Gjest lucky08 Skrevet 17. august 2008 #1 Del Skrevet 17. august 2008 noen som følger med på¨det? lurer på noe ang det programmet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 18. august 2008 #2 Del Skrevet 18. august 2008 hva lurer du på da? kan ikke si jeg følger med, men har sett noen episoder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 18. august 2008 #3 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg så på i går og ble helt satt ut av hun bestemoren på 25 som skulle leve ut fetisjene sine på TV(!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. august 2008 #4 Del Skrevet 18. august 2008 Hun har vært med på Robinson også, så tydeligvis ikke spesielt redd for å vise seg frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 18. august 2008 #5 Del Skrevet 18. august 2008 Aha, så det er henne ja. Mente det var noe kjent! Huff, jeg ser tydeligvis for mye på reality-serier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Logger ut for denne jeg ;) Skrevet 18. august 2008 #6 Del Skrevet 18. august 2008 Gikk i klassen til hun Line :S Grusomt kvinnemenneske! Hun var like ille som på tv Mora er like ille. Men da jeg og sambo var på pervosirkus (fetish party) var hun der helt alene og ingen snakket med henne uff, blir helt flau på alles vegne her :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. august 2008 #7 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg så på i går og ble helt satt ut av hun bestemoren på 25 som skulle leve ut fetisjene sine på TV(!). Angst! Men bestemor på 25? Går det ann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. august 2008 #8 Del Skrevet 19. august 2008 Angst! Men bestemor på 25? Går det ann? Ho er 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 19. august 2008 #9 Del Skrevet 19. august 2008 Angst! Men bestemor på 25? Går det ann? Bare en overdrivelse Hun så veldig ung ut til å være bestemor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #10 Del Skrevet 19. august 2008 Gikk i klassen til hun Line :S Grusomt kvinnemenneske! Hun var like ille som på tv Mora er like ille. Men da jeg og sambo var på pervosirkus (fetish party) var hun der helt alene og ingen snakket med henne uff, blir helt flau på alles vegne her :S Like ille som på tv? Synes de virker hyggelige, begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucky08 Skrevet 20. august 2008 #11 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) ho ene jenta eller mora på 18 år, husker ikke navnet. Men de drev nå å pakket å skulle på ferie. Jeg bar lurte på om det er ungene hennes begge 2? Endret 23. august 2008 av lucky08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. august 2008 #12 Del Skrevet 20. august 2008 Den andre er ungen til samboeren hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå