Gå til innhold

Nesten alltid sliten


Gjest Lathans?

Anbefalte innlegg

Hva var stoffskifteverdiene dine? Mange leger har ikke peiling på verdiene, og sender folk hjem som helt klart skulle vært medisinert. Det at de sier at prøvene er "normale" betyr ikke at verdiene dine er optimale for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest nsgjmn
Hva var stoffskifteverdiene dine? Mange leger har ikke peiling på verdiene, og sender folk hjem som helt klart skulle vært medisinert. Det at de sier at prøvene er "normale" betyr ikke at verdiene dine er optimale for deg.

skulle akkurat til å si det.

selv har jeg hatt lavt stoffskifte lenge, og i de periodene jeg har vært skikkelig dårlig har legen sagt at prøvene er normale.

den dagen jeg bestemte meg for å sette meg litt inn i hva tallene betydde, og så tilbake på prøveresultatene så jeg at jeg lå på nederste grense....

jeg fikk legen til å gi meg mer medisiner - og i løpet av ett år(medisinerte veldig sakte opp) så var helsen min totalt forandret.

men du spiser helt definitivt for lite. spis mer, iallefall 1800 kalorier.

jeg ville ikke hoppet på masse alternativ kost før du har fått en skikkelig gjennomgang hos legen.

selv gikk jeg mange år udiagnostisert, og i dag vet jeg om både stoffskifteproblemer og matintoleranser/ibs.

livet er jo mye enklere når man vet hva man skal tilrettelegge for:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...