Anamelona Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #1401 Del Skrevet 30. juli 2009 Det går nok bra. Tar sikkert litt tid, men så blir du vant til det Tenk at lillejenta har blitt stor Hun har blitt ganske stor ja.. Satt og suttet på en vannmelon istad, elsket det. Jeg kikket bort et sekund, og da beit hun over en myk del med gommene, satt fast i halsen. Et par harde slag i ryggen så spratt den ut! 5 minutter senere fikk jeg skjelven. Heldigvis gikk alt fint! ALDRI mer kikke bort mens hun sutter på ting som kan "løsne" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. juli 2009 #1402 Del Skrevet 30. juli 2009 Du blir nok vant til det bare du får gitt det litt tid Det er stadig nye framskritt med de søte små :rødme: Bra du holdt hode kaldt når babymelona "tygget" over vannmelonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #1403 Del Skrevet 30. juli 2009 Du blir nok vant til det bare du får gitt det litt tid Det er stadig nye framskritt med de søte små :rødme: Bra du holdt hode kaldt når babymelona "tygget" over vannmelonen Jeg har jo tenkt at om sånt skjer så vil jeg klikke, men jeg tenkte ikke i det hele tatt, bare slang henne framover og kakket henne i ryggen. Bra med disse mammagreiene som gjør at man ikke tenker, men handler rett. Fikk jo støkk i meg etterpå, og det er jo egentlig normalt vil jeg tro..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 30. juli 2009 #1404 Del Skrevet 30. juli 2009 Skummelt når det skjer sånt. Du får trøste deg med at det sikkert ikke er siste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #1405 Del Skrevet 30. juli 2009 Skummelt når det skjer sånt. Du får trøste deg med at det sikkert ikke er siste gang Artig trøst! Men joda.. Da har jeg det iallefall i meg! Vet hva som skal til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. august 2009 Forfatter #1406 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg bruker p-ring. Igår skulle jeg sette inn ny etter en uke uten. Vi hadde lagt oss da jeg kom på at jeg hadde glemt den, og sa: "Mååå jeg? Da må jeg jo stå opp!!" (Dårlig unnskyldning) Men: "Det bestemmer du" Så nå er jeg uten! Vi prøver ikke, men vi prøver ikke å unngå det heller... Spennende...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 4. august 2009 #1407 Del Skrevet 4. august 2009 Så moro Anamelona Kanskje jeg snart får sladre igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. august 2009 Forfatter #1408 Del Skrevet 4. august 2009 Så moro Anamelona Kanskje jeg snart får sladre igjen Tidligste to blå er isåfall i oktober engang. Han dro idag tidlig. Kanskje derfor han sa seg enig? Eller kanskje så jeg skulle holde kjeft så han fikk sove. Han nekter plent om det er noe han ikke vil altså, så han kan jo ikke være helt negativ til det. ..... Well, jeg fikk viljen min, så da kan det være det samme. Så deilig det skal bli å være avslappet prøver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 4. august 2009 #1409 Del Skrevet 4. august 2009 Bare håpe du klarer og være avslappet da Er ofte lettere sagt enn gjort :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. august 2009 Forfatter #1410 Del Skrevet 4. august 2009 Bare håpe du klarer og være avslappet da Er ofte lettere sagt enn gjort :gjeiper: Ikke rundt testetider kanskje.. Men det blir en liten piff i hverdagen det der... Å se om det skjer noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. august 2009 #1411 Del Skrevet 4. august 2009 Så spennende da Vo prøvde heller ikke, men prøvde ikke å unngå heller. Og da satt den jo med en gang... En måned vi hadde sex kanskje to ganger Så vær forberedt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. august 2009 Forfatter #1412 Del Skrevet 4. august 2009 Så spennende da Vo prøvde heller ikke, men prøvde ikke å unngå heller. Og da satt den jo med en gang... En måned vi hadde sex kanskje to ganger Så vær forberedt Det som er så fint nå er at det er 50-50 i følelser hva som skjer. TR eller ei. Det er jo små detaljer som permisjon, planer for neste år osv som ikke helt passer sammen med en nykomling. Men jeg tenker det blir 100 når jeg først får to blå da. Man kan ikke alltid tenke altfor praktisk. Vi har det jo egentlig ganske bra både økonomisk og livssituasjon. Ingen store problemer med ny baby. Bare glede og små detaljendringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. august 2009 #1413 Del Skrevet 4. august 2009 VAr vel det der prinsippet vi fulgte også og det ble fort en til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. august 2009 Forfatter #1414 Del Skrevet 4. august 2009 VAr vel det der prinsippet vi fulgte også og det ble fort en til Hehe.. Satt vel bare og ventet på "reprimande" fra deg.. Husker godt du fortalte du hadde en bitteliten, og plutselig var en liten en på vei:) Vi får vel bare vente og se hva som skjer. Har ikke helt troa på første forsøk to ganger på rad da men.. Satse på det tar ett par mnd om ikke annet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 4. august 2009 #1415 Del Skrevet 4. august 2009 oj så spennende! Prøver igjen! Kanskje vi kan gå gravide sammen denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. august 2009 #1416 Del Skrevet 4. august 2009 Hehe.. Satt vel bare og ventet på "reprimande" fra deg.. Husker godt du fortalte du hadde en bitteliten, og plutselig var en liten en på vei:) Vi får vel bare vente og se hva som skjer. Har ikke helt troa på første forsøk to ganger på rad da men.. Satse på det tar ett par mnd om ikke annet.... Får ingen reprimande fra meg nei To tette er ikke så verst, tenk! Man er liksom så inne i alt styret med liten unge at det ikke gjør så mye fra eller til. Sliten uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. august 2009 #1417 Del Skrevet 4. august 2009 Næhmen, hva er det jeg ser Spennende ting på gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. august 2009 Forfatter #1418 Del Skrevet 6. august 2009 Får ingen reprimande fra meg nei To tette er ikke så verst, tenk! Man er liksom så inne i alt styret med liten unge at det ikke gjør så mye fra eller til. Sliten uansett Hehe, ja trøtte tryner er den nye hverdagen nå, ett barn eller ti... Kunne vel igrunn tenke meg to-tre stk jeg da! Tre babyer! Vel kanskje den eldste kan være litt selvstendig når jeg skal ha den tredje da.. oj så spennende! Prøver igjen! Kanskje vi kan gå gravide sammen denne gangen? Næhmen, hva er det jeg ser Spennende ting på gang Trodde vi.. Hæ?? Tror han har trukket seg igjen, litt iallefall, fikk en sms der det stod at han syns det var for tidlig å prøve på nr 2. :slår: Da spør jeg neste mnd, da er det jo litt senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 6. august 2009 #1419 Del Skrevet 6. august 2009 Hehe, ja trøtte tryner er den nye hverdagen nå, ett barn eller ti... Kunne vel igrunn tenke meg to-tre stk jeg da! Tre babyer! Vel kanskje den eldste kan være litt selvstendig når jeg skal ha den tredje da.. Kan godt hende at vi også skal ha en til, men ikke før lillemannen går siste året i barnehagen slik at jeg begynner å jobbe når han starter på skolen. Litt voldsomt med tre i barnehagen på en gang synes jeg Så fremt de ikke vedtar enorm søskenrabatt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. august 2009 Forfatter #1420 Del Skrevet 6. august 2009 Kan godt hende at vi også skal ha en til, men ikke før lillemannen går siste året i barnehagen slik at jeg begynner å jobbe når han starter på skolen. Litt voldsomt med tre i barnehagen på en gang synes jeg Så fremt de ikke vedtar enorm søskenrabatt da Ja, tenk på de som har trillinger! Det må da finnes en slik ordning?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå