææælende mor på siden :ler:

GRATULERER SÅ MASSE :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 Takk for lykkeønsker!!!!!! :oops:

Solstrålen: Det går nok kjempebra skal du se!!!!!!

:ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tabby

Gratulerer så masse som nygifte. :D Kan tenke meg det var en stor dag. Håper dere får refundert litt fra Pascal, en så viktig kake skal være akkurat slik man bestiller den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at dagen ble slik dere ønsket dere - gratulerer!

(Det kan ikke en dårlig kake ødelegge!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Det hørtes ut som en kjempefin dag!

Kan jeg få lov til å spørre hva som var galt med kaken fra Pascal? Vi skal nemlig også bestille derfra, og det er jo greit å være forberedt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Helenius

Gratulerer! Når får vi se bilder?

Jeg tror også jeg kommer til å være helt i ubalanse på veien opp kirkegulvet... Godt å høre at det gikk så fint med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Freken

Slenger meg på her....hva var det med kaken?? Vi hadde nemlig tenkt på å bestille derfra...gratulerer med bryllupet, flott at dagen ble bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...