Gjest Gifteklar Skrevet 2. juni 2003 #1 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg klarer bare å huske melodien på "deg være ære"...men alle de andre vet jeg ikke hvordan er(!) Går det an å finne salmer på nettet og høre på dem? Lenge siden jeg var i kirken sist, og jeg husker ikke alle salmene fra ungdomsskolen (nå ser jeg jo egentlig for et teit spørsmål dette ble da, men jeg prøver likevel... :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 2. juni 2003 #2 Del Skrevet 2. juni 2003 Orkdalsmenigheten har salmer og tekster til disse som du kan høre på nettet. De har også marsjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. juni 2003 #3 Del Skrevet 2. juni 2003 du finner dem her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
September Skrevet 3. juni 2003 #4 Del Skrevet 3. juni 2003 Tusen takk alle brukere av forumet for fantastisk mye tips!! Dette med salmene har vært et lite mareritt for meg- men nå er det i boks! Hadde aldri funnet ut at man kunne høre sangene på nettet hvis det ikke hadde vært for dere! Herlig, gleder meg til dørene åpnes........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå