Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye som mann og kone, og med dåpen til lille Babymelona :blomst: Høres ut som dere hadde en herlig og minnerik dag :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gratulerer så mye som mann og kone, og med dåpen til lille Babymelona :blomst: Høres ut som dere hadde en herlig og minnerik dag :hjerte:

Jepp! :jepp:

*Tusler inn på bloggen for å vise dere..* :lur:

Skrevet

Gratulerer som fru! :roser:

Og bildene i bloggen var flotte! :tommelopp: Kjolen din var nydelig, og Babymelona var som vanlig til å eta opp. :rødme:

Skrevet
Gratulerer som fru! :roser:

Og bildene i bloggen var flotte! :tommelopp: Kjolen din var nydelig, og Babymelona var som vanlig til å eta opp. :rødme:

:klem:

Hun er søt ja! :jepp:

Skrevet

Gratulerer! Kjempefine bilder av dere i bloggen :jepp:

Skrevet
Gratulerer! Kjempefine bilder av dere i bloggen :jepp:

:klemmer: på deg!

Skrevet

Jada! Jeg klarer liksom ikke helt å slippe tanken på at jeg vil bli gravid igjen, snart...

Jeg blir så forvirret. Jeg har lyst på to ikke altfor tette, men relativt like gamle, barn. Kanskje tre.. Helst tre.. :bond:

Åh. Jeg blir så forvirret. Når skal vi bli prøvere igjen? Skal vi vente noen måneder, skal vi vente til neste sommer?

Skal jeg bare fortsette å mase på Pappamelona om å prøve på en ny snart? Jeg har tulle-maset på han i et par måneder, for i begynnelsen ville jeg bare være gravid igjen fordi jeg savnet det og selve fødselsopplevelsen og alt som hørte til.. Selve slitet med nyfødt skremte meg vekk.

Men jo mer jeg har fjaset om det, jo mer har jeg øst opp meg selv til å ha lyst å bli prøver igjen. Snart.. :klø:

...Anamelona må i tenkeboksen, må prate med Pappamelona, og tar gjerne imot plusser og minuser! :jepp:

Skrevet

:ler: Du er herlig da Anamelona. Har ingen verken plusser eller minuser til deg jeg. Har litt for mye annet nytt for meg nå, så klarer ikke og se for meg to, når jeg har vanskelig for å se for meg en.

Men det viktigste er vel uansett at man er enige om det man ender opp med, også har du det jo litt verre enn andre i forhold til at du er såpass mye alene. Men du har jo mye hjelp av svigers, så du klarer nok det glatt også ;)

Lykke til uansett hva dere ender opp med :)

Skrevet
:ler: Du er herlig da Anamelona. Har ingen verken plusser eller minuser til deg jeg. Har litt for mye annet nytt for meg nå, så klarer ikke og se for meg to, når jeg har vanskelig for å se for meg en.

Men det viktigste er vel uansett at man er enige om det man ender opp med, også har du det jo litt verre enn andre i forhold til at du er såpass mye alene. Men du har jo mye hjelp av svigers, så du klarer nok det glatt også ;)

Lykke til uansett hva dere ender opp med :)

:klø: Sant nok.. Baby + hund krever en del. 2 små + hund vil nok gjøre sitt for energinivået mitt. Men jeg føler det sånn at det er meningen med livet med små barn. Jeg er ingen karrierekvinne, og nå som jeg har fått barn skal jeg jobbe mindre og heller være engasjert i barna jeg får.

Ingen stygge tanker om de som jobber.. Men jeg er av min egen oppfatning etter min egen oppvekst, at jeg vil være en del hjemme med barna. 60% jobb er nok!

Vi får se hva jeg ender opp med..

Så lenge jeg får hjelp når jeg trenger det, så klarer jeg meg jo stort sett på egen hånd! Så lenge jeg ikke knekker tåa inn i barnevogna. :ler:

Jeg blir bare mer og mer gira på ny baby jeg nå.

Men akkurat nå er TR her.. :sjenert:

Skrevet

Gratulerer som nygifte, høres ut som dere hadde en kjempefin dag. Synd sånne dager flyr så fort, man rekker jo nesten ikke å nyte den før den er over, og man sitter igjen med minner.

Skrevet (endret)
Gratulerer som nygifte, høres ut som dere hadde en kjempefin dag. Synd sånne dager flyr så fort, man rekker jo nesten ikke å nyte den før den er over, og man sitter igjen med minner.

Sånn ca 18.986.088 minner på 43 forskjellige fotoapparater! :fnise:

For å være ærlig er både jeg og Pappamelona glad dagen kom, og gikk.. Og at vi nå kan se tilbake på dagen med et smil, tanken på alle de positive tilbakemeldingene vi fikk på kjole, Babymelona, lokaler, opplegg, mat og kaker. :) Vi koser oss med bildene som kommer inn fra folk litt etter litt, og minner varer jo for alltid, og det samme gjør de flotte bildene som ble tatt! :)

Endret av Anamelona
Skrevet

Også sier de vel også at overgangen ikke er likte stor fra en til to, som til første...

Bruker fortsatt angelsounden din, men sender den så fort du trenger den igjen selv ;)

Skrevet
Også sier de vel også at overgangen ikke er likte stor fra en til to, som til første...

Bruker fortsatt angelsounden din, men sender den så fort du trenger den igjen selv ;)

Nei, erfaringen er jo mye større, og man vet jo nogenlunde hva man går til.. Vel, det kan vel være positivt og negativt da.. :) Men det er nok mye styr med første ja...

Bruker du den fortsatt altså?? ;) Selv om du kjenner spark? Jeg måtte bare gi opp etter uke 25 jeg, for Babymelona sparket iblant så hardt at jeg nesten mistet hørselen når hun traff "mikrofonen" på den. :ler: Også var jeg mye på sykehuset og målte hjertelyden, så jeg fikk høre masse der! Men den er artig ja! Håper det ikke er mer enn ett år til jeg får bruke den igjen! :rødme:

Skrevet

*litt misunnelig på Tussi som kan høre hjertet til baby'n når hun vil*

Skrevet (endret)

Må få deg en sånn en da! :jepp: Ikke mange dagene til babyen din er stor nok til å gi fra seg lyd.. De er jo så koselige disse lydene! :rødme:

Endret av Anamelona
Skrevet
Må få deg en sånn en da! :jepp: Ikke mange dagene til babyen din er stor nok til å gi fra seg lyd.. De er jo så koselige disse lydene! :rødme:

Kanskje det, men tror nok Mannen hadde fått litt noia hadde jeg kjøpt en sånn en. :fnise: Hvor kjøpte du din og hvor mye betalte du???

Skrevet
Nei, erfaringen er jo mye større, og man vet jo nogenlunde hva man går til.. Vel, det kan vel være positivt og negativt da.. :) Men det er nok mye styr med første ja...

Bruker du den fortsatt altså?? ;) Selv om du kjenner spark? Jeg måtte bare gi opp etter uke 25 jeg, for Babymelona sparket iblant så hardt at jeg nesten mistet hørselen når hun traff "mikrofonen" på den. :ler: Også var jeg mye på sykehuset og målte hjertelyden, så jeg fikk høre masse der! Men den er artig ja! Håper det ikke er mer enn ett år til jeg får bruke den igjen! :rødme:

Mannen som drar den fram i blant ;) Husker du sa du ikke fikk brukt den pga spark så sist gang gjorde jeg alt jeg kunne for å vekke vesla så jeg kunne høre hvordan de sparkene hørtes ut, men hun ville ikke gitt :ler:

Spørs nok om morkaka demper en del av sparka ;) Mannen koser seg skikkelig med den i alle fall ;)

Utrolig glad for at jeg har hatt den ;)

Skrevet

Det skjønner jeg. Det er helt fantastisk ;)

Når er neste kontroll da? Mulig lege/jordmor prøver og høre da ;)

Skrevet
Det skjønner jeg. Det er helt fantastisk ;)

Når er neste kontroll da? Mulig lege/jordmor prøver og høre da ;)

Jeg skal til jordmor 30 juli og legen 4 august :fnise: Ganske tett, men jordmor pga det prosjektet jeg er med på.

Skrevet
Kanskje det, men tror nok Mannen hadde fått litt noia hadde jeg kjøpt en sånn en. :fnise: Hvor kjøpte du din og hvor mye betalte du???

Tror jeg betalte 499 for min Angelsound jeg.. Eller var det 399?? :klø: Ny.. Du finner sikkert noe billigere på finn.no :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...