Gå til innhold

Hvor legger du igjen klespengene dine?

Gjest Raptuza

Anbefalte innlegg

Gjest Raptuza

Hvilke butikker/nettbutikker/merker har du mest av i garderoben din?

For min del har jeg mest fra HM, Ellos og La Redoute.

Enn du?

Endret av Raptuza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm, litt vanskelig å si, jeg kjøper lite klær her hjemme, mendesto mer iutlandet, spesielt i London. Så i mitt klesskap er det en salig blanding av Mango, Zara, Warehouse, Topshop og litt dyrere klær fra f.eks Burberry osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver også å handle mest mulig i utlandet. Mango, Zara, og ellers fra litt mer spesielle butikker. Kjøper ikke klær i bøttevis, heller sjelden og dyrere.

Kan godt kjøpe jeans o.l på f.eks Vera Moda eller Bik Bok. Finner sjelden klær som passer meg på Cubus og Kappahl

Jeg har jakke-dilla, så det har jeg iallefall mer enn nok av ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler også gjerne i utlandet og da på Kew og Monsoon i England og Promod ellers i Europa.

Her hjemme handler jeg oftest på Esprit, Mexx, Zara, Mango, Lene V og H&M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett; H&M, Vero Moda, Only, Ellos.

Og en del på ebay fra utenlandske nettbutikker.

Og en god del vintage-klær her og der:)

H:)

Endret av Handis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har nettopp oppdaget new yorker!!! en utrolig butikk med mange kule rimlige klær! de har den i københavn, kiel og praha, har ikke funnet den i london ennå, håper den kommer for her kommer jeg nok til å legge igjen en del penger fram over! ellers går det en del i zara og h&m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en god del basisplagg fra BikBok (super kvalitet!), jeans er som regel fra Diesel, Miss Sixty og Replay, fintopper og -kjoler er fra Oasis og lignende butikker og skoene ender som regel opp som Nike eller Bronx.

Merketrofast? Veldig! Eneste utskeielsen er jakkene mine, de er fra en haug ulike merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H/M

Polarna och Pyret/Ellos/ Diverse sportsbutikker, gjerne Nike og Puma

Asos

Oasis

Noa Noa

kjøper en del Tiger of Sweden for tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klær fra mange forskjellige butikker i skapet mitt. Nå i det siste har jeg kjøpt endel på Ichi og Voice of Europe. Det finnes også endel plagg fra Mexx, Oasis og Vero Moda hos meg. Men den beste jeansen jeg noengang har hatt er fra Only!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg eier klesbutikk selv, skaffer jeg nesten alle klærene mine der. Og det er mange forskjellige merker, favorittene er: xclusive strass, Aceka, Zone Bleue, Serena Kay og Maginance.

Når det gjelder sko handler jeg på Dna og Bianco.

Endret av Rachel1968
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans kjøper jeg enten på JC eller Carlings, eller andre steder der de selger Levi`s. Ellers har jeg klær fra H&M, Cubus, Lindex, Vero Moda ++. Er ikke så nøye på merker eller hvilke butikker klærne er kjøpt i, bare jeg synes de er fine og gode å gå i:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M, Noa Noa, jeans fra Carlings, Bik Bok (av og til, noen sesonger føler jeg meg 15 år for gammel, andre sesonger finner jeg fine ting)... kikker innom andre steder også, og kjøper noen enkeltplagg på f eks Match eller butikker som fører litt dyrere merker. Også handler jeg endel på Fretex. Merker bryr jeg meg lite om, men er nokså kvalitetsbevisst enten jeg kjøper dyrt eller billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som de aller fleste andre her handler jeg mest i utlandet, England. Der handler jeg mest på Topshop, zara, dorothy perkins, monsoon, nine west og next.

På jeans holder jeg meg til Lee, 7forallmankind, rock&republic.

Sko handler jeg på faith, der er alltid noe jeg liker -bra utvalg.

Undertøy på bravissimo - for store cup'er, super kvalitet!

Det aller meste av klesbudsjettet får derimot HM på postordre;) Billig, enkelt, ok kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Jeg legger stort sett igjen pengene mine i butikker som fører Bruuns Bazaar, By Malene Birger og Blues Philosophy Original. Dessuten har jeg en del tøy fra In Wear og Part Two.

Dessuten sverger jeg til Seven jeans.

Tidligere kjøpte jeg masse sko på Bianco, men jeg synes de har tapt seg. Når jeg er i Oslo går jeg alltid til Corso Como, Lille vinkel sko og Shoe Lounge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad i en enkel, litt klassisk stil, men med litt snert. I tillegg bør merkene ha klær som ikke er så store i størrelsene.

Favorittmerkene er Tiger, Acne og Filippa K, men jeg har en hel del klær fra Mexx som er litt mer sympatiske i pris. På jeansfronten liker jeg litt av hvert, og har jeans fra mange ulike merker, men også her er Acne, Tiger og Filippa K representert. H&M Sqin er også en favoritt hos meg. Jeg kjøper også gjerne enkle basistopper og undertøy fra Cubus, som jeg synes har forbausende god kvalitet i forhold til prisen.

Av sko har jeg endel fra Vagabond og Bronx, men er i utgangspunktet altetende så lenge kvaliteten er OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...