Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Shit :sjokkert: Hvordan skal detta ende :ler:

Hehe.. Ja, det er du ikke den eneste som lurer på... Føles mye større enn den er!! Føler at alt jeg gjør når jeg reiser meg opp fra et sted er å søke til neste sted jeg kan sette meg ned.

Fine magen. :rødme:

Takktakk!

Sorry, men...

:hakeslepp: Sværemelona! :ler:

Eg har fremdeles ein del igjen til eg når 26-vekersbildet ditt. Men så er eg til gjengjeld noko mindre enn "det normale" også. :tunge1:

Uansett, kjempefin babymage. :strix:

*krysser fingrar for fint blodtrykk, gode resultater etter aukt medisindose og at det faktisk er ei jente som passar til navnet sitt* ;)

Ja, denne magen altså.. Hjelpes! Skal prøve å få lagt ut annenhver uke fremover!

"Det normale" ja.. Det er nok store forskjeller ute og går, og de fleste er nok normale.

Og ...

:strix: 30 veker! :strix:

Jaaaa... Idag er det akkurat 10 uker til termin. :dåne:

Er du 30 uker på vei alt :dåne:

Jeg klarer jo ikke å henge med i svingene

Du er ikke den eneste der nei. Jeg synes dette svangerskapet har gått vanvittig fort. Jeg er jo innenfor termin i slutten av neste måned. :bond:

Tenkte det samme :dåne: Tror aldri jeg kommer til å nå dine magemål iallfall!

Men du ser SKIKKELIG gravid ut - det er kjeeeempefint! :rødme:

Bedre med stoooor gravidmage enn en sidepynt-mage. Også kjent som en løshud/litt fett-mage. ;) Også kommer jo bedringen så kjapt når man har født. Føler meg så smekker atte. Hehe..

Oi! Så stoor og fiiin mage! :hjerte:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pysepusen

Men hvordan ligger du på symfysemålene da? Har ikke helt skjønt det at det kan være så stor variasjon på magene, mens symfysen er den samme :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan ligger du på symfysemålene da? Har ikke helt skjønt det at det kan være så stor variasjon på magene, mens symfysen er den samme :klø:

Du.. Det der har ikke jeg helt forstått heller :vetikke: Jeg er over den rød gjennomsnittstreken, men i øvre del av det mørkegrønne feltet. Altså innenfor normalen. Når jeg ligger på rygg så har jeg ikke så mye mage faktisk. :) Kanskje store mager varierer på hvordan babyen ligger når man står oppreist? :klø:

Hadde de målt meg mens jeg stod hadde jeg nok vært utafor alle felt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare blitt målt en gang, og da lå jeg helt i ytterkant av det grønne feltet. Altså over gjennomsnittet. Men jeg har jo nesten ikke mage i forhold til andre som er kommet like langt. Så Virker ikke som det har noe å si for størrelsen.

Men flott mage du har! Det er ihvertfall ingen tvil om at du er gravid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare blitt målt en gang, og da lå jeg helt i ytterkant av det grønne feltet. Altså over gjennomsnittet. Men jeg har jo nesten ikke mage i forhold til andre som er kommet like langt. Så Virker ikke som det har noe å si for størrelsen.

Men flott mage du har! Det er ihvertfall ingen tvil om at du er gravid :ler:

Jeg er nok gravid ja.. Liten tvil om det gitt. ;)

I begynnelsen er det jo måling av hvor langt opp livmoren har kommet, etterhvert så er det jo også betydelig lengde pluss kulen som jo vokser utover. Jeg har virkelig prøvd å skjønne det, men blir ikke helt klok. :ler: Kanskje jeg bare skal spørre en jordmor jeg kjenner.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sikkert lurt. Har jordmor i familien selv, så kan egentlig bare spørre henne om alt jeg lurer på. Hun sa at jeg til og med kunne ringe klokken 2 om natten om jeg lurte på noe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var feberen tilbake. :( Vi skjønner egentlig ikke hvor den kom fra. Veldig varm da vi hentet henne i barnehagen igår, men formen var jo så å si perfekt. Spiste godt, drakk godt og lekte godt. Idag har den bare steget. Vi har for første gang målt 40 pluss. 40,1 tror jeg. Hun er slapp og trøtt. Sovnet kl 1800. Matlysten er nok litt redusert, men hun får iallefall i seg masse drikke. :) En del snørr er det jo, og vi kjører på med stikkpiller før leggetid. Stakkar jenta. Var jo fin i formiddag, men så smalt det igjen.

Jaja.. Vi får bare pleie henne så godt vi kan. Jeg får jo makspuls bare av å gå opp trapper nå, så det er jo greit sånn sett at hun er slapp. :roll:

Håper hun er klar for bhg på mandag iallefall. Hun ELSKER stedet nå. :fnise:

Om meg forresten:

Når det gjelder sv.sk.forgiftningsoppfølgingen min så går blodtrykket mitt bare nedover. For 2 kontroller siden var undertrykket 74, deretter 66 og nå på mandag var den 60. :klø: 1+ i urinproteiner, men det ser jo lovende ut..enn så lenge. :) Ny legetime 11 mai. Legen tar en litt grovere måling av urinen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffa... God bedring på Babymelona! :smilyblomst:

Og lykke til med legetimen 11. mai. :klem:

Tusen takk.

:klemmer:

..også på vegne av lille snorkfrøken som ligger i senga si. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, er vesletuppa syk igjen :tristbla: Håper baskeluskene forsvinner like fort som de kom :Nikke: God bedring til Babymelona.

God helg Anamelona :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg også. :klem:

Verpehøna.. ;) Snart er det eggsanking. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkar liten som har over 40 i feber. Mammamelona og pappamelona får pleie babymelona godt, så blir hun nok raskt god som ny igjen. God bedring!

Supert at blodtrykket ikke stiger forresten :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør så godt vi kan. ;)

Hun hostet til hun kastet opp idag tidlig. Hatt skikkelig tørrhoste de siste nettene, og idag smalt det. Formen er grei, og ingen feber, men nå kom dette. Så nå er det vaskedag i hjemmet! :)

Ett døgn til UL! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tørrhoste er jo ikke noe godt. Får håpe det går over fort :)

Er du blitt mann i det siste forresten? :ler:

Ultralyd er jo spennende! Håper alt står bra til inni der. Jeg skal igjen om ti dager :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står det ved siden av innleggene dine. Der det står når du ble medlem og sånn. Så står det kjønn: mann :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det står det ved siden av innleggene dine. Der det står når du ble medlem og sånn. Så står det kjønn: mann :fnise:

Seriøst?? :bond:

Det er da ikke mange ukene siden jeg så det stod 'kvinne' der. Ser ikke sånt med mobilversjonen skjønner du. ;) Men jeg var innom for å legge inn ticker og slikt for noen uker siden, og da stod det iallefall kvinne. Har ikke endret det i det hele tatt. Men hvis den nye kg vil ha meg til å være mann, så HELT i orden for meg. :snurt:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det har stått det før, tror jeg hadde lagt merke til det :gjeiper:

Men gratulerer med å være et medisinsk mirakel da :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var også blitt mann i løpet av "oppgraderinga" (les: nedgraderinga) av forumet. :vetikke:

Stakkars Babymelona som er så mykje sjuk. :( God bedring. Og lykke til på UL i morgon! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Verdens andre gravide mann. ;)

Ja, denne nye kg'en er bare helt håpløs! Det finnes ikke ord!

Babymelona har ikke vært syk i det hele tatt siden begynnelsen av april er det vel, så noe måtte jo dukke opp. :roll: Har et håp om at hun er bedre imorgen. :jepp:

:klem: på dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...