lidia Skrevet 2. juni 2003 #1 Skrevet 2. juni 2003 Jeg er en av dem som ikke klarer å gå uten make up krem. Føler meg litt rar uten. Selv nå som sommeren er her, må jeg ha det på meg. Jeg bruker til daglig en foundation fra Estee Lauder, soft matte, men jeg synes denne er litt sånn tykk på en måte. Synes ikke det er noe pent når sola skinner rett på ansiktet, og kremen kommer skikkelig til syne. Det er jo en krem som er heldekkende. Jeg har blandingshud, og har egentlig slitt litt med å finne en krem som passer meg. Denne har vært bra hittil, men synes ikke den er noe særlig nå på sommeren. Så, kan noen anbefale meg en krem som er bra?
Mette Skrevet 2. juni 2003 #2 Skrevet 2. juni 2003 Ikke for å være ekkel, men hvorfor prøver du ikke bare vanlig fuktighetskrem, slik at du får litt farge i fjeset.Da ser du så mye mer naturlig ut.
lidia Skrevet 2. juni 2003 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2003 neida, du er ikke ekkel. Jeg føler meg så, jeg vet ikke,stygg uten. Vet ikke hvorfor, men det er en vane, og jeg går aldri uten. Nå mener jeg ikke når jeg skal på stranda å sole meg, men sånn til hverdags. Det er da jeg mener at det ikke er noe fint når man har DET laget med krem. Ikke fordi jeg har mye på, men konsistensen er så tykk, og så dekker den veldig mye.
Mette Skrevet 2. juni 2003 #4 Skrevet 2. juni 2003 Ja, jeg forstår hva du mener, og vaner er vanskelige å legge fra seg.Jeg har null peiling på slike kremer, så jeg vet ikke om noen som er tynnere i konsistensen.Jeg har en fra kanebo, som også er litt tykk, men den brukes bare på kveldstid om vinteren når jeg skal ut.Lykke til på jakte, men husk at huden har godt av å hvile litt.
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #5 Skrevet 2. juni 2003 Man kan kjøpe en farget dagkrem med solfaktor. Disse går det helt fint an å sole seg med! Har prøvd Biotherm sin, og selv om jeg brukte den lyseste, ble jeg faktisk brun av å sitte ute i sola.
Lemoni* Skrevet 2. juni 2003 #6 Skrevet 2. juni 2003 "gammel vane er vond å vende" men... om du kutter ut brunkremen vil huden din automatisk bli penere, den vil få luft og ny glød, du vil bli brun og mye urenheter forsvinner i sola. det er min erfaring!!
Litago Skrevet 2. juni 2003 #7 Skrevet 2. juni 2003 Så flott at du vil slutte med make-up kremen om sommeren! :D Må innrømme at noe av det styggeste jeg ser er lag på lag med slik krem i sterkt sollys. Uansett hvor pent det legges på så ser det lagvis ut i solen! Synes Gjest hadde et godt forslag til deg om farget dagkrem med solfaktor. Den dekker litt av ujevnhetene samtidig som du beskytter huden for den værste solen. Tror at nesten alle merker fører fargede dagkremer med solfaktor. Kanskje du kan prøve en fra det merket du allerede bruker i dag?
Gjest Ethereal Skrevet 3. juni 2003 #8 Skrevet 3. juni 2003 Hvis du vil holde deg til Estee Lauder, har de en farget dagkrem som heter Fresh Air. Rubinstein har en som har fristet meg litt, men har glemt navnet; tror det var noe med Fitness. M
Gjest Posh (ikke innlogget) Skrevet 3. juni 2003 #9 Skrevet 3. juni 2003 Dermalogica har en kjempefin krem.. med solfaktor 25 for ansiktet og litt farge. Jeg har fått beskjed av min hudpleier og bruke denne hele sommeren for ikke å ødelegge huden i ansiktet mitt med for mye sol. Jeg er kjempefornøyd med denne!! Posh
*Lisa* Skrevet 3. juni 2003 #10 Skrevet 3. juni 2003 Hva med et solpudder istedet? Det gir flott glød i huden så man ser litt freshere ut, og matter ned litt på varme dager. Eller et vanlig transparent pudder -det gjevner ut og matter ned huden, og Kanebo sitt har i tillegg solfaktor. *Lisa*
Gjest Madden Skrevet 4. juni 2003 #11 Skrevet 4. juni 2003 Jeg hadde også villet prøve med en farvet dagkrem, selv bruker jeg Imanance fra Lancome. Biotherm har også en god farvet dagkrem. Det gir en liten naturlig glød til huden, samtidig som du kan få farve fra solen!! gjør et forsøk, huden din vil sikkert ha godt av litt "lufting"! jeg var også helt avhengig av dekkende foundation hele året...men etter at jeg begynte å bruke farvet dagkrem (og sitte mer ute i solen....) så synes jeg det går helt fint å droppe foundation! Lykke til! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå