Anamelona Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #2481 Del Skrevet 18. mai 2010 God bedring!! Tusen takk. Prøvde meg på jobb. Det er tross alt bare noen få timer om dagen, så dette skulle jeg takle.. Etter 10 minutter der kastet jeg opp - plenty. Så nå er jeg godt plassert under dyna igjen. Kjøpt inn Link og skal prøve så smått med tørre kjeks etterhvert.. Bra det er jeg og ikke Vesla som har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 18. mai 2010 #2482 Del Skrevet 18. mai 2010 Du da.. Skal ikke du klekke snart? Ferdigklekket Hørtes ikke noe gøy ut å være syk altså... GOD BEDRING! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #2483 Del Skrevet 18. mai 2010 Ferdigklekket Hørtes ikke noe gøy ut å være syk altså... GOD BEDRING! GRATULERER!! Så koselig! Fornøyd med tilværelsen nå da? Stor omveltning? Ikke gøy å være syk nei. Akkurat kommet meg ut av senga og til sofaen. Spist et par kjeks og en is. Lettfordøyd og litt for magen å jobbe med. ..pluss litt cola. Viktig med brus når magen gjør opprør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #2484 Del Skrevet 18. mai 2010 Etter nattens magesmerter og totalt søvnfravær spør jeg meg selv: Hvorfor utsetter jeg meg selv for en ny fødsel og ny barselperiode? :klø: Dette var jo bare en liten forsmak. Smertene kan sammenlignes med rier i tidlig/middels stadium synes jeg.. Jeg er gal...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #2485 Del Skrevet 19. mai 2010 La meg tidlig igår. Halv 10. Bare for å ligge og slappe av. I 11-tiden begynte jeg å få vondt i magen igjen. Skikkelig!! Det var faktisk verre enn natta før. Kunne like gjerne vært veer. Gikk frem og tilbake, vugget, skalv, gikk ut og inn på do. Klarte ikke å holde på noe av det jeg fikk i meg igår.. Til slutt endte jeg opp i dusjen der jeg ble sittende i halvsøvne med glovarmt vann over meg. Deilig. Det hjalp! Men jeg var jo så trøtt at jeg sovnet nok et par ganger. Var vel i dusjen i en halvtime før jeg gikk og la meg igjen. Da kom smertene sakte tilbake. Så måtte jeg ligge og vri meg en stund. Så våknet jeg kl 6 idag tidlig.. Om jeg sovnet av ren utmattelse eller om smertene ga seg, det aner jeg ikke. Men det var godt med søvn. Håper kvelden idag bringer bedre tider. Trenger å sove skikkelig! UL idag tidlig forresten. Ikke at jeg helt vet hvorfor, for de sjekket vekst igjen, som forrige uke. Skulle vel egentlig ikke sjekke vekst sist kanskje.. Men men. Litt over 12% over snittet fortsatt, og jeg holdt på å svime av på slutten siden jeg måtte ligge så lenge på rygg. Jordmoren måtte støtte og snu meg over på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. mai 2010 #2486 Del Skrevet 19. mai 2010 Håper at vondtene går over Anamelona og at du får sove godt i natt. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 20. mai 2010 #2487 Del Skrevet 20. mai 2010 Det høres ikke bra ut å ha så vondt! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #2488 Del Skrevet 20. mai 2010 Tusen takk. Det hjalp! Sovnet lett igår, helt uten vondter, og Babymelona var til og med så omtenksom at hun lå en time lenger enn hun har gjort i det siste. Herlig med bonussøvn.. Det var slitsomt på jobb, for selv om jeg har sovet godt inatt har det vært hardt denne uka, og om jeg tidligere har nevnt at jeg var svær ( ) så er det ingenting mot hva jeg er nå. Og hva jeg sikkert blir fremover. Det begynner å bli alvorlig tungt å holde seg oppreist faktisk. Føttene sovner, ryggen verker og pusten er kort og tung. Jeg svimler lett og drikker masse vann. Bra jeg har tilrettelagt arbeid som gjør at det bare er noen timer om dagen nå.. Siste dagen på en stund med godvær, ifølge værmeldingene, så idag skal vi grille maiskolber, pølser og biff. Og lage litt godt tilbehør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 20. mai 2010 #2489 Del Skrevet 20. mai 2010 Det høres ut som det begynner å bli tungt for deg ja! (Er spent på hvordan det blir for meg på konsert med bare ståplasser når jeg er like langt på vei som du er nå...) Men bra du fikk sove godt for en gangs skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #2490 Del Skrevet 21. mai 2010 Det høres ut som det begynner å bli tungt for deg ja! (Er spent på hvordan det blir for meg på konsert med bare ståplasser når jeg er like langt på vei som du er nå...) Men bra du fikk sove godt for en gangs skyld Kan ikke se for meg at jeg skulle gjennomført en konsert akkurat nå.. Jeg klarer ikke å gjennomføre en vanlig handlerunde om det er kø engang.. Jeg må være i sakte bevegelse, ellers svartner det for meg. Kø er døden! Flere ganger har jeg bare hengt over barnevogna, og én gang har jeg måttet sette meg på gulvet. Og det var halvannen mnd siden. Det skal sies at det er ganske få som blir såpass ''hardt rammet'' eller hva jeg nå skal kalle det, som meg. De fleste klarer å gjennomføre hverdagen på så å si samme måte som før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #2491 Del Skrevet 24. mai 2010 Da er fødebagen pakket! ..og ting som ikke kan pakkes nå står skrevet på en liste som henger på kjøleskapet. Hjelp.. Er jeg klar for én baby til?? Vi har gått gjennom kasser med tøy fra da Babymelona var nyfødt, og fylt opp en skuff til Minstemelona. Hjelpe meg så smått str 50 og 56 er da. :rødme: Helt utrolig at jenta mi har brukt alle de dukkeklærne! Og nå står Minstemelona for tur. Litt koselig er det jo, men jeg må innrømme at det er en lettere skremmende tanke at jeg snart har ansvaret for en liten hyleduett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 24. mai 2010 #2492 Del Skrevet 24. mai 2010 Oi, spennende ja! Går unna nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. mai 2010 #2493 Del Skrevet 24. mai 2010 Det går nok så bra så Anamelona Et lite mirakel er snart klar til å komme :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Blaise Skrevet 25. mai 2010 #2494 Del Skrevet 25. mai 2010 Hei=) Du nærmer deg "klar" ser jeg! Håper hun holder seg inne i hvertfall 4-5uker til, og at du i allefall ikke får enda større plager enn du allerede har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #2495 Del Skrevet 26. mai 2010 Oi, spennende ja! Går unna nå... Gjør det ja. Litt for fort kanskje?? Det går nok så bra så Anamelona Et lite mirakel er snart klar til å komme :rødme: Joda, jeg grugleder meg til tiden etter fødsel, og krysser fingrene for at Minstemelona vil die på egenhånd OG ha mat mindre hyppig enn storesøster. Hver 2-3 time døgnet rundt når man pumper, det er slitsomt altså. :dåne: Hei=) Du nærmer deg "klar" ser jeg! Håper hun holder seg inne i hvertfall 4-5uker til, og at du i allefall ikke får enda større plager enn du allerede har. Blaise!! Lenge siden jeg har sett deg rundt omkring. Kan vel ha noe å gjøre med at jeg stort sett holder meg i ro hjemme? Ja, vi må nok vente noen uker til ja, for Pappamelona reiste igår og er ikke hjemme før i midten av juni. Men på bryllupsdagen min er jeg akkurat 38 uker. Slå den!! Da skal jeg føde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. mai 2010 #2496 Del Skrevet 26. mai 2010 For ein mage! :dåne: Lurer på når (eller om) eg tar deg igjen. Ikkje så altfor lenge igjen for deg nå. Iallfall om du ikkje går lenger enn med Babymelona. Så spennande - og med nesten ferdigpakka fødebag og alt, då. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #2497 Del Skrevet 26. mai 2010 For ein mage! :dåne: Lurer på når (eller om) eg tar deg igjen. Ikkje så altfor lenge igjen for deg nå. Iallfall om du ikkje går lenger enn med Babymelona. Så spennande - og med nesten ferdigpakka fødebag og alt, då. Hehe.. Kanskje du tar meg igjen? Ut ifra et bilde jeg tok idag synes jeg at den eksplosive veksten har stagnert litt. Men jeg skal ta et oppdateringsbilde på søndag og få det ut her, så kan det vurderes av dere. Ja, det er jammen ikke lenge igjen. Pappamelona skal bare være ute denne lille turen og så skal han være hjemme og passe på alle tre jentene sine. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 26. mai 2010 #2498 Del Skrevet 26. mai 2010 Hehe.. Kanskje du tar meg igjen? Ut ifra et bilde jeg tok idag synes jeg at den eksplosive veksten har stagnert litt. Men jeg skal ta et oppdateringsbilde på søndag og få det ut her, så kan det vurderes av dere. Jammen.. Hehe.. Du trenger da vel snart ikke vokse mer nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #2499 Del Skrevet 26. mai 2010 Jammen.. Hehe.. Du trenger da vel snart ikke vokse mer nå?? Veldig sant. Har et dilemma når jeg kjører bil nå: Rekke ned til pedalene eller få plass til magen bak rattet!! Best å kjøre pent og ikke kræsje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. mai 2010 #2500 Del Skrevet 26. mai 2010 Har et dilemma når jeg kjører bil nå: Rekke ned til pedalene eller få plass til magen bak rattet!! Best å kjøre pent og ikke kræsje. Korleis gjekk det forresten med prøvar og medisiner? Sidan du kjører bil, reknar eg med at ting ser bedre ut? Og har du sluppe unna fleire slike smertetilfelle? Det høyrtest skikkelig ekkelt/skummelt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå