Anamelona Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #561 Del Skrevet 31. desember 2008 Delmål er fint! Men tickeren din seier då at du er 31+2 :klø: :klø: Ja, du sier noe... :klø: Har jeg gått glipp av det? Og er godt inne i 8de måned allerede? *LøperOgSjekker* Åh så fort tiden går Anamlona :dåne: Du er jo snart fødeklar jo !!! Jeg husker følelsen av å vagge rundt og å puste som en hval.. Og jeg GLEDER meg stort til neste gang (håper jeg).. Høres ut som du har hatt en koselig julefeiring vennen !!! HERLIG julefeiring, med mye hval-fakter og slitsomme prosjekter med å komme seg ut av altfor gode stoler. Har ikke rukket å oppdatere meg på mange dagbøker her, siden jeg ikke kan bli sittende lenge om gangen her. (Dårlig nett og lite tålmodighet med tregt nett) Har du hatt en fin jul da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 31. desember 2008 #562 Del Skrevet 31. desember 2008 GODT NYTTÅR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #563 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) GODT NYTTÅR! GODT NYTTÅR!!!! til deg og alle andre som måtte titte innom. Det ser lovende ut for en baby som ikke blir født supersuper-sent på året! Har jo alltid ønsket meg en tidlig-på-året-baby. Endret 31. desember 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. desember 2008 #564 Del Skrevet 31. desember 2008 GODT NYTT ÅR ANAMELONA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. januar 2009 #565 Del Skrevet 1. januar 2009 Godt nyttår! Lykke til med 2009, et spennende år for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. januar 2009 #566 Del Skrevet 1. januar 2009 Innom for å ønske et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #567 Del Skrevet 2. januar 2009 GODT NYTT ÅR ANAMELONA Godt nytt år kjære pusilusen. Godt nyttår! Lykke til med 2009, et spennende år for deg! ..og for deg. Tenk, vi skal gifte oss i år. Innom for å ønske et godt nytt år! Ønsker deg et godt nytt år tilbake! Med ønske om at ønskebarnet ditt kommer for å bli i 9mnd før h*n kommer ut for å hilse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #568 Del Skrevet 4. januar 2009 (KlippOgLim fra innlegg fra terminklubben, siden jeg ikke orker å skrive et nytt!) *stønn* Magevondt, magevondt, magevondt. Smertene sitter på oversiden på magen og varer i ca 1 minutt før de trekker seg tilbake. Kommer ca hvert 10-15 minutt. *pokker* Nå kommer den femte siden kl 1800... Håper dette bare er falske smerter som bare er her for å minne meg på det som skal skje.. Men om de ikke gir seg, eller øker i hyppighet til kl 2100, da blir det legetelefon... Litt for tidlig enda.. Er jo bare 32 uker......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. januar 2009 #569 Del Skrevet 4. januar 2009 Huffda. Håper det går over. Kan jo bare være vonde kynnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 4. januar 2009 #570 Del Skrevet 4. januar 2009 Uff, tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 4. januar 2009 #571 Del Skrevet 4. januar 2009 Uff, håper alt går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 4. januar 2009 #572 Del Skrevet 4. januar 2009 Ojdå! Håpar det berre er maserier eller nåke, og at det går over. Har du ringt til føden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. januar 2009 #573 Del Skrevet 4. januar 2009 Håper alt er bra hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 4. januar 2009 #574 Del Skrevet 4. januar 2009 Føyer meg i rekken! Krysser fingrene for at det bare er vonde kynnere som har misforstått frekvensnivået.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 5. januar 2009 #575 Del Skrevet 5. januar 2009 Alt er bra med Anamelona og lillemelona De trodde det muligens var svangerskapsforgiftning, men alle prøver var bra. Hun kommer inn og informerer ordentlig i løpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 5. januar 2009 #576 Del Skrevet 5. januar 2009 Alt er bra med Anamelona og lillemelona De trodde det muligens var svangerskapsforgiftning, men alle prøver var bra. Hun kommer inn og informerer ordentlig i løpet av dagen Så godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #577 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Huffda. Håper det går over. Kan jo bare være vonde kynnere. Tror ikke det, men nå er det (bank i bordet) over for denne gang.. Uff, tenker på deg Uff, håper alt går bra med deg Og takk for at du oppdaterer for meg. Ojdå! Håpar det berre er maserier eller nåke, og at det går over. Har du ringt til føden? Jeg ringte legevakta, og da jeg kom dit ble jeg henvist til føden. Var 4 timer på sykehus inatt! Håper alt er bra hos deg Alt er bra nå, heldigvis! Håper jeg ikke får noe lignende igjen før tiden er inne! Føyer meg i rekken! Krysser fingrene for at det bare er vonde kynnere som har misforstått frekvensnivået.... Det var det nok ikke. Ingen av jordmødrene nevnte noe om det iallefall. Det var temmelig intenst og jeg klarte knapt å puste mens det stod på. Jepsi pepsi.. Alle prøver var, som Tussi sier, helt normale. Alt fra ultralyd til blodprøver, urinprøver og hjerterytmemåling av Babymelona. Pappamelona var flink å holde hjertemåleren i en halv time i strekk mens jeg lå på undersøkelsesbenken på sykehuset og hadde vondt. :rødme: Er så glad i han, og er utrolig glad for at han var hjemme når noe slikt som dette skulle skje! Forløp: Det startet under opprydding av kommende barnerom, med pakking og rydding, da jeg plutslig fikk intenst vondt i øvre(!) del av magen. Stikkende/sviende smerte! Jeg fikk da streng beskjed av Pappamelona om å legge meg ned og slappe av. Det hjalp lite, for fra 1800-1900 kom det vondter som varte i ca 1 minutt, og de kom med 10-15 minutters mellomrom. Etter 1900 kom de med 20 minutters mellomrom, til 1945. Da trodde jeg det var over. Etter 7 stk, var det vel... Pappamelona og jeg ble enige om å ringe legevakta etter 2100 om det kom flere, da hadde jeg iallefall fått avventet situasjonen, så ingen kunne iallefall si at jeg stresset uten grunn! En time senere, ca kl 2100, kom det en ny vondt, og en til ca 15 min senere. Jeg ringte legevakta og ble bedt om å komme til undersøkelse. Etter å ha ventet i 10 min kom jeg inn, og legen der (legevakta er på sykehuset) henviste meg rett til føden for å utrede mistanken om svangerskapsforgiftning etter små funn av proteiner i urinen, og litt høyt blodtrykk. På føden vanket det blodprøver, urinprøver, intervallkontroll av blodtrykket, hjerterytmekontroll- og ultralyd av fosteret, samt ultralyd av livmorhalsen for å se om det hadde vært noen åpning som følge av smertene! Etter å ha sjekket alt som sjekkes kunne sa de at Babymelona har det helt fint, og ingenting tydet på svangerskapsforgiftning allikevel. HELDIGVIS! For Pappamelona reiser igjen denne uka og er ikke tilbake før i slutten av måneden! Så jenta mi har å vente til da iallefall!!! De trodde muligens jeg hadde klart å rote meg borti et slags virus med mageknip, kvalme, svimmelhet og diaré, men det fant vi aldri helt ut av. Vi var hjemme igjen ca 0200 inatt, og jeg fikk beskjed av legen om å ta noen runder med paracet etter behov. Jeg våknet halv 5 idag tidlig med en ny vondt, tok noen paracet og satte meg miljøvennlig og strømregningsvennlig i dusjen i nærmere en time for å løse opp musklene til paraceten fikk virke! Herlig.... Trodde aldri jeg skulle klare å reise meg opp igjen. Pappamelona er nå på apoteket for meg for å kjøpe noe legen anbefalte for å nøytralisere magesyren etc... Jeg fikk iallefall beskjed om å komme tilbake om ting forverret seg, og det er jo deilig å føle at jeg blir tatt på alvor til tross for at de ikke fant noe alvorlig galt. Alt i alt gikk det bra, er fortsatt i ganske dårlig form med dårlig mage, null matlyst og kvalme. Men Pappamelona passer på, og jeg fikk streng beskjed fra jobb om å ikke tenke på de i det hele tatt idag. Gode jobben min. (For jeg ville ikke sykemeldes mer enn jeg allerede er, da legen spurte meg.. ) Så nå krysses alt som krysses kan for at dette er forbigående og at jeg klarer å ta til meg næring ¨slik at formen blir bedre igjen! Tusen takk for all omtanke fra dere jentene. Endret 5. januar 2009 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 5. januar 2009 #578 Del Skrevet 5. januar 2009 Håper at dette går over og at matlysten kommer tilbake og at babymelona venter til neste gang pappamelona er hjemme med å komme ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #579 Del Skrevet 5. januar 2009 Håper at dette går over og at matlysten kommer tilbake og at babymelona venter til neste gang pappamelona er hjemme med å komme ut! Satser på det. Han har søkt seg fri og blir sannsynligvis hjemme i over to måneder når han kommer hjem igjen neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. januar 2009 #580 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei! Kjedelig med sånne hendelser. Håper det ikke kommer tilbake! Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå