Anamelona Skrevet 11. april 2010 Forfatter #2401 Del Skrevet 11. april 2010 Skikkelig rådvill og forvirret nå.. Uff, uka blir hard. Blir nok ikke bil på meg på flere mnd nå. Da blir barnehage håpløst. Og jeg tør jo knapt å trille jenta i vogn uten å ha med noen. Får vel binde tau rundt vogna og meg.. Uff, svartmaling, men jeg er ganske frustrert. Sykemeldt fra jobb og greier. Egenmelding til å begynne med. De vil ikke la meg jobbe i min situasjon. For min og deres del. Forstår dem godt igrunn. Uforsvarlig i min jobb. Men men.. 27 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 11. april 2010 #2402 Del Skrevet 11. april 2010 Så skummelt Håper du får fikset med medisiner fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. april 2010 #2403 Del Skrevet 11. april 2010 Huff da vennen Synes de kunne tatt kontakt med deg på telefon da * på legene* Håper det ordner seg raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 11. april 2010 Forfatter #2404 Del Skrevet 11. april 2010 Er innom på pc for en gangs skyld!! Så skummelt Håper du får fikset med medisiner fort! Ja, dette er ganske så skummelt. Det setter vel en stopper for eventuelle senere graviditeter også, ettersom den medisinen jeg egentlig bruker er nokså fyfy når det kommer til graviditet. Så da bør vel dette bli siste, for helsas skyld. Skal troppe opp på sykehuset imorgen den dag, for nå må jeg jo ha sykemelding... Huff da vennen Synes de kunne tatt kontakt med deg på telefon da * på legene* Håper det ordner seg raskt. Ja. Jeg pleier å være lite kravstor, men dette setter jo flere liv på spill. Tenk om jeg ikke hadde bedt om personlig kopi av prøveresultatene da?? Hadde kjørt rundt i bil jeg nå, med Babymelona i baksetet, og setter våre og andre trafikanters liv i fare. Er det forsvarlig da???? Nei, det er litt av et opplegg med blodprøver. Ta prøven, få den registrert, sende den til Bartebyen, analysere den, en lege der lager rapport, sender den til min lege her, hun lager kopi til meg og fastlege, og så er vi i mål. Sånn sett. Da kan det vel ikke skade med en rask tlf der hun sier at jeg skal holde meg unna bil til neste konsultasjon?? Som igrunn burde vært innen en time etter hun så hvor dårlig resultatet var?? Nei uff, jeg ble ganske satt ut, og etter en helgs tenking har vi kommet frem til at jeg må få meg sykemeldig slik at Pappamelona får være hjemme med sine 10 betalte omsorgspermisjonsdager, og når de utløper så kommer Svigermelona. Litt av et styr. Men det må bare bli sånn, for jeg tør virkelig ikke å være alene med jenta mi nå. Ikke får jeg levert eller hentet henne i barnehagen heller.. For den ligger litt avsides til mtp buss etc. Tør for øvrig ikke trille henne ned bakkene til bussen heller, i tilfelle jeg "kobler ut." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 12. april 2010 Forfatter #2405 Del Skrevet 12. april 2010 Troppet opp på sykehuset idag. Fikk komme inn, tatt ny blodprøve i tilfelle det var noe kluss, skal øke medisinen som et siste forsøk på bedring i resultater, og Pappamelona reiser ikke imorgen. Han tar seg fri til jeg er litt mer stabil. Så får vi se. Noe annet: Barnehagetantene kunne fortelle at dagen i dag var Babymelonas beste dag så langt. Matglad, sov godt, veldig aktiv og smørblid! Sånn vil vi ha det. Håper på mange slike dager fremover!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. april 2010 #2406 Del Skrevet 12. april 2010 Så godt at Pappamelonen blir hjemme en stund , og at svigermelona har mulighet til å komme når han drar. Så herlig at Babymelona begynner å komme i form også, det liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 13. april 2010 Forfatter #2407 Del Skrevet 13. april 2010 Det liker vi ja! Vi leverte henne i barnehagen for en time siden, og hun smilte og vinket da vi gikk. Herlig. Det er lenge siden sist dét skjedde.. Det ordner seg for snille piker, forhåpentligvis. Nå gjelder det å få sykemelding av fastlegen idag, slik at Pappamelona ikke taper noen penger på å være hjemme og passe på oss jentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 13. april 2010 Forfatter #2408 Del Skrevet 13. april 2010 Var forresten i byen i helga og trillet tur. Strålende sol, så vi satt oss i solveggen ved byens beste softis-utsalg, og Babymelona fikk smake for første gang. Først ristet hun på hodet, men da hun fikk smaken på første skjea gikk det ned på høykant. Utrolig moro. Fikk noen blinkskudd med mobilkameraet. Skjønningen... Ble nesten fornærmet hver gang Pappamelona tok seg en skje av isen. Men men.. Softis er et krav i denne byen når sola skinner. Hun må få banket inn kulturen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 13. april 2010 #2409 Del Skrevet 13. april 2010 Hehe.. Så moro med førstegangs is-smaking! Flott vær ute nå. Verdt å nyte, så absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 13. april 2010 Forfatter #2410 Del Skrevet 13. april 2010 Ja, vi nøt det mens det stod på. Nå er det litt kaldt i luften igjen, og litt mye skyer.. Men men. Det går mot sommer uansett. En ny flott dag i barnehagen idag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. april 2010 Forfatter #2411 Del Skrevet 14. april 2010 Klarer vi 4 av 4?? Nok en toppers dag i barnehagen. Smil, glede, matlyst, godt sovehjerte og i full aktivitet hele dagen. Det har vanket lovord om jenta mi ved hver henting denne uka. Et kjempesmil og to utstrakte hender ventet meg da jeg troppet opp i ettermiddag. Herlige datter!! Aaaaltfor glad i jenta mi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. april 2010 Forfatter #2412 Del Skrevet 16. april 2010 Snørr og hoste igjen! Pluss litt feber. Ikke nevneverdig foreløpig. Så lav at vi ikke medisinerer. Hun spiser og drikker godt, så det er bare hoste og snørr som plager oss nå. Jammen bra Pappamelona er hjemme for å passe på oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 18. april 2010 Forfatter #2413 Del Skrevet 18. april 2010 Endelig! Vi får Babymelona til å sove i vogna på verandaen. Til nå er det bare barnehagen som har klart å få til det. Nå er det forhåpentligvis slutt på kjøreturer rundt omkring når hun skal sove på dagen! Tredje dagen på rad hun tar blunden sin ute nå!! Herlig! Men dumme fugler som driver og synger. Det fungerer så lenge det er overskyet og er kjølig iallefall. I solsteika blir det lett 50 grader der ute, så da håper jeg vi finner andre løsninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. april 2010 #2414 Del Skrevet 18. april 2010 Innom og oppdaterar meg! Korleis går det med medisinene no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 18. april 2010 #2415 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg har aldri fått med meg hvilken sykdom du har, men jeg håper at legen snart begynner å ta det ganske mye mer alvorlig. Vanvittig skummelt å lese om prøveresultatene dine. Blir veldig nysgjerrig når du sier at du ikke kan trille lille melon en gang. Godt at pappamelona og svigermelona tar vare på deg. Du nærmer deg jo snart tobarnsmammatid nå, så stilig. Jeg har begynte å henge på Snartmamma.com i stedet, fant ut at graviddelen der var ganske mye bedre... Så nå plutselig så er du snart 30 uker på vei:) Gratulerer. Jeg har 8 dager igjen nå, hihi. Ta vare på deg selv er du grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 19. april 2010 Forfatter #2416 Del Skrevet 19. april 2010 Hei hei dere! Jeg har tatt en ny blodprøve på samme dose for å sjekke at det ikke var noe galt med den forrige prøven. Så får vi se. Økte dosen samme dag og skal ta en ny prøve i neste uke. Inntil jeg har fått bedre resultater er jeg sykemeldt og kjære blir hjemme. Veldig greit! Har til og med straks bursdag, så jeg får tilfeldigvis ha mannen hjemme da. 8 dager?? Oj! :dåne: Jeg skal prøve å huske å sende deg en pm idag letme. Det er ikke en farlig sykdom så lenge man har kontroll med medisiner, eller merker når/om noe skjer. Men graviditet har dessverre en greie med å tukle med hormoner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. april 2010 Forfatter #2417 Del Skrevet 20. april 2010 Babymelona er fortsatt en liten solstråle i bhg, ifølge de som jobber der! Det er så deilig å vite at hun koser seg, spiser godt, leker og sover fint mens vi er borte! Klarte jo ikke helt å slappe av hjemme i perioden da jeg visste de slet med å få henne til å sove og hun ville bæres konstant og var grinete og sår... Det er jo bare ekkelt for alle.. Hun begynte smått å gå i påsken, etter totalt stagnering da hun var skikkelig syk, og nå går hun jo som bare det. Hun er bokstavelig talt på et helt nytt nivå i bhg nå, og raser rundt med dukkevogner, stoler og leker. Hun er visst en helt ny jente!! Utrolig kos! 1,5 uke med bare latter og glede nå. Håper forstatt på maaange slike dager!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 22. april 2010 #2418 Del Skrevet 22. april 2010 Koselig å høre at knøttet trives i barnehagen. Gjør nok ting mye lettere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 23. april 2010 Forfatter #2419 Del Skrevet 23. april 2010 MYE lettere ja. Det virker som hun kjeder seg hjemme nå, til en forandring. Hun er temmelig slitsom.. Nå har hun jo fri fredager. Det blir ganske sikkert 100% bhg når Minstemelona er født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. april 2010 #2420 Del Skrevet 23. april 2010 Herlig at hun trives i barnehagen God helg til melonfamilien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå